Ze liepen achter op schema (staat ook in de tweet hierboven van James Vowles).quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook wat vreemd, lopen ze achter of hebben ze kosten willen besparen?
Er zit maar 1 ding op; improve his laptime.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:16 schreef Rnie het volgende:
Dit is de ultieme mentale KO voor Sargeant. Dit komt in de F1-klasse gewoon nooit meer goed.![]()
Lopen achter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat een beetje moeilijk zonder wagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op; improve his laptime.
Ze hadden al moeite genoeg om twee chassis op tijd klaar te krijgen voor de pre-season testen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik gun het Albon nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk niet dat Albon in de punten gaat rijden.
Vorig jaar ging het in de race in dezelfde bocht mis, alleen iets eerder en toen belandde ie in de grindbak...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gun het Albon niet
maar het zou echt Karma zijn als hij er in ronde 1 afvliegt
Alonso: KARMAquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gun het Albon niet
maar het zou echt Karma zijn als hij er in ronde 1 afvliegt
#TeamLH weer pissig vanwege de blackfaces.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Buxton komt ook weer met een dubieuze vergelijking
Is ook de tweede keer dat hij die bocht verkloot ironisch genoeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat dat zomaar kan en mag. Je zult zien dat Albon er in de kwalificatie weer af gaat.
kan wel inpakken idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 02:40 schreef 3rr0r het volgende:
Checo 1.3 sec sneller dan Max. Einde tijdperk Max Verstappen.
what?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Als ik me morgen net zo beroerd voel als vandaag, ga ik misschien ook wel de Humphrey uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |