bedankt Hansquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Verstappen wint breekt hij het record van de meeste punten na 3 races. Record is van Nico Rosberg uit 2016 met 75 punten, ook zou hij dan zijn eigen record van 10 zeges op rij evenaren.
quote:“Carlos Sainz is expected to be back in the car, having had to miss Jeddah with appendicitis,” the team wrote in a pre-race statement. “He and team mate Charles Leclerc will most likely be fighting at the front of the field, as they have done in the first two rounds.”
...with Bearman remaining on call as reserve driver, alongside his Formula 2 duties with PREMA racing in Melbourne this weekend.
Was in die tijd ook een punt voor de snelste ronde? Zo nee, zou je eigenlijk qua procenten moeten kijken van de totaal haalbare punten gezien de wijzigingen in de puntentelling.quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Als Verstappen wint breekt hij het record van de meeste punten na 3 races. Record is van Nico Rosberg uit 2016 met 75 punten, ook zou hij dan zijn eigen record van 10 zeges op rij evenaren.
Jij bent in Australi๋ of in die contreien?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zie wel wat ik red, de eerste twee vrije trainingen zal morgen ochtend worden, de kwali en race zie ik liever wel live om vervolgens in de middag een dutje te doen, er is dan toch geen voetbal
Was het maar zo!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij bent in Australi๋ of in die contreien?
Schumacher won in 1994 de eerste 4 races. Dus dat is sowieso nog beterquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was in die tijd ook een punt voor de snelste ronde? Zo nee, zou je eigenlijk qua procenten moeten kijken van de totaal haalbare punten gezien de wijzigingen in de puntentelling.
Dat zit er voor Verstappen ook wel in.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Schumacher won in 1994 de eerste 4 races. Dus dat is sowieso nog beter
Maar Schumacher had 100% van het totaal te halen punten, net als Rosberg als er geen FL was toen. Dat gaat Verstappen niet redden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er voor Verstappen ook wel in.
Jim Clark won zijn eerste 6 races op rij in 1965. Hij sloeg toen wel alleen Monaco over (2e race), om in dat zelfde weekend de Indy 500 te winnen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er voor Verstappen ook wel in.
Zie post #22quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Jim Clark won zijn eerste 6 races op rij in 1965. Hij sloeg toen wel alleen Monaco over (2e race), om in dat zelfde weekend de Indy 500 te winnen.
Indy 500 dan nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schrikt wilde dieren afquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd al vind ik oranje een rot kleur
Gewoon best leuk.quote:
Helemaal klaar voor het volkslied na de race.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd al vind ik oranje een rot kleur
Dus als ik live kijk en er gebeuren ongewenste dingen dan is dat de schuld van de niet-live kijkers?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:28 schreef shiz het volgende:
Niet live kijken brengt ongeluk... [ afbeelding ]
Soberso natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik live kijk en er gebeuren ongewenste dingen dan is dat de schuld van de niet-live kijkers?
Gioed dat ik het weet, dan weet ik wie daarop aan te spreken!
De FP's ga ik niet kijken inderdaad. De Q en de race welquote:
Nu is een FL pakken ook best lastig.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar Schumacher had 100% van het totaal te halen punten, net als Rosberg als er geen FL was toen. Dat gaat Verstappen niet redden.
jij gaat ook niet kijken of valt halverwege in slaap.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sportredactie staat echt voor lul
Echt wel en echt nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij gaat ook niet kijken of valt halverwege in slaap.
Voor echte sport als de Olympische Spelen sta ik w้l op tijd op.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sportredactie staat echt voor lul
Maar dat is niet nodig dit jaarquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor echte sport als de Olympische Spelen sta ik w้l op tijd op.
Alleen lang wakker blijven voor het surfen!quote:
Ik ga ook VT2 proberen, hoor. Als je toch elke dag vroeg op moet, kan deze er ook wel bijquote:Op donderdag 21 maart 2024 16:53 schreef Rnie het volgende:
Ik denk dat ik het maar laat op "we gaan het gewoon proberen en we zien wel of ik op tijd wakker ben".
Uiteraard alleen kwali en race, ben niet helemaal loco natuurlijk.![]()
Dat kan me echt totaal niet boeienquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen lang wakker blijven voor het surfen!
Is ook echt helemaal kut ja. Ik kijk de finales wel de ochtend erna even terug terwijl ik echte sport op een scherm er naast heb.quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan me echt totaal niet boeien
Ik heb mijn vakantie gepland voor die wekenquote:Op donderdag 21 maart 2024 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor echte sport als de Olympische Spelen sta ik w้l op tijd op.
Alle echten doen datquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie gepland voor die weken
Dedicatedquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:03 schreef WillemsJ het volgende:
Deze jongen gaat even 7 uur slapen en om 02:00 gaat de wekker! Zin in in!
Ja! Woensdag op donderdagquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
Is het nou aankomende nacht dat de VT's zijn?
Ehm.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:30 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja! Woensdag op donderdag
1e VT om 02:30 Nederlandse tijd
2e VT om 06:00 Nederlandse tijd
Ja, stom van mij...quote:
Daarom F1TV.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Video recorder instellen, start om 04:45, start uitgesteld, tape op voordat de wedstrijd afgelopen is.
Goed bezigquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:42 schreef WillemsJ het volgende:
Nou, ik kan niet slapen, twee uur volgehouden. Ik knal de nacht wel doorHopelijk kan iemand mij wakker porren
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:42 schreef WillemsJ het volgende:
Nou, ik kan niet slapen, twee uur volgehouden. Ik knal de nacht wel doorHopelijk kan iemand mij wakker porren
Nee dank jequote:Op donderdag 21 maart 2024 22:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit moet je wel wakker houden.
Anders is de metal versie nog
Niks van. Je blijft maar mooi op. Jij moet wachtlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk morgen later op de dag de VT's wel terug.
Hoi jijquote:
quote:
quote:
Je bent zellufquote:
Even de laatste reparaties doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef Tijn het volgende:
Hmm... Max doet nog even een APK + grote beurt, zo te zien.
was er verder nog iets opvallends in FP1 (naast albonneke)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef Tijn het volgende:
Hmm... Max doet nog even een APK + grote beurt, zo te zien.
Dat het HEEL DICHT BIJ ELKAAR ZI- oh wacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er verder nog iets opvallends in FP1 (naast albonneke)
Bottas deed een pirouette. Verder een hoop mensen door het grind en/of over de kerbs. O.a. Lewis en Verstappen klaagden over een beschadigde vloer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er verder nog iets opvallends in FP1 (naast albonneke)
thnxquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bottas deed een pirouette. Verder een hoop mensen door het grind en/of over de kerbs. O.a. Lewis en Verstappen klaagden over een beschadigde vloer.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes heeft een tractor gebouwd.
P6 op de mediumsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:34 schreef Tijn het volgende:
Verstappen trouwens wel flink wat benzine aan boord, want hij gaat maar door.
Z'n ego?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:35 schreef Tijn het volgende:
Er vliegt ook nog wat van Lewis z'n auto af.
Ferrari snelste over 1 ronde weer zo te zien.quote:
voor vandaag welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari snelste over 1 ronde weer zo te zien.
Eens. Norris P9quote:
Kan, al moet ik wel zeggen dat een foutje hier heel snel gemaakt is en je zo in de muur staat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Het zal me niks verbazen als RBR de motor nog niet voluit heeft staan.
RBR lijkt dit jaar de zandzakken te herintroducerenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Het zal me niks verbazen als RBR de motor nog niet voluit heeft staan.
Red Bull Bags.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
RBR lijkt dit jaar de zandzakken te herintroduceren
Gratis gevuld tijdens de laatste twee races.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
RBR lijkt dit jaar de zandzakken te herintroduceren
die lijkt de weg wel een beetje kwijtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton vraagt wat naar de bekende weg.
Hey!quote:
Long way from home.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:58 schreef greysbones het volgende:
Haas zit er ook lekker bij
met de longruns
Stroll op hol.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:00 schreef greysbones het volgende:
Stroll doet wedstrijdje wie kan het vaakst in de weg rijden
Lig je naar het plafond te starenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Ik zou wel terug naar bed willen. Maar ja, ik heb inmiddels ook 3 koffie op
2 hierquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Ik zou wel terug naar bed willen. Maar ja, ik heb inmiddels ook 3 koffie op
lekker bandjes rokenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat die RB in de fik stond
Leek uit de motor te komenquote:
We gaan wel zwemmen, hebben we net beslotenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lig je naar het plafond te staren
Ow, Oeps. Zo maar ff samenvatting terugkijken dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gecrasht tijdens VT1, auto flink in de poeier.
Hadden die geen nieuw chassis bij zich?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gecrasht tijdens VT1, auto flink in de poeier.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ow, Oeps. Zo maar ff samenvatting terugkijken dan.
Dit vat het wel goed samen.quote:
Water is nat?quote:
Ahwquote:
Piastri is een koele kikker. Dus past welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:50 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
die zijn nog bevroren van binnen.
Kimi2.0quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri is een koele kikker. Dus past wel
Riep het alquote:
Eens. Vanaf volgend jaar wel weer dacht ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Australi๋ had openingsweekend van de F1 moeten zijn
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Vanaf volgend jaar wel weer dacht ik.
Ik zou als Williams zijnde de swap doen. Sargeant bakt er toch niks van.quote:
Eens, als dat kan zou ik het ook doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou als Williams zijnde de swap doen. Sargeant bakt er toch niks van.
Kansloos. Als je denkt dat alleen Albon punten voor je kan scoren dan hoort Sargeant berhaupt niet in die auto te zitten. Als Albon z'n auto in de prak rijdt, neemt hij maar lekker plaats op de bank.quote:
Ik verbaasde me erover dat Sargeant berhaupt een contractverlenging heeft gekregen. Het was crashen of stijf achteraan eindigen elke keer voor hem.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Kansloos. Als je denkt dat alleen Albon punten voor je kan scoren dan hoort Sargeant berhaupt niet in die auto te zitten. Als Albon z'n auto in de prak rijdt, neemt hij maar lekker plaats op de bank.
Ja ik ook. Maar als ze hem nu aan de kant zetten moet je je toch afvragen of er geen betere opties zijn. Lijkt me voor het zelfvertrouwen van Sargeant ook niet best als hij nu niet mag racen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat Sargeant berhaupt een contractverlenging heeft gekregen.
Pouchairre had dit jaar kunnen proberen in die Williams.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als ze hem nu aan de kant zetten moet je je toch afvragen of er geen betere opties zijn. Lijkt me voor het zelfvertrouwen van Sargeant ook niet best als hij nu niet mag racen.
Het is nog niet besloten maar het is een moeilijke, ben ook wel met jou eens dat je degene die de fouten maakt met de consequenties daarvan moet laten zitten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als ze hem nu aan de kant zetten moet je je toch afvragen of er geen betere opties zijn. Lijkt me voor het zelfvertrouwen van Sargeant ook niet best als hij nu niet mag racen.
Latifi 2.0?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat Sargeant berhaupt een contractverlenging heeft gekregen. Het was crashen of stijf achteraan eindigen elke keer voor hem.
Nee, want Latifi besliste een kampioenschap dat zie ik Sargeant niet doenquote:
Ik denk dat Max nu zelf de kampioenschappen beslistquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want Latifi besliste een kampioenschap dat zie ik Sargeant niet doen
TeamLH:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Max nu zelf de kampioenschappen beslist
Die hebben eerder in de spotlight mogen staan, nu is het tijd voor TeamMV.quote:
Benieuwd hoe dat gaat mocht hij van z'n troon gestoten worden, niet dat ik dat voor 26 zie gebeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hebben eerder in de spotlight mogen staan, nu is het tijd voor TeamMV.
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat mocht hij van z'n troon gestoten worden, niet dat ik dat voor 26 zie gebeuren.
Wordt nu Antonelli geopperd, maar die vind ik nu een beetje tegenvallen in de F2.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemen
Die gaf een hele goede eerste indruk maar schijnt ook weer minder te zijn idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt nu Antonelli geopperd, maar die vind ik nu een beetje tegenvallen in de F2.
Ik denk eerder een Piastri, die won de kampioenschappen bij zijn debuut in de juniorenklasses.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaf een hele goede eerste indruk maar schijnt ook weer minder te zijn idd.
Piastri doet het heel goed idd. Die zie ik eerder winnen dan Norris.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder een Piastri, die won de kampioenschappen bij zijn debuut in de juniorenklasses.
Of er een beter iemand komt, dat zal nog even duren want Verstappen zit nog niet eens op z'n top denk ik, dus die zal nog 2 jaar beter worden, al is dat moeilijk voor te stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemen
Dat denk ik ook. Al heeft Max wel bewezen dat hij ook met minder materiaal toch het beste weet te presteren. Dus ik denk dat 2026 een heel spannend seizoen kan worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of er een beter iemand komt, dat zal nog even duren want Verstappen zit nog niet eens op z'n top denk ik, dus die zal nog 2 jaar beter worden, al is dat moeilijk voor te stellen.
Maar het blijft altijd de combinatie rijder/auto, mocht Red Bull het echt verneuken met die motor in 26 dan liggen er wel kansen voor anderen uiteraard.
Misschien pakt Lewis wel zijn 8ste titel met Ferrariquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al heeft Max wel bewezen dat hij ook met minder materiaal toch het beste weet te presteren. Dus ik denk dat 2026 een heel spannend seizoen kan worden.
Als dแt lukt dan is de wereld te kleinquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien pakt Lewis wel zijn 8ste titel met Ferrari
Dit subforum in lockdownquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dแt lukt dan is de wereld te klein
Al die trolletjesquote:
Ja ook betrouwbaarheid gaat weer een rol spelen en ik las dat de brandstof enorm belangrijk gaat zijn, wie maakt de beste synthetische brandstof. Dan zitten Ferrari met Shell en Red Bull metquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al heeft Max wel bewezen dat hij ook met minder materiaal toch het beste weet te presteren. Dus ik denk dat 2026 een heel spannend seizoen kan worden.
Die is mentaal makkelijk te brekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:34 schreef franske19 het volgende:
Zelfs met de snelste auto zal hij toch echt Leclerc moeten verslaan. Zie ik niet gebeuren.
Goeie, niet eens aan gedacht idd!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ook betrouwbaarheid gaat weer een rol spelen en ik las dat de brandstof enorm belangrijk gaat zijn, wie maakt de beste synthetische brandstof. Dan zitten Ferrari met Shell en Red Bull met
Exxon Mobil toch aardig goed denk ik, Petronas is een relatief kleine speler al weet ik niet hoe groot hun faciliteiten zijn op dit nieuwe gebied.
En makkelijk in een foutje te dwingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is mentaal makkelijk te breken
Leclerc is niks bijzonders en mentaal ongelooflijk zwak.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:34 schreef franske19 het volgende:
Zelfs met de snelste auto zal hij toch echt Leclerc moeten verslaan. Zie ik niet gebeuren.
En Ferrari een goed team was.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lecerc had best een keer kampioen kunnen zijn als er geen Lewis Hamilton en Max Verstappen meedeed aan de F1.
Dat geldt voor wel meer mensen, maar ik blijf van mening dat Leclerc wat onderschat wordt door velen, wat dat betreft ook blij dat Hamilton naar Ferrari gaat, kunnen we het met z'n allen zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lecerc had best een keer kampioen kunnen zijn als er geen Lewis Hamilton en Max Verstappen meedeed aan de F1.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vraag me af Lecerc mentaal klaar is voor de aanvallen van TeamLH
Nogal ja. Maar ook begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Chassis is al omgewisseld, pijnlijk.
AUquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Chassis is al omgewisseld, pijnlijk.
Lewis rijdt nog niet voor Ferrariquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk RBR, begin tijdperk Ferrari
Feliciteer hier Lewis Hamilton met titel #9
deze opmerkingen worden zoooquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk RBR, begin tijdperk Ferrari
Feliciteer hier Lewis Hamilton met titel #9
Iemand die beter is dan Max op dat moment. Het duurt nog wel een paar jaar denk ik voordat Max achteruit begint te gaan. Dan komt er nog bij dat een nieuweling misschien beter is, maar nog geen gelijkwaardige auto heeft. Maar op een gegeven zal Max niet meer de beste zijn, en ook de combinatie tussen hem en de auto niet de beste. Dat eerste echte kans daarop is in 2026 lijkt me.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alboem.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het altijd mooi als Albon punten kan scoren in een Williams en vind Sargeant een pannenkoek, maar als Albon deze auto ook in de prak rijdt, zal ik er toch om gniffelen.
Het probleem is dat hij dat zal willen vermijden met als gevolg dat hij geen punt pakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het altijd mooi als Albon punten kan scoren in een Williams en vind Sargeant een pannenkoek, maar als Albon deze auto ook in de prak rijdt, zal ik er toch om gniffelen.
Vind ik ook wat vreemd, lopen ze achter of hebben ze kosten willen besparen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Dauthi het volgende:
Wow 3e race van seizoen en geen 3e chassis hebben.
Dat is wel schrijnend hoor.
Minder erg dan al die degradaties van Kvyat, want dat was ergquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:16 schreef Rnie het volgende:
Dit is de ultieme mentale KO voor Sargeant. Dit komt in de F1-klasse gewoon nooit meer goed.![]()
Ze liepen achter op schema (staat ook in de tweet hierboven van James Vowles).quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook wat vreemd, lopen ze achter of hebben ze kosten willen besparen?
Er zit maar 1 ding op; improve his laptime.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:16 schreef Rnie het volgende:
Dit is de ultieme mentale KO voor Sargeant. Dit komt in de F1-klasse gewoon nooit meer goed.![]()
Lopen achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk zonder wagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op; improve his laptime.
Ze hadden al moeite genoeg om twee chassis op tijd klaar te krijgen voor de pre-season testen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gun het Albon nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk niet dat Albon in de punten gaat rijden.
Vorig jaar ging het in de race in dezelfde bocht mis, alleen iets eerder en toen belandde ie in de grindbak...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gun het Albon niet
maar het zou echt Karma zijn als hij er in ronde 1 afvliegt
Alonso: KARMAquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gun het Albon niet
maar het zou echt Karma zijn als hij er in ronde 1 afvliegt
#TeamLH weer pissig vanwege de blackfaces.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Buxton komt ook weer met een dubieuze vergelijking
Is ook de tweede keer dat hij die bocht verkloot ironisch genoeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat dat zomaar kan en mag. Je zult zien dat Albon er in de kwalificatie weer af gaat.
kan wel inpakken idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 02:40 schreef 3rr0r het volgende:
Checo 1.3 sec sneller dan Max. Einde tijdperk Max Verstappen.
what?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Als ik me morgen net zo beroerd voel als vandaag, ga ik misschien ook wel de Humphrey uithangen
ik zei toch dat je niet live ging kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OS volgers weten
(Uitgesteld kijken)
Niet eerlijk, ik kan er ook niks aan doen dat ik een virusje oploopquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zei toch dat je niet live ging kijken.
Ik heb hem net in mijn manager gedaan. Living on the edgequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nu bijna uittekenen dat Albon dit weekend nog een keer een muur in duikt.
zo'n jonge vent als jij overwint dat in 1 dagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eerlijk, ik kan er ook niks aan doen dat ik een virusje oploop
Net Williams jij !quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem net in mijn manager gedaan. Living on the edge
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Starflyer het volgende:
Ik had hem al en hou hem ook. Stroll vind ik een te groot risico, gezien zijn escapades in Jeddah.
Wees dan ook gewoon een F1-liefhebber.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Het idee dat ik morgen wakker wordt en dat de kwalificatie al gereden is klopt niet in m'n hoofd
Want je bent alleen maar een F1 fan als je vroeg op staat?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees dan ook gewoon een F1-liefhebber.
Uiteraard niet, maar vriend Nattekat zit altijd moeilijk te doen als hij dingen mist door eigen keuzesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want je bent alleen maar een F1 fan als je vroeg op staat?
Wat een kul is dat zeg.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees dan ook gewoon een F1-liefhebber.
Ik sta echt niet om 5 uur op en ik vind dat ik best wel een F1 fan ben. Ik sta op wanneer ik wakker ben en ga dan op mijn gemak de race kijken zonder de uitslag te weten. Is net alsof het live isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want je bent alleen maar een F1 fan als je vroeg op staat?
Wat een kul is dat zeg.
Gaat Albon wel rijden dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nu bijna uittekenen dat Albon dit weekend nog een keer een muur in duikt.
Ja, Albon krijgt de auto van Sargeant.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat Albon wel rijden dan?
Ik kreeg maar de helft mee en heb niet meer gevolgd of Williams nog een auto heeft.
02:30quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:30 schreef Eagles89 het volgende:
Hoela at gaan we los? Ik werk altijd in de avond/begin van de nacht, dus voor mij is de kwali en race laat op de avond dit weekend
Oh wow dat is veel vroeger dan ik dachtquote:
Type je even een uitgebreid verslag van de kwali? Ik sla hem maar eens over.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oh wow dat is veel vroeger dan ik dachtwas vergeten dat er natuurlijk nog een derde training is voor de kwali begint
Ow serieus...?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Albon krijgt de auto van Sargeant.
Niet nodig, Max 1 Leclerc op 0.2 en dan Sainz. Mercedes valt tegen, McLaren rond plek 4 en 5, Alonso verrassend goed op P6, Stroll in de muur en Albon P16 met de handrem erop. Alpines 17 en 18. Ricciardo kwalificeert een keer voor Tsunoda.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Type je even een uitgebreid verslag van de kwali? Ik sla hem maar eens over.
Nou, benieuwdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet nodig, Max 1 Leclerc op 0.2 en dan Sainz. Mercedes valt tegen, McLaren rond plek 4 en 5, Alonso verrassend goed op P6, Stroll in de muur en Albon P16 met de handrem erop. Alpines 17 en 18. Ricciardo kwalificeert een keer voor Tsunoda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |