Kan ook rustig op zijn rug blijven liggen hoor met armen onder zijn hoofd. Als kleine randy dan maar paraat staatquote:
En dat kaartspel wat niemand kent.quote:
kloptquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook rustig op zijn rug blijven liggen hoor met armen onder zijn hoofd. Als kleine randy dan maar paraat staat
Voor mijn part zakdoekje leggen, of verstoppertjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doen ze door spelletjes te doen de hele dag denk ik. Maar zelfs dat gaat vervelen
Zo heel veel kunnen ze daar ook niet he
Dasn moet little Randy in beweging komen, kan ook vermoeiend zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan ook rustig op zijn rug blijven liggen hoor met armen onder zijn hoofd. Als kleine randy dan maar paraat staat
Andere optie is via nachtelijke zaadlo…. Kan tijdens de slaap.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dasn moet little Randy in beweging komen, kan ook vermoeiend zijn
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks komen ze in colonne![]()
[ afbeelding ]
Zie er heel anders uit dan die vanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zie er heel anders uit dan die van Volder of Salar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bedrijf of Salar
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:59 schreef mazaru het volgende:
Randy had vroeger een hanenkam
[ afbeelding ]
Een blauwe overall is al goed voor Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jimmy zeggen dat hij erin is gegaan om de finale week te halen, omdat ze dan kleding krijgen en pers en interviews en zo.
Weer een kieken in zijn kont danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Paar uurtjes werk volgens d'n Danny.
Mañana mañana
Wat dan weer afgepakt wordt door B.B. pingpongen mogen ze ook niet meer....ze hebben zelf spellen bedacht maar is niet door gegaan omdat de groep in tweeén gesplits werd. Balletjes moesten weer ingeleverd worden. En B.B. kan ook niks meer bedenken denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe ze dat kunnen. Dan verzin je toch wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |