Indy 500 dan nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schrikt wilde dieren afquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd al vind ik oranje een rot kleur
Gewoon best leuk.quote:
Helemaal klaar voor het volkslied na de race.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet verkeerd al vind ik oranje een rot kleur
Dus als ik live kijk en er gebeuren ongewenste dingen dan is dat de schuld van de niet-live kijkers?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:28 schreef shiz het volgende:
Niet live kijken brengt ongeluk... [ afbeelding ]
Soberso natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus als ik live kijk en er gebeuren ongewenste dingen dan is dat de schuld van de niet-live kijkers?
Gioed dat ik het weet, dan weet ik wie daarop aan te spreken!
De FP's ga ik niet kijken inderdaad. De Q en de race welquote:
Nu is een FL pakken ook best lastig.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Maar Schumacher had 100% van het totaal te halen punten, net als Rosberg als er geen FL was toen. Dat gaat Verstappen niet redden.
jij gaat ook niet kijken of valt halverwege in slaap.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sportredactie staat echt voor lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |