quote:Op zondag 24 maart 2024 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier is dat zeer zeker te merken...
Hopelijk gaat mijn Max het beter doen vandaag. Ook voor het eerst live te volgens dus kan mee kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed bezig @:FreshFruit![]()
[ afbeelding ] Goedemorgen
Voor Max Verstappen was het minder goed, in de derde ronde ontplofte zijn rechter achterwiel.Ach ja, volgende keer beter
Waar kun je dat volgen?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat mijn Max het beter doen vandaag. Ook voor het eerst live te volgens dus kan mee kijken
Goedemorgen.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goed bezig @:FreshFruit![]()
[ afbeelding ] Goedemorgen
Voor Max Verstappen was het minder goed, in de derde ronde ontplofte zijn rechter achterwiel.Ach ja, volgende keer beter
Dikke kart trouwens.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat mijn Max het beter doen vandaag. Ook voor het eerst live te volgens dus kan mee kijken
Gooi de link wel even in je DM hij is nr 22 bij de 2 taktquote:
Ja het mag wat kostenquote:
Morguhquote:
Dat is beter dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh, hier nog droog, zolang het duurt
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is beter dan.
Hier zit ik te kijken of sinterklaas over de daken loopt.
Dit weer verwacht ik in december
Ja echt welquote:Op zondag 24 maart 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]wat zou je raar opkijken als er nu hard op je deur geklopt wordt en er aan zak met cadeautjes staat
Dank Mevr. Paulusma.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:55 schreef Lovely het volgende:
Wisselvallig weer, gisteren ook zon daarna weer regen en zelfs een hagelbui
Ja er is flink getikt en veel getikt gisteren de cossen vlogen er doorquote:Op zondag 24 maart 2024 09:55 schreef Ebinas het volgende:
Heb net alles weer bijgelezen, best veel getikt in cos gister.
Nu maar eens even de streams aanslingeren
Goede morgen (voormiddag) ! Wil de link ook wel. Kan ik ook kijken als ik straks thuis ben (welk uur trouwens ?).quote:Op zondag 24 maart 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gooi de link wel even in je DM hij is nr 22 bij de 2 takt
Morguh Jockariquote:Op zondag 24 maart 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede morgen (voormiddag) ! Wil de link ook wel. Kan ik ook kijken als ik straks thuis ben (welk uur trouwens ?).
Goedemorgen,leuke blouse.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Goede morgen (voormiddag) ! Wil de link ook wel. Kan ik ook kijken als ik straks thuis ben (welk uur trouwens ?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |