Nee, want Latifi besliste een kampioenschap dat zie ik Sargeant niet doenquote:
Ik denk dat Max nu zelf de kampioenschappen beslistquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want Latifi besliste een kampioenschap dat zie ik Sargeant niet doen
TeamLH:quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Max nu zelf de kampioenschappen beslist
Die hebben eerder in de spotlight mogen staan, nu is het tijd voor TeamMV.quote:
Benieuwd hoe dat gaat mocht hij van z'n troon gestoten worden, niet dat ik dat voor 26 zie gebeuren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die hebben eerder in de spotlight mogen staan, nu is het tijd voor TeamMV.
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat mocht hij van z'n troon gestoten worden, niet dat ik dat voor 26 zie gebeuren.
Wordt nu Antonelli geopperd, maar die vind ik nu een beetje tegenvallen in de F2.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemen
Die gaf een hele goede eerste indruk maar schijnt ook weer minder te zijn idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wordt nu Antonelli geopperd, maar die vind ik nu een beetje tegenvallen in de F2.
Ik denk eerder een Piastri, die won de kampioenschappen bij zijn debuut in de juniorenklasses.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaf een hele goede eerste indruk maar schijnt ook weer minder te zijn idd.
Piastri doet het heel goed idd. Die zie ik eerder winnen dan Norris.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder een Piastri, die won de kampioenschappen bij zijn debuut in de juniorenklasses.
Of er een beter iemand komt, dat zal nog even duren want Verstappen zit nog niet eens op z'n top denk ik, dus die zal nog 2 jaar beter worden, al is dat moeilijk voor te stellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op een moment komt er iemand die beter zal zijn dan Max, of Max besluit de F1 te verlaten. En dan zal iedereen wel benieuwd zijn wie de plek gaat overnemen
Dat denk ik ook. Al heeft Max wel bewezen dat hij ook met minder materiaal toch het beste weet te presteren. Dus ik denk dat 2026 een heel spannend seizoen kan worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of er een beter iemand komt, dat zal nog even duren want Verstappen zit nog niet eens op z'n top denk ik, dus die zal nog 2 jaar beter worden, al is dat moeilijk voor te stellen.
Maar het blijft altijd de combinatie rijder/auto, mocht Red Bull het echt verneuken met die motor in 26 dan liggen er wel kansen voor anderen uiteraard.
Misschien pakt Lewis wel zijn 8ste titel met Ferrariquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al heeft Max wel bewezen dat hij ook met minder materiaal toch het beste weet te presteren. Dus ik denk dat 2026 een heel spannend seizoen kan worden.
Als dát lukt dan is de wereld te kleinquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien pakt Lewis wel zijn 8ste titel met Ferrari
Dit subforum in lockdownquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dát lukt dan is de wereld te klein
Al die trolletjesquote:
Ja ook betrouwbaarheid gaat weer een rol spelen en ik las dat de brandstof enorm belangrijk gaat zijn, wie maakt de beste synthetische brandstof. Dan zitten Ferrari met Shell en Red Bull metquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Al heeft Max wel bewezen dat hij ook met minder materiaal toch het beste weet te presteren. Dus ik denk dat 2026 een heel spannend seizoen kan worden.
Die is mentaal makkelijk te brekenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:34 schreef franske19 het volgende:
Zelfs met de snelste auto zal hij toch echt Leclerc moeten verslaan. Zie ik niet gebeuren.
Goeie, niet eens aan gedacht idd!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ook betrouwbaarheid gaat weer een rol spelen en ik las dat de brandstof enorm belangrijk gaat zijn, wie maakt de beste synthetische brandstof. Dan zitten Ferrari met Shell en Red Bull met
Exxon Mobil toch aardig goed denk ik, Petronas is een relatief kleine speler al weet ik niet hoe groot hun faciliteiten zijn op dit nieuwe gebied.
En makkelijk in een foutje te dwingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is mentaal makkelijk te breken
Leclerc is niks bijzonders en mentaal ongelooflijk zwak.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:34 schreef franske19 het volgende:
Zelfs met de snelste auto zal hij toch echt Leclerc moeten verslaan. Zie ik niet gebeuren.
En Ferrari een goed team was.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lecerc had best een keer kampioen kunnen zijn als er geen Lewis Hamilton en Max Verstappen meedeed aan de F1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |