Bravo danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geloof dat hij die laatst gekocht heeft uit de wall
Weinig animo voor den domino.quote:
wat gaat er gebeuren dan hee, gaan ze allemaal vanavond domino-en heequote:
uien heeft hij gekocht in de wall van zn laatste 2 coins de knoflook was over van dat ze een keer eten hadden gehad met van alles erbijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:32 schreef KangaP het volgende:
Waar haalt Jimmy die looktenen en ajuin vandaan ?
Gespaard, overschotjes?
Een opdracht voor morgen tijdens de live.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan hee, gaan ze allemaal vanavond domino-en hee
KinKiJan in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Geen vreetschuur vanavond? Ik hoorde sommige er al op hopen dat BB weer ging uitdelen.
En dat doen ze in een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een opdracht voor morgen tijdens de live.
Dat was dus ook mijn eerste reactie .quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Ze lopen niet echt warm voor nog 500 in de pot.
Karen en Ash hebben nog wat goed te maken, dus mouwen opstropen en gaan
Gekeken. Die groep heeft 3.8 leden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat de Ashley fans hier ondertussen weg blijven
wat een top ideequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
zou Jimmy nou zo populair zijn of doen veel mensen tactisch stemmen (zoals ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gekeken. Die groep heeft 3.8 leden.
Die van Tom 5.8. Denk dus niet dat ze zoveel kunnen uitrichten.
Verschil is nu al 7% ten opzichte van Jimmy.
Ik zou er dan ook geen 1 meer hoeven.quote:
Denk dat ze eerder voor een lekkere maaltijd warmer zouden lopen.....maar zo makkelijk denken ze ook over het verspelen van het geld. Niemand maakte daar een drama van...dus ook is 500 erbij niet zo van belang....dat is maar voor één iemand. En lekker eten voor iedereen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
In ieder geval dat er nog weinig gebeuren zal, die gaan spelletjes spelend de laatste weken in.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik hoop dat er 2 gaan deze zaterdag dan is zeker dat dan Danny vertrekt en Ashley samen hoe mooi is dat.
En zelfs als je het niet ziet. Hoef ergens maar een minuscuul klein stipje te zittenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:49 schreef Lrod01 het volgende:
Beschimmelde plekjes wegsnijden heeft trouwens ook geen zin. Als je eenmaal schimmel ziet zit het al door het hele broodje heen.
Had het nog mooier gevonden als BB het specifiek hun taak had gemaakt, als goedmakertje voor hun dutjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:42 schreef Ebinas het volgende:
Het is niet meer te vreten, maar dood zul je er niet aan gaan, ze maken zelfs antibiotaica vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En zelfs als je het niet ziet. Hoef ergens maar een minuscuul klein stipje te zitten
ja ik hoop echt dat Ash niet weg hoeftquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voorlopig staan ash en dan onderaan
Louis Pasteur.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is niet meer te vreten, maar dood zul je er niet aan gaan, ze maken zelfs antibiotaica van
nah nog niet helemaal hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Mwah weet niet ...veel ashley fans hier zijn afgeknapt op haar
ja geloof dat ze vanaaf zouden beginnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:35 schreef Paul het volgende:
[..]
wat gaat er gebeuren dan hee, gaan ze allemaal vanavond domino-en hee
Ja. Veel Tom fans stemmen Jimmy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
[..]
zou Jimmy nou zo populair zijn of doen veel mensen tactisch stemmen (zoals ik)
serieus bah en ziet hij dit niet?quote:
quote:
Ik ben hier nogquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat de Ashley fans hier ondertussen weg blijven
Heb ik in ieder geval wel gedaan en op Jimmy gestemd om te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De Ashley fans hebben opgeroepen de poll te saboteren. Weet of het daadwerkelijk veel effect heeft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik hoop echt dat Ash niet weg hoeft
is Tom weer boos ofzo?
Om Ashley weg te krijgen Jimmy.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Roxiebb het volgende:
Zijn er hier nog die niet weten op wie stemmen? Jimmy of Ashley, wie geef ik mijn stemmen? Danny en Glenn zijn me te saai.
Heb ik in ieder geval wel gedaan en op Jimmy gestemd om te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De Ashley fans hebben opgeroepen de poll te saboteren. Weet of het daadwerkelijk veel effect heeft.
Wat heb jij daar te zoeken dan als je toch geen fan bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
waar zitten die ashleyfans? Linkje naar facebook of insta?
Jimmy, denk alleen al aan het gezicht van hem als hij mag blijven , en ik gun het Tom zo, oh en BTW alle tom Fans stemmen ook Jimmy heb ik uit betrouwbare bron FB tom Fansquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Roxiebb het volgende:
Zijn er hier nog die niet weten op wie stemmen? Jimmy of Ashley, wie geef ik mijn stemmen? Danny en Glenn zijn me te saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |