Dat geldt voor wel meer mensen, maar ik blijf van mening dat Leclerc wat onderschat wordt door velen, wat dat betreft ook blij dat Hamilton naar Ferrari gaat, kunnen we het met z'n allen zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lecerc had best een keer kampioen kunnen zijn als er geen Lewis Hamilton en Max Verstappen meedeed aan de F1.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik vraag me af Lecerc mentaal klaar is voor de aanvallen van TeamLH
Nogal ja. Maar ook begrijpelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Chassis is al omgewisseld, pijnlijk.
AUquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Chassis is al omgewisseld, pijnlijk.
Lewis rijdt nog niet voor Ferrariquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk RBR, begin tijdperk Ferrari
Feliciteer hier Lewis Hamilton met titel #9
deze opmerkingen worden zoooquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:21 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk RBR, begin tijdperk Ferrari
Feliciteer hier Lewis Hamilton met titel #9
Iemand die beter is dan Max op dat moment. Het duurt nog wel een paar jaar denk ik voordat Max achteruit begint te gaan. Dan komt er nog bij dat een nieuweling misschien beter is, maar nog geen gelijkwaardige auto heeft. Maar op een gegeven zal Max niet meer de beste zijn, en ook de combinatie tussen hem en de auto niet de beste. Dat eerste echte kans daarop is in 2026 lijkt me.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemen
Alboem.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het altijd mooi als Albon punten kan scoren in een Williams en vind Sargeant een pannenkoek, maar als Albon deze auto ook in de prak rijdt, zal ik er toch om gniffelen.
Het probleem is dat hij dat zal willen vermijden met als gevolg dat hij geen punt pakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik vind het altijd mooi als Albon punten kan scoren in een Williams en vind Sargeant een pannenkoek, maar als Albon deze auto ook in de prak rijdt, zal ik er toch om gniffelen.
Vind ik ook wat vreemd, lopen ze achter of hebben ze kosten willen besparen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Dauthi het volgende:
Wow 3e race van seizoen en geen 3e chassis hebben.
Dat is wel schrijnend hoor.
Minder erg dan al die degradaties van Kvyat, want dat was ergquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:16 schreef Rnie het volgende:
Dit is de ultieme mentale KO voor Sargeant. Dit komt in de F1-klasse gewoon nooit meer goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |