Ze hadden al moeite genoeg om twee chassis op tijd klaar te krijgen voor de pre-season testen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook wat vreemd, lopen ze achter of hebben ze kosten willen besparen?
ik gun het Albon nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef Jane het volgende:
Ik denk niet dat Albon in de punten gaat rijden.
Vorig jaar ging het in de race in dezelfde bocht mis, alleen iets eerder en toen belandde ie in de grindbak...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gun het Albon niet
maar het zou echt Karma zijn als hij er in ronde 1 afvliegt
Alonso: KARMAquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gun het Albon niet
maar het zou echt Karma zijn als hij er in ronde 1 afvliegt
#TeamLH weer pissig vanwege de blackfaces.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:44 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Buxton komt ook weer met een dubieuze vergelijking
Is ook de tweede keer dat hij die bocht verkloot ironisch genoeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:52 schreef PzKpfw het volgende:
Wel raar dat dat zomaar kan en mag. Je zult zien dat Albon er in de kwalificatie weer af gaat.
kan wel inpakken idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 02:40 schreef 3rr0r het volgende:
Checo 1.3 sec sneller dan Max. Einde tijdperk Max Verstappen.
what?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Als ik me morgen net zo beroerd voel als vandaag, ga ik misschien ook wel de Humphrey uithangen
ik zei toch dat je niet live ging kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
OS volgers weten
(Uitgesteld kijken)
Niet eerlijk, ik kan er ook niks aan doen dat ik een virusje oploopquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zei toch dat je niet live ging kijken.
Ik heb hem net in mijn manager gedaan. Living on the edgequote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nu bijna uittekenen dat Albon dit weekend nog een keer een muur in duikt.
zo'n jonge vent als jij overwint dat in 1 dagquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eerlijk, ik kan er ook niks aan doen dat ik een virusje oploop
Net Williams jij !quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb hem net in mijn manager gedaan. Living on the edge
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef Starflyer het volgende:
Ik had hem al en hou hem ook. Stroll vind ik een te groot risico, gezien zijn escapades in Jeddah.
Wees dan ook gewoon een F1-liefhebber.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
Het idee dat ik morgen wakker wordt en dat de kwalificatie al gereden is klopt niet in m'n hoofd
Want je bent alleen maar een F1 fan als je vroeg op staat?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees dan ook gewoon een F1-liefhebber.
Uiteraard niet, maar vriend Nattekat zit altijd moeilijk te doen als hij dingen mist door eigen keuzesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want je bent alleen maar een F1 fan als je vroeg op staat?
Wat een kul is dat zeg.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wees dan ook gewoon een F1-liefhebber.
Ik sta echt niet om 5 uur op en ik vind dat ik best wel een F1 fan ben. Ik sta op wanneer ik wakker ben en ga dan op mijn gemak de race kijken zonder de uitslag te weten. Is net alsof het live isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Want je bent alleen maar een F1 fan als je vroeg op staat?
Wat een kul is dat zeg.
Gaat Albon wel rijden dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je kunt nu bijna uittekenen dat Albon dit weekend nog een keer een muur in duikt.
Ja, Albon krijgt de auto van Sargeant.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Gaat Albon wel rijden dan?
Ik kreeg maar de helft mee en heb niet meer gevolgd of Williams nog een auto heeft.
02:30quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:30 schreef Eagles89 het volgende:
Hoela at gaan we los? Ik werk altijd in de avond/begin van de nacht, dus voor mij is de kwali en race laat op de avond dit weekend
Oh wow dat is veel vroeger dan ik dachtquote:
Type je even een uitgebreid verslag van de kwali? Ik sla hem maar eens over.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:24 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Oh wow dat is veel vroeger dan ik dachtwas vergeten dat er natuurlijk nog een derde training is voor de kwali begint
Ow serieus...?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Albon krijgt de auto van Sargeant.
Niet nodig, Max 1 Leclerc op 0.2 en dan Sainz. Mercedes valt tegen, McLaren rond plek 4 en 5, Alonso verrassend goed op P6, Stroll in de muur en Albon P16 met de handrem erop. Alpines 17 en 18. Ricciardo kwalificeert een keer voor Tsunoda.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Type je even een uitgebreid verslag van de kwali? Ik sla hem maar eens over.
Nou, benieuwdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:48 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Niet nodig, Max 1 Leclerc op 0.2 en dan Sainz. Mercedes valt tegen, McLaren rond plek 4 en 5, Alonso verrassend goed op P6, Stroll in de muur en Albon P16 met de handrem erop. Alpines 17 en 18. Ricciardo kwalificeert een keer voor Tsunoda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |