Niks van. Je blijft maar mooi op. Jij moet wachtlopen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kijk morgen later op de dag de VT's wel terug.
Hoi jijquote:
quote:
quote:
Je bent zellufquote:
Even de laatste reparaties doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef Tijn het volgende:
Hmm... Max doet nog even een APK + grote beurt, zo te zien.
was er verder nog iets opvallends in FP1 (naast albonneke)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef Tijn het volgende:
Hmm... Max doet nog even een APK + grote beurt, zo te zien.
Dat het HEEL DICHT BIJ ELKAAR ZI- oh wacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er verder nog iets opvallends in FP1 (naast albonneke)
Bottas deed een pirouette. Verder een hoop mensen door het grind en/of over de kerbs. O.a. Lewis en Verstappen klaagden over een beschadigde vloer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
was er verder nog iets opvallends in FP1 (naast albonneke)
thnxquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bottas deed een pirouette. Verder een hoop mensen door het grind en/of over de kerbs. O.a. Lewis en Verstappen klaagden over een beschadigde vloer.
wat een jankbal is het ookquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mercedes heeft een tractor gebouwd.
P6 op de mediumsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:34 schreef Tijn het volgende:
Verstappen trouwens wel flink wat benzine aan boord, want hij gaat maar door.
Z'n ego?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:35 schreef Tijn het volgende:
Er vliegt ook nog wat van Lewis z'n auto af.
Ferrari snelste over 1 ronde weer zo te zien.quote:
voor vandaag welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ferrari snelste over 1 ronde weer zo te zien.
Eens. Norris P9quote:
Kan, al moet ik wel zeggen dat een foutje hier heel snel gemaakt is en je zo in de muur staat.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Het zal me niks verbazen als RBR de motor nog niet voluit heeft staan.
RBR lijkt dit jaar de zandzakken te herintroducerenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:51 schreef Tijn het volgende:
Het zal me niks verbazen als RBR de motor nog niet voluit heeft staan.
Red Bull Bags.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
RBR lijkt dit jaar de zandzakken te herintroduceren
Gratis gevuld tijdens de laatste twee races.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
RBR lijkt dit jaar de zandzakken te herintroduceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |