Hey Fan.quote:
Ik mag weer.quote:
Tis bar en boos weer vandaag. Hier (Brabant zuidoost) ook van alles: Zon, regen, hagel en veel te koud, 8 graden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 15:47 schreef mazaru het volgende:
Gewoon een enorme hagelbui op mijn hoofd gekregen net
Dat is ook een beter plan. Maar het zag er zo mooi uit toen ik naar buiten ging. Blauwe lucht, zonnetje.... en toen ineens een enorme hagelbui!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis bar en boos weer vandaag. Hier (Brabant zuidoost) ook van alles: Zon, regen, hagel en veel te koud, 8 graden. [ afbeelding ] Maar ik blijf lekker binnen, niks op mijn hoofd [ afbeelding ]
Beter. Met zo'n ding boven je hoofd valt het wel meequote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook een beter plan. Maar het zag er zo mooi uit toen ik naar buiten ging. Blauwe lucht, zonnetje.... en toen ineens een enorme hagelbui!
Hopelijk vanavond wel droog, gaan we uit eten maar lopend er naartoe.
Die neem ik wel mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beter. Met zo'n ding boven je hoofd valt het wel mee [ afbeelding ]
Stonesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:37 schreef rinardo het volgende:
Vandaag, beentjes lekker omhoog in de relexstoel, laptop op schoot en tv aan, zo kijken we vandaag
[ link | afbeelding ]
IK zou voor Jimmy stemmen omdat ik Ash weg wilquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:47 schreef Jockari het volgende:
Kweet niet voor wie ik moet stemmen om te blijven. Ben eeuwige twijfelaar. Iemand suggestie ?
Oh nou zie je ze beter. Echt heel gaaf!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:59 schreef rinardo het volgende:
Ze zijn 50 cm hoog echt heel mooi op de muur, en super lego set om te bouwen, zijn 3 lagen , onder die rode tong rechts, zit dus dat getal 60 ook, dus ik kocht er 2 omdat ik het jammer vond dat de 60 verborgen was , dus bij de 2e gestopt met bouwen toen het getal 60 klaar was. de set is gemaakt vanwege 60 jaar bestaan van de stones
[ link | afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
Omdat er geen koffie was dit als goedmaker.
[ afbeelding ]
En ik zou voor Ashley stemmen omdat ik niet naar een RLS kijkt om naar stiekeme amoebes te kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK zou voor Jimmy stemmen omdat ik Ash weg wil
We hebben allemaal onze eigen favorietjes, met koeienkontjes, F35 -onderstelllen en nog veel meerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik zou voor Ashley stemmen omdat ik niet naar een RLS kijkt om naar stiekeme amoebes te kijken
Helemaal waar. En over een paar maanden kunnen we ons de namen niet eens meer herinneren. Dan weten we alleen nog dat er 1 dikke lippen had en 1 een dikke kontquote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze eigen favorietjes, met koeienkontjes, F35 -onderstelllen en nog veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |