die lijkt de weg wel een beetje kwijtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton vraagt wat naar de bekende weg.
Hey!quote:
Long way from home.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:58 schreef greysbones het volgende:
Haas zit er ook lekker bij
met de longruns
Stroll op hol.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:00 schreef greysbones het volgende:
Stroll doet wedstrijdje wie kan het vaakst in de weg rijden
Lig je naar het plafond te starenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Ik zou wel terug naar bed willen. Maar ja, ik heb inmiddels ook 3 koffie op
2 hierquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:02 schreef Tijn het volgende:
Ik zou wel terug naar bed willen. Maar ja, ik heb inmiddels ook 3 koffie op
lekker bandjes rokenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat die RB in de fik stond
Leek uit de motor te komenquote:
We gaan wel zwemmen, hebben we net beslotenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lig je naar het plafond te staren
Ow, Oeps. Zo maar ff samenvatting terugkijken dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gecrasht tijdens VT1, auto flink in de poeier.
Hadden die geen nieuw chassis bij zich?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gecrasht tijdens VT1, auto flink in de poeier.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ow, Oeps. Zo maar ff samenvatting terugkijken dan.
Dit vat het wel goed samen.quote:
Water is nat?quote:
Ahwquote:
Piastri is een koele kikker. Dus past welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:50 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
die zijn nog bevroren van binnen.
Kimi2.0quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri is een koele kikker. Dus past wel
Riep het alquote:
Eens. Vanaf volgend jaar wel weer dacht ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Australi had openingsweekend van de F1 moeten zijn
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Vanaf volgend jaar wel weer dacht ik.
Ik zou als Williams zijnde de swap doen. Sargeant bakt er toch niks van.quote:
Eens, als dat kan zou ik het ook doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou als Williams zijnde de swap doen. Sargeant bakt er toch niks van.
Kansloos. Als je denkt dat alleen Albon punten voor je kan scoren dan hoort Sargeant berhaupt niet in die auto te zitten. Als Albon z'n auto in de prak rijdt, neemt hij maar lekker plaats op de bank.quote:
Ik verbaasde me erover dat Sargeant berhaupt een contractverlenging heeft gekregen. Het was crashen of stijf achteraan eindigen elke keer voor hem.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Kansloos. Als je denkt dat alleen Albon punten voor je kan scoren dan hoort Sargeant berhaupt niet in die auto te zitten. Als Albon z'n auto in de prak rijdt, neemt hij maar lekker plaats op de bank.
Ja ik ook. Maar als ze hem nu aan de kant zetten moet je je toch afvragen of er geen betere opties zijn. Lijkt me voor het zelfvertrouwen van Sargeant ook niet best als hij nu niet mag racen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat Sargeant berhaupt een contractverlenging heeft gekregen.
Pouchairre had dit jaar kunnen proberen in die Williams.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als ze hem nu aan de kant zetten moet je je toch afvragen of er geen betere opties zijn. Lijkt me voor het zelfvertrouwen van Sargeant ook niet best als hij nu niet mag racen.
Het is nog niet besloten maar het is een moeilijke, ben ook wel met jou eens dat je degene die de fouten maakt met de consequenties daarvan moet laten zitten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar als ze hem nu aan de kant zetten moet je je toch afvragen of er geen betere opties zijn. Lijkt me voor het zelfvertrouwen van Sargeant ook niet best als hij nu niet mag racen.
Latifi 2.0?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat Sargeant berhaupt een contractverlenging heeft gekregen. Het was crashen of stijf achteraan eindigen elke keer voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |