Best prima, maar niks bijzonders. Vind de bacon dr beter op werken dan op de Big Tasty. Sausage variant was ook prima, maarja.. diez dr nu nie meer haha. Maar idd alleen s'ochtends tot 11u.quote:Op zondag 17 maart 2024 03:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Zijn die mcmuffin een beetje bijzonder? Ziet er gewoon uit als een eitje tussen brood
Maar goed, als het alleen in de ochtend te krijgen is haal ik er sowieso nooit een.
quote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zag shaker fries (paprika)![]()
Is dat al een tijdje zo? Heb er nog geen reclame over gezien. Lijkt me lekker, vond die shaker fries die ze jaren geleden een te korte periode bij KFC hadden echt fantastisch.
Waren dr tijdje geleden ook, maar zijn idd sinds dinsdag terug. Krijg je gewoon een zakkie en een pakketje paprikapoeder bij je frietjes om ut poeder dr op te schudden. Stuk duurder voor wat paprikapoeder, tjah.....quote:Op zondag 17 maart 2024 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is het verschil met de reguliere Franse frietjes?
je moet zelf het eroverheen gooien?quote:Op zondag 17 maart 2024 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Best prima, maar niks bijzonders. Vind de bacon dr beter op werken dan op de Big Tasty. Sausage variant was ook prima, maarja.. diez dr nu nie meer haha. Maar idd alleen s'ochtends tot 11u.
[..]
[..]
Waren dr tijdje geleden ook, maar zijn idd sinds dinsdag terug. Krijg je gewoon een zakkie en een pakketje paprikapoeder bij je frietjes om ut poeder dr op te schudden. Stuk duurder voor wat paprikapoeder, tjah.....
Jup, frietjes in zakkie doen, paprikapoeder dr over, zakkie dichthouden en schudden maar. Werken voor je extra uitgaven moet je!quote:
m.a.w., neem wat paprikapoeder mee, bestel een normale friet, en je hebt dezelfde ervaring?quote:Op zondag 17 maart 2024 21:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jup, frietjes in zakkie doen, paprikapoeder dr over, zakkie dichthouden en schudden maar.
basicly, al heb je dan ook nog een zakkie nodig om te schudden....quote:Op zondag 17 maart 2024 21:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
m.a.w., neem wat paprikapoeder mee, bestel een normale friet, en je hebt dezelfde ervaring?
80 gram voor ¤ 3quote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
basicly, al heb je dan ook nog een zakkie nodig om te schudden....
Als je zelf wat doet, dit is veel chiller dan die basic paprikapoeder meuk van de Mac (zoiets gooien ze in Noorwegen bijv. standaard op friet bij snackbars haha), al zit daar ook zout in dus mot je ze ongezouten vd mac hebben haha.
[ afbeelding ]
Bizarquote:Op zondag 17 maart 2024 20:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Best prima, maar niks bijzonders. Vind de bacon dr beter op werken dan op de Big Tasty. Sausage variant was ook prima, maarja.. diez dr nu nie meer haha. Maar idd alleen s'ochtends tot 11u.
[..]
[..]
Waren dr tijdje geleden ook, maar zijn idd sinds dinsdag terug. Krijg je gewoon een zakkie en een pakketje paprikapoeder bij je frietjes om ut poeder dr op te schudden. Stuk duurder voor wat paprikapoeder, tjah.....
Hehe ye vergelijkbaar aan wat ik linkde idd hehe. Zocht op random patatkruiden haha.quote:Op zondag 17 maart 2024 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gebruik zelf altijd deze kruidenmix over de friet.
https://www.ah.nl/product(...)ruidenmix-voor-patat
[ afbeelding ]
die heb ik hier ook staanquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef VelitoX het volgende:
[..]
basicly, al heb je dan ook nog een zakkie nodig om te schudden....
Als je zelf wat doet, dit is veel chiller dan die basic paprikapoeder meuk van de Mac (zoiets gooien ze in Noorwegen bijv. standaard op friet bij snackbars haha), al zit daar ook zout in dus mot je ze ongezouten vd mac hebben haha.
[ afbeelding ]
Het is patat. Er staat verdorie zelfs kruidenmix voor patat op het potje!!!!!quote:Op zondag 17 maart 2024 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Gebruik zelf altijd deze kruidenmix over de friet.
https://www.ah.nl/product(...)ruidenmix-voor-patat
[ afbeelding ]
Voor aardappels en friet staat er.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is patat. Er staat verdorie zelfs kruidenmix voor patat op het potje!!!!!
Je moet dan ook niet zoooo hard schuddenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef junkiesietze het volgende:
Uitkijken met shaker fries in de auto, als je niet oppast zit heel je bekleding onder de patat/kruiden
Je mot dan ook ut zakkie dichthouden he.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:56 schreef junkiesietze het volgende:
Uitkijken met shaker fries in de auto, als je niet oppast zit heel je bekleding onder de patat/kruiden
Maar dan kun je de frietjes er weer niet uithalen 😱quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:21 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je mot dan ook ut zakkie dichthouden he.
lol serieus ?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:08 schreef VelitoX het volgende:
De innovatie stopt niet bij de Mac!!! Nu ook een menu met hamburger/cheeseburger/chili chicken voor 6 euro!![]()
![]()
![]()
. Het "McSmart" menu.... en extra burger +1 euro!
(combineren van burgers nie mogelijk
).....
Klopt, nog geen 2 jaar geleden betaalde je 6,95 oid voor een medium menu, in de app.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:40 schreef Enawh het volgende:
[..]
lol serieus ?
Voelt alsof het niet zo lang geleden was dat je via de app voor 6,50 een Big Mac/McChicken etc. menu kon krijgen, maar nu...
En ondertussen heeft burgerking dezelfde actie voor twee euro minder😂quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:08 schreef VelitoX het volgende:
De innovatie stopt niet bij de Mac!!! Nu ook een menu met hamburger/cheeseburger/chili chicken voor 6 euro!![]()
![]()
![]()
. Het "McSmart" menu.... en extra burger +1 euro!
(combineren van burgers nie mogelijk
).....
De deals/coupons in de BK zijn sowieso beter.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
En ondertussen heeft burgerking dezelfde actie voor twee euro minder😂
Kunt ook milkshake nemen als je dat zou willen. Verschil met de frisdrank leg je dan bij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:44 schreef Gunner het volgende:
twee whopper menu's voor 12 euro is dikke prima. vervang altijd de frisdrank voor PET-fles plat water. doen ze bijna nooit moeilijk over.
Bij de Mac is dat idd zo. Maar dat zouden ze zomaar ook kunnen doen bij de PET-flessen want ja want de gezondere keuze is natuurlijk duurder voor ze. Maar ze voegen statiegeld toe en dat was het danquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunt ook milkshake nemen als je dat zou willen. Verschil met de frisdrank leg je dan bij.
Althans dat was bij de Mac altijd zo
Vind het alleen altijd zo jammer dat ze de burger king altijd kleffe en lauwe burgers geven.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:44 schreef Gunner het volgende:
twee whopper menu's voor 12 euro is dikke prima. vervang altijd de frisdrank voor PET-fles plat water. doen ze bijna nooit moeilijk over.
hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 20:58 schreef VelitoX het volgende:
Sausage variant was ook prima, maarja.. diez dr nu nie meer haha.
hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef VelitoX het volgende:
(zoiets gooien ze in Noorwegen bijv. standaard op friet bij snackbars haha
hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef VelitoX het volgende:
al zit daar ook zout in dus mot je ze ongezouten vd mac hebben haha.
hehequote:Op zondag 17 maart 2024 21:54 schreef VelitoX het volgende:
Hehe ye vergelijkbaar aan wat ik linkde idd hehe.
hahaquote:
dronken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:18 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
haha
[..]
haha
[..]
haha
[..]
hehe
[..]
haha
Wat na 1 keer gebruiken al weer genoeg is geweest.quote:
quote:McDonalds aan de Coolsingel viert vijftigste verjaardag: één dag hamburgers voor 50 cent
De McDonalds aan de Coolsingel in Rotterdam bestaat bijna vijftig jaar. Het fastfood-restaurant wil dat jubileum niet zomaar voorbij laten gaan. Liefhebbers kunnen woensdag daarom voor vijftig cent een hamburger, portie friet of ijsje halen.
Leuke actie! Dat gebouw moet niet zo lang geleden verbouwd zijn, kan er echt niet al 50 jaar staan.quote:
Klopt! Kijk maar eens op oude streetviewbeelden. Werd toen zelfs lelijkste plek van Rotterdam genoemd en nu mooiste Mac ter wereldquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuke actie! Dat gebouw moet niet zo lang geleden verbouwd zijn, kan er echt niet al 50 jaar staan.
Grappig hoe hij soms een stukje kaas naderhand beter plaatst, maar dan vervolgens wel in één zwiep het doosje dichtsmijt. En nee, ik heb niet het hele filmpje gekekenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef blessed19 het volgende:
Is deze vid hier al eens gedeeld? Bizar dat het al meer dan een miljoen views heeft.
Voor mij nog duidelijker dat werken in dit soort tenten niks voor mij isquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef blessed19 het volgende:
Is deze vid hier al eens gedeeld? Bizar dat het al meer dan een miljoen views heeft.
Filmpjes vind ik wel leuk, zo is er ook iemand bij de Subway.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor mij nog duidelijker dat werken in dit soort tenten niks voor mij is
Dit. Maar tegelijkertijd ben ik ook wel weer zo dat ik mijn kind daar niet graag zou zien werken. Ik vind het teveel werk voor te weinig geld (en dan praat ik over de spitsuren).quote:Op zondag 31 maart 2024 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb enorm respect voor mensen die daar werken. Ik zou het echt nooit kunnen.
Die gast in dat filmpje hoeft geen seconde na te denken. Het is bijna zen. Iemand die 5 minuten met klanten te maken heeft, heeft het zwaarder.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Maar tegelijkertijd ben ik ook wel weer zo dat ik mijn kind daar niet graag zou zien werken. Ik vind het teveel werk voor te weinig geld (en dan praat ik over de spitsuren).
Ze betalen beter dan een supermarkt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit. Maar tegelijkertijd ben ik ook wel weer zo dat ik mijn kind daar niet graag zou zien werken. Ik vind het teveel werk voor te weinig geld (en dan praat ik over de spitsuren).
Dat hoor ik mijn ouders nou nooit tegen mij zeggen toen ik een tiener was. Die vinden het juist goed, dan leer je hard werken voor je centen. Nauwelijks 4 euro per uur als 16 jarigequote:Op zondag 31 maart 2024 18:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hard werken prima, maar ik vind dat het van twee kanten af mag komen. Het is geven en nemen.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat hoor ik mijn ouders nou nooit tegen mij zeggen toen ik een tiener was. Die vinden het juist goed, dan leer je hard werken voor je centen. Nauwelijks 4 euro per uur als 16 jarige
Ik denk dat (zoals hierboven al een paar keer is aangegeven) dat het een automatisme wordt dat je er helemaal zen van wordt.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hard werken prima, maar ik vind dat het van twee kanten af mag komen. Het is geven en nemen.
Als ik zo in de keuken kijk in de avondspits en ik zie hoe al die scholieren zich de schompes werken voor een paar euro per uur vind ik dat redelijk schandalig ja. En nee, ik vind dit niet hetzelfde als in een supermarkt. Maargoed, misschien is dat het momentopname... Vaak kom ik er niet.
Die lucht van de (synthetische) werkkleding ruik ik zo weerquote:Op donderdag 4 april 2024 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het heerlijk bij de Mac. Beetje aanklooien in de keuken met crew van dezelfde leeftijd. Veel samen gedaan en zelfs toen ik verhuisde naar een andere stad nog jarenlang vrienden gehad die begonnen als collega.
Wel altijd stinkende kleding en handen van die ui en augurk
Ja, 110 seconden hadden wij als target als ik het me goed herinner. Toen werd alles nog vooraf gemaakt natuurlijk in tegenstelling tot nu.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die lucht van de (synthetische) werkkleding ruik ik zo weer![]()
Stond zelf achter de kassa, werkdruk was heel hoog want alles moest met 2(?) minuten op het dienblad staan.
Maar wat een teamwork ook.
Mac is een goede leerschool wmb.
Wat een geniaal idee, friet op een broodjequote:
Vlees en sla er bij en het is een Kapsalon Burger.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een geniaal idee, friet op een broodje
Het lijkt me 1 droge hapquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een geniaal idee, friet op een broodje
Flinke klodder mascara mayo eropquote:
Klopt en in België de Google zoeken naar Mitraillette.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:40 schreef Yinny het volgende:
In Engelse fish and chips shops verkopen ze al jaren chips butty: wit broodje met dikke frietjes erop...
Maar grappig dat ze het bij BK in Japan verkopen
issie anders danquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag de Big Tasty gehad in Duitsland heerlijk wat ben ik blij dat ze daar de echte variant nog hebben.
Zekers die in Nederland hebben ze verpest zelfs de dubbele is hier kleiner.quote:
vind em prima smaken andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers die in Nederland hebben ze verpest zelfs de dubbele is hier kleiner.
Geen idee of het al vanaf het begin zonder was, maar sinds een aantal jaar zeker. Doe het gewoon bij de prijs. Mijn vriend was laatst de kaas vergeten erbij te bestellen en het was gewoon niet zo lekker als met kaas.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:39 schreef JimmyJames het volgende:
Is een whopper altijd zonder kaas geweest? Verbaasde me er een beetje over
Godzijdank wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:39 schreef JimmyJames het volgende:
Is een whopper altijd zonder kaas geweest? Verbaasde me er een beetje over
Dat vind ik dus n heel leuk filmpjequote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef blessed19 het volgende:
Op een fatsoenlijke hamburger hoort kaas. De Mac heeft er onderscheid van gemaakt om extra te verdienen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank wel.
Kaas is een extra.
Ik snap sowieso niet waarom mensen denken dat kaas op een hamburger hoort, een hamburger met kaas is een cheeseburger.
Daarom heet het ook een whopper of een bigmac, daar hoort een plakje imitatie kaas nou eenmaal opquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank wel.
Kaas is een extra.
Ik snap sowieso niet waarom mensen denken dat kaas op een hamburger hoort, een hamburger met kaas is een cheeseburger.
"100% Rundvlees Quarter Pounder Patty"quote:
Pff haha zo veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
"100% Rundvlees Quarter Pounder Patty"
https://www.mcdonalds.com(...)0203-item-9dc886373b
En de saus is in Nederland gezonder gemaakt (minder vet en zout).
En mocht je je echt smerig willen voelen. De patty in DE is 151 gram en je kunt hem personaliseren met 3 extra pattys. Dus 604 gram vlees op je broodje.
Jop, de originele niet-verkrachtte saus, en daadwerkelijk gebakken bacon ipv ontdooit karton (want varkensvlees, dus wordt nie gebakken in NL omdat dr geen plaat voor is ivm moslims/ruimte). Naast dat die Big Tasty gewoon de originele grootte heeft ook.quote:
In Duitsland wonen ook moslims toch en daar heb je ook kleine restaurants van McDonald's?!quote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, de originele niet-verkrachtte saus, en daadwerkelijk gebakken bacon ipv ontdooit karton (want varkensvlees, dus wordt nie gebakken in NL omdat dr geen plaat voor is ivm moslims/ruimte). Naast dat die Big Tasty gewoon de originele grootte heeft ook.
Tjah tis een ding dat ze hier geen extra bakplaat willen voor dat varken, daz ook reden dat de oude Tasty hier weg is, want andere grotere patty.... En de reden dat ze vrijwel alleen maar "zelfde burger maar dan met ander saussie" als special hebben tegenwoordig.... Zelfs de McMuffin met varken (sausage) is nu weg en vervangen door eentje met de hamburgerpatty lol.....quote:Op zondag 21 april 2024 23:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In Duitsland wonen ook moslims toch en daar heb je ook kleine restaurants van McDonald's?!
Die bacon werd ook al ontdooid op de 'oude' Tasty.quote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, de originele niet-verkrachtte saus, en daadwerkelijk gebakken bacon ipv ontdooit karton (want varkensvlees, dus wordt nie gebakken in NL omdat dr geen plaat voor is ivm moslims/ruimte). Naast dat die Big Tasty gewoon de originele grootte heeft ook.
In Duitsland niet tho, gewoon gebakkenquote:Op maandag 22 april 2024 06:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Die bacon werd ook al ontdooid op de 'oude' Tasty.
Deze komt wel regelmatig terug toch, bij mij vooral op de maandag en dinsdagen volgens mij. Prima dealtje voor een Bigmac, nog nooit in het weekend gezien iigquote:
https://scientias.nl/beju(...)en-bestellen-minder/quote:Ken je dat? Ben je eindelijk aan de beurt om op de bestelzuil van een fastfoodrestaurant je maaltijd samen te stellen, word je enorm zenuwachtig doordat er zoveel mensen achter je staan te wachten. Schrale troost: je bent niet alleen, want het overkomt heel veel mensen, zo blijkt uit nieuw onderzoek.
Ik vind het vervelender als de nummertjes op zijn, of de kassabonquote:Op maandag 13 mei 2024 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
https://scientias.nl/beju(...)en-bestellen-minder/
Nou, daar maak ik mij echt geen seconde druk om: al doe ik er een half uur over....ze gaan maar lekker maar een andere bestelzuil.
Ik vind het vervelend als ik moet wachten tot mijn eten gebracht wordt door zo'n medewerker, terwijl het eten al een tijdje klaar staat op de balie. Daarom haal ik het altijd zelf op.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender als de nummertjes op zijn, of de kassabon
Ik vind die dingen vooral onduidelijk als je een kortingsbon of QR code hebt.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
https://scientias.nl/beju(...)en-bestellen-minder/
Nou, daar maak ik mij echt geen seconde druk om: al doe ik er een half uur over....ze gaan maar lekker maar een andere bestelzuil.
En nog steeds geen enkel menu bij de dealsquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:09 schreef StateOfMind het volgende:
Hier al weken erg matig in de app.
Een week of 2 lang was er alleen een McNuggets menu deal, verder geen ander menu.
En nu alweer een dag of 3 helemaal geen menu's
In de supermarkt koop je 1 liter fritessaus voor 1,70.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hier ook geen menudeals, maar wel 20 Nuggets voor 7,25.
Maar wat daar zo irritant aan is: je kan alle sausjes kiezen, behalve de enige die daar echt lekker bij is: de frietsaus. Nee, die mag je er los bij bestellen voor 'slechts' 80 cent. Dank je de koekoek.
Hier nu in de App een Quarter Pounder Medium voordeelmenu voor ¤8,00, ik dacht dat ze altijd ¤6,50 waren?quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En nog steeds geen enkel menu bij de deals![]()
Dut ut niequote:Op donderdag 30 mei 2024 23:09 schreef foodlover het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:09 schreef foodlover het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Thanks! Dit zijn dus hier de menu aanbiedingen in ES. Ze moeten natuurlijk wel concurreren hier met de prijzen van andere lokale restaurants.quote:
Ondanks dat het niet mijn favoriete saus is voor bij de patat is de ketchup altijd gratis in Spanje bij de McDo.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:08 schreef foodlover het volgende:
[..]
Thanks! Dit zijn dus hier de menu aanbiedingen in ES. Ze moeten natuurlijk wel concurreren hier met de prijzen van andere lokale restaurants.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet mijn favoriete saus is voor bij de patat friet is de ketchup altijd gratis in Spanje bij de McDo.
BK aldaar is ook spotgoedkoop
Dit heb ik ook. Punten wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:30 schreef Beaurealis het volgende:
McDonalds is de eerste app die niet meer werkt op mijn oude telefoon![]()
Dan maar KFC en BK. Al ga ik de McChicken wel missen
Jup, tijd geleden veranderd rip.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:43 schreef Bzzzzt het volgende:
Voor mij was een mcmuffin sausage & egg het perfecte voer na een avondje bieren.
Kom ik net bij de Mac en is het uit het assortiment? Is nu beef en egg wat eigenlijk gewoon een hamburger is. Inclusief uitjes..
Geen kater voer meer bij de Mac halen voor mij.
De doodsteek voor alle aanpassingen bij de Mac. Ze zijn simpelweg niet bereid om een apart varkensbakstation te maken ofzoiets. Die bacon die je af en toe krijgt zal wel kant en klaar zijn.quote:
Vroeger had je weken met speciale burgers uit de hele wereld. Helaas doen ze dat niet meerquote:Op zondag 2 juni 2024 17:00 schreef Nagelslak het volgende:
De Mac zou eigenlijk eens in de zoveel tijd een internationale maand moeten doen. Dat we hier dan tijdelijk de McRib hebben bijv. En dat ze in Vietnam eens een Mckroket kunnen proeven.
Yep kant en klaar, wordt ontdooit en floep op burgers gegooid. Daarom is het ook karton.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Die bacon die je af en toe krijgt zal wel kant en klaar zijn.
Tijdens het ek/wk/os was dit altijd zo, de mcamerika zal ik nooit vergetenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeger had je weken met speciale burgers uit de hele wereld. Helaas doen ze dat niet meer
Of de Mc Australiequote:Op zondag 2 juni 2024 22:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Tijdens het ek/wk/os was dit altijd zo, de mcamerika zal ik nooit vergeten
Nah over 35 jaar serveren ze nog steeds hetzelfde als 35 jaar geleden hier.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry Pistache (die smeuïge pistachecrème oooh) en Baci Perugina in Italië![]()
Wat zou ik die graag hier willen zien.
Ooit over 35 jaar misschien...
Je krijgt de Homestyle Honey Mustard als special en je zal ervan genieten!quote:Op zondag 2 juni 2024 23:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nah over 35 jaar serveren ze nog steeds hetzelfde als 35 jaar geleden hier.
Ik zou allang blij zijn als hier eindelijk een Burger King vestiging geopend wordt.quote:Op maandag 3 juni 2024 02:15 schreef rickyszz het volgende:
Het wordt gewoon eens tijd dat we hier MAX Burgers gaan krijgen. Zodra die keten meerdere vestigingen hier gaat krijgen in Nederland, kan de McDonalds zijn biezen pakken en vertrekken
Had ik aantal weken geleden in Amsterdam Noord. Heerlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
2 euro voor een fish-o-filet, lokale actie. Lekker nostalgische prijzen
Whut? Mijn favoriet. Was de laatste tijd steeds 4 euro in de app en dat vind ik eigenlijk nog te veel. Meteen gekeken, maar hij staat er nu alleen in als menu (!) voor 7,75. Maar ik hoef de rest niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
2 euro voor een fish-o-filet, lokale actie. Lekker nostalgische prijzen
Limited Edition product verkoopt snel uitquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds gisteren zijn de flessen fritessaus in de Mac in de verkoop als onderdeel van het nieuwe assortiment. Bij de Mac waar ik werk, waren ze al binnen no-time uitverkocht. Bizarre populariteit.
quote:Kipburger van McDonald's mag geen Big Mac heten
De hamburgerketen McDonald's mag in de Europese Unie het merk Big Mac niet langer gebruiken voor burgers gemaakt van kip of ander gevogelte. Het EU-gerechtshof vindt de klacht van een Ierse fastfood-keten terecht dat McDonald's de term Big Mac heeft geclaimd voor een al te brede waaier aan producten en diensten.
Volgens het EU-gerechtshof heeft McDonald onvoldoende kunnen aantonen dat de term Big Mac algeheel is ingeburgerd voor kipproducten en -broodjes. De bekendheid bij het publiek blijkt ook al niet uit de verkoopcijfers.
De uitspraak geldt alleen voor de Europese Unie, waar McDonald's het merk Big Mac voor Europa heeft laten registreren bij het Bureau voor Intellectuele Eigendom van de Europese Unie (EUIPO). McDonald's kan nog in beroep gaan tegen de uitspraak op juridisch-technische punten.
Godverdomme wat kinderachtigquote:
Enige andere concept is de Chicken Big Mac, dus ik volg dit ook niet helemaal.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
"Big Mac algeheel is ingeburgerd voor kipproducten en -broodjes"
Wtf? wie noemt zn kipnuggets een big bac dan? en een Mc Chicken is toch een Mc Chicken en niet een big mac?
raar bericht
Even een andere bron opgezocht: blijkbaar noemt de Ierse fastfoodketen SuperMac hun kipproducten zo en isquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
"Big Mac algeheel is ingeburgerd voor kipproducten en -broodjes"
Wtf? wie noemt zn kipnuggets een big bac dan? en een Mc Chicken is toch een Mc Chicken en niet een big mac?
raar bericht
quote:McDonald's heeft een zaak verloren over het gebruik van de naam Big Mac in de Europese Unie (EU). De Amerikaanse fastfoodgigant behoudt het alleenrecht op die naam voor alle producten, behalve wanneer het gaat om producten met kip.
Dat heeft het Europese Hof van Justitie bepaald. De zaak was aangespannen door het Ierse Supermac's.
Het handelsmerk Big Mac is al sinds 1996 in handen van McDonald's. De Amerikanen hadden het alleenrecht op het gebruik van deze naam laten vastleggen. "Voor van alles dat maar te maken kan hebben met de verkoop van het hamburgerbroodje", licht een woordvoerder van het Hof toe.
Binnen de EU is het wel voorwaarde dat een bedrijf de naam dan ook moet gebruiken. Als dat vijf jaar niet gebeurt in een bepaalde context, vervalt het recht. "En in dit geval bleek dat zij de naam vijf jaar niet meer hadden gebruikt voor kipproducten."
Het Ierse Supermac's vocht het gebruik van de naam Big Mac in 2017 aan en heeft nu dus uiteindelijk wat winst geboekt. McDonald's behoudt voor andere producten, zoals met rundvlees, wel het alleenrecht op de naam.
https://www.nu.nl/economi(...)et-kip-verkopen.html
Ja, de mcgreek was echtquote:Op zondag 2 juni 2024 23:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ze waren eigenlijk allemaal wel lekker herinner ik mij, omdat ze anders waren dan de reguliere burgers. En elke 1-2 weken een Nieuwe burger. Maar toen waren ze ook nog betaalbaar.
(En de mcgreek, met dat pita en tzatziki)
Dat is precies het probleem, McDonalds claimde die naam voor kipproducten terwijl die daar helemaal niet voor gebruikt werd en niemand het daarmee associeert.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
raar bericht
Sukkels. Madsauce heeft meer inhoud en is goedkoper.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Limited Edition product verkoopt snel uit
News at eleven.
De kruiden zitten in een zakje in de grote zak. Dus je hebt niet goed gekeken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik was paar dagen terug sinds lange tijd weer eens bij de MAC. Wat vreselijk die zakjes met fritessaus zeg. Die bakjes waren echt veeeel handiger. Echt een tegenvaller.
Het eten is meestal wel lekker overigens. Al had ik gekozen voor die ''shake'' paprika frites o.i.d (?), daar had dus paprikapoeder overheen gemoeten? Nou, die paprika poeder zat er iig niet bij (wel een shake zak), en ik was ook te lui om die te gaan halen. Is dat wel lekker?
Nou, eigenlijk wel. Heb echt in de zak gekeken en gevoeld. Dus wellicht dat ik niet grondig genoeg heb gekeken, maar die kans is klein.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De kruiden zitten in een zakje in de grote zak. Dus je hebt niet goed gekeken waarschijnlijk.
Ik vond het wel lekker, maar ook weer niet zo lekker dat ik er 50 cent extra voor over heb. Dat is misschien een beetje een principekwestie, maar 50 cent voor 5 gram paprikapoeder en 10 gram zout is echt te veelquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Heb echt in de zak gekeken en gevoeld. Dus wellicht dat ik niet grondig genoeg heb gekeken, maar die kans is klein.
Is het lekker? Anders bestel ik het de volgende keer gewoon opnieuw. En loop ik ook naar de kassa als het er niet in zit.
Ja maar de McSpicy is er voor terugquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Hebben ze de spicy mcnuggets weggehaald?
In hoeverre is die anders dan de Spicy McChicken?quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar de McSpicy is er voor terug
Dat vond ik juist weer zo goedkoop en lamstralerig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:14 schreef DKUp het volgende:
McSpicy (krokante laag is Spicy), wilde hem halen maar probeer het nog wel binnen een maand.
Spicy McChicken (saus is Spicy), ben ik echt fan van!
Vandaag maar 20 Nuggets en een Milkshake Kokos genomen, prima wel een keer
Al die honing mosterd saus troep de afgelopen jaren was ik wel zat en nu is alles Spicy en of vegetarisch.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vond ik juist weer zo goedkoop en lamstralerig.
"Hey hallo, we hebben een 'nieuwe burger', ja een Big Tasty die kleiner is en een McChicken met matige saus en een plakje tomaat erop.
Waar zijn die dingen als de Chicken Sensation? De McMood? De miniwrap? De 1955? De garnalen? Kan je van vinden wat je wil, maar toen werden er nog nieuwe dingen gedaan.
Nu is het gewoon een koude kermis.
Dat doen ze al 15 jaar niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die honing mosterd saus troep de afgelopen jaren was ik wel zat en nu is alles Spicy en of vegetarisch.
McChicken Deluxe met tomaat en kaas erop vond ik wel top. Zo makkelijk om standaard in het menu te doen![]()
Nieuwe producten en tijdelijke dingen wisselen zou wel weer top zijn.
113,4 gram vleesquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:53 schreef 111210 het volgende:
Gister een quarter pounder gehaald, kan aan mij liggen maar had het idee dat deze altijd veel groter en dikker waren. Dit leek echt op een iets groter cheeseburgertje
Gehaaldquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen vandaag en morgen een Big Mac voor 1,50 euro in de app.
Deal moet je eerst even unlocken.
Klein kloten flesje van 250mlquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gehaald
En de saus eindelijk @:kingroland
Heb je zo'n oude telefoon dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat mijn telefoon de app niet meer ondersteunt, anders was ik de Big Mac gaan halen
7 jaar is toch best een prestatiequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2017. Zo oud vind ik dat nou ook weer niet
Same, ugh. Heb ik liever Mad Sauce voor minder dan dat geld met grotere fles.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:46 schreef StateOfMind het volgende:
Klein kloten flesje van 250ml
Had ik dat geweten had ik het niet gekocht.
Dat was toch gewoon bekend? Het is niet alsof ze doen alsof je een liter koopt ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:04 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Same, ugh. Heb ik liever Mad Sauce voor minder dan dat geld met grotere fles.
App en als je bestelt laat niet zien hoe groot ut is / hoeveel dr in zit tho.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was toch gewoon bekend? Het is niet alsof ze doen alsof je een liter koopt ofzo.
Wat heb je er voor over?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:10 schreef StateOfMind het volgende:
Hier vlakbij in Wijchen (bij Nijmegen) stond 2 jaar geleden in de krant dat er in de zomer van 2023 op het industrieterrein een BK, KFC en een Starbucks zouden komen.
Nu bijna 2 jaar later nog steeds helemaal niks
Nou kunnen de KFC en die koffie boer mij gestolen worden, maar ik wil godverdommeeen Burger King met drive through in de buurt
Genoeg Mac's in de buurt, maar geen BK met drive through
ZIEDEND
----quote:McDonald's heeft voor het eerst sinds 2020 de verkopen in het tweede kwartaal zien dalen. De fastfoodketen merkt dat mensen door de inflatie wereldwijd minder uitgeven. Daarnaast heeft het bedrijf financieel last van de anti-Israëlboycot.
De totale omzet van McDonald's bedroeg net geen 6,5 miljard dollar, iets minder dan in dezelfde periode vorig jaar. Daarbij brachten winkels die al meer dan een jaar open zijn, net wat minder op. Eerder lukte het de keten nog om de verkopen te blijven opvoeren, hoewel de inflatie flink opliep.
Ook in de Verenigde Staten zelf gingen de verkopen dit keer omlaag. Eerder dit jaar kwam McDonald's op zijn thuismarkt nog met een speciaal 5 dollarmenu om gasten ervan te overtuigen dat de keten voor hen nog steeds een betaalbare optie is.
Mensen in het Midden-Oosten, Azië en sommige delen van Europa mijden McDonald's vanwege vermeende banden met Israël. De boycot begon vorig jaar nadat er op sociale media beelden waren verschenen van restaurants die gratis maaltijden aan Israëlische militairen gaven. Het bedrijf verwacht dat deze boycot aanhoudt zolang de oorlog in de Gazastrook voortduurt.
Dáár mag je fijn over de politieke reden en de inflatie praten. Hier niet; hier hebben we het wel over andere oorzaken.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:32 schreef Aether het volgende:
NWS / McDonalds verkoopt wereldwijd minder hamburgers door boycot
Ja, zo moeilijk is het toch niet zou je denken. Deze reeks was ik trouwens echt al vergeten, of heb ik niet helemaal meegekregen toen. Denk dat ik toen net met vakantie wasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:24 schreef D. het volgende:
Heimwee
McSpecial 1 - McChevy
Donderdag 3 juli t/m woensdag 9 juli 2003
Quarter Pounder-brood met Quarter Pounder-patty, bacon, kaas en Western saus
McSpecial 2 - McCorvette
Donderdag 10 juli t/m woensdag 16 juli 2003
McRib broodje, grilled Chicken-patty, honing-mosterd saus, sla, kaas, komkommer en gebakken uitjes.
McSpecial 3 - McCaprice Classic
Donderdag 17 juli t/m woensdag 23 juli 2003
Quarter Pounder-brood, Quarter Pounder-patty, tomaat, uien, ketchup en mosterd
McSpecial 4 - McBel Air
Donderdag 24 juli t/m woensdag 30 juli 2003
Quarter Pounder-brood, Chicken-patty, verse uien, gefrituurde uitjes en satésaus
McSpecial 5 - McFiftynine Special
Donderdag 31 juli t/m woensdag 6 augustus 2003
Maïs-broodje, 2 Hamburger-patties, kaas, ui en chilisaus
[ afbeelding ]
Ook in de USA zijn er veel vergelijkbare fast food opties met vergelijkbare prijzen, kan me voorstellen dat dat van invloed is. Ik vond de Mac in Florida vorig jaar heel erg duur geworden en viel me op dat met name iets als een gewone koffie, ontbijt sandwich, een kleine burger en friet duur waren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)dwijde-inflatie.html
[..]
----
Ik boycot ze zelf ook, maar niet om genoemde politieke reden. Waarom wel? Veel te duur en vooral niet afwisselend genoeg.
Wellicht dat dat 'speciale 5 dollarmenu' mij wel over de streep kan trekken.
Dank voor het stuk; ik had wel ergens de titel gezien, maar niet kunnen lezen (ivm geen Telegraaf abonnement).quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:25 schreef Vincent_student het volgende:
Interessant stuk in de Telegraaf over McDonald's, Burger King en Febo. Ze hebben daar bij allen een vergelijkbaar menu uitgeprobeerd (Big Mac menu, Whopper menu....) om te kijken of de klachten (te duur, slechte kwaliteit) klopten. Het stuk zit achter een betaalmuur, dus ik kan hem hier niet neerzetten.
Conclusie: de prijs-kwaliteit-verhouding viel nogal tegen.
Na tegenvallende omzetcijfers gaat fastfoodketen McDonald’s zijn prijzen herzien. Dat heeft de CEO van het bedrijf meegedeeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dank voor het stuk; ik had wel ergens de titel gezien, maar niet kunnen lezen (ivm geen Telegraaf abonnement).
Maar mijn vervolgvraag richting hen is dan wel: ok, de conclusie is bekend. Wat nu? Wat gaan ze doen om dat probleem aan te pakken?
Linkje:quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:25 schreef Vincent_student het volgende:
Interessant stuk in de Telegraaf over McDonald's, Burger King en Febo. Ze hebben daar bij allen een vergelijkbaar menu uitgeprobeerd (Big Mac menu, Whopper menu....) om te kijken of de klachten (te duur, slechte kwaliteit) klopten. Het stuk zit achter een betaalmuur, dus ik kan hem hier niet neerzetten.
Conclusie: de prijs-kwaliteit-verhouding viel nogal tegen. Opmerkelijke opmerking dat de ketens verbaasd zouden zijn dat de verkopen achteruit liepen ondanks dat de consument meer geld te besteden heeft. Ik vind dat opmerkelijk, zo'n uitspraak, want het bevestigt een vermoeden, ook mijn vermoeden: Dat leveranciers niet in eerste instantie kijken naar de kosten, maar wat de klanten kunnen betalen. Een klassiek voorbeeld is make-up voor vrouwen (de kosten zijn erg laag, maar wat de vrouw er voor over heeft, dat wordt gevraagd).
Ook hier geldt het waarschijnlijk weer: McDonald's en Burger King zijn de laatste jaren enorm duur geworden, terwijl de bakker en de supermarkt ook wel wat duurder werden, maar niet zo heftig als McDonald's en Burger King.
Wat ik als consument een probleem vind bij deze fastfoods is dat hun prijzen dichtbij die van een restaurant komen, terwijl je niets beters krijgt dan vroeger. Als ik in een restaurant een hamburger met frietjes bestel met salade, kost me dat 16 euro (zo op te zoeken op internet). Bij McDonald's kost een Big Mac-menu 11,50. Van McDonald's krijg je slappe zooi, een heel klein zakje dunne patat, zakje fritessaus van 80 cent en ok, er zit ook cola bij. Die van het restaurant is een stuk groter met een zelfgemaakte hamburger en flink wat echte patat, niet van die fabriekssliertjes.
11,50 is niet echt een restaurantsprijs, maar ook geen fastfoodprijs. Ik weet nog dat ik ooit bij Five Guys een hamburger kocht, was ook iets van een tientje. Ik dacht toen: wat een geld voor een flapburger. Nooit meer. Die van Five Guys is wel beter dan van McDonald's.
McDonald's en Burger King is voor mij leuk als guilty pleasure, maar meer niet. Ik hoef dan ook geen restaurantkwaliteit, maar om bijna voor restaurantkwaliteit te betalen gaat me te ver. Vroeger had je de echte Big Tasty bacon (de grote, de klassieke, niet die nepperd van nu) voor 5,45 weet ik nog. Dat was de goede verhouding. Nu koop ik het nooit meer omdat één of andere betweter bij McDonald's Nederland dat hele ding heeft verneukt en hij is veel te duur.
Je had toen met grote regelmaat dergelijke actieweken. De laatste kan ik me nu niet eens meer herinneren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is het toch niet zou je denken. Deze reeks was ik trouwens echt al vergeten, of heb ik niet helemaal meegekregen toen. Denk dat ik toen net met vakantie was
Idd jammer dat de mc nooit meer echt speciale burgers heeft. Ja een chicken bigmacquote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je had toen met grote regelmaat dergelijke actieweken. De laatste kan ik me nu niet eens meer herinneren.
En deze reeks vond ik, als liefhebber van de merken, extra leuk (vandaar ook de poster), maar geloof dat ik toen bijna alle actieburgers wel geproefd heb.
Ze zijn in alles achteruit gegaan, behalve de prijs
Zelfde in Duitsland daar was uit eten gaan voor corona stukken goedkoper dan in NL nu scheelt het niet zo veel meer. Het lijkt wel of het naar elkaar toegetrokken is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:36 schreef foodlover het volgende:
[..]
Ook in de USA zijn er veel vergelijkbare fast food opties met vergelijkbare prijzen, kan me voorstellen dat dat van invloed is. Ik vond de Mac in Florida vorig jaar heel erg duur geworden en viel me op dat met name iets als een gewone koffie, ontbijt sandwich, een kleine burger en friet duur waren.
Daar is de btw op horeca naar hoog tarief gegaanquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Zelfde in Duitsland daar was uit eten gaan voor corona stukken goedkoper dan in NL nu scheelt het niet zo veel meer. Het lijkt wel of het naar elkaar toegetrokken is.
Klopt. Soms moet ik de binnenstad in van een grote stad in mijn buurt om kleren te kopen. Dat geeft honger en dan nam ik een hapje uit de muur bij de Febo. De afgelopen keer, was vorig jaar of zo, zag ik ook de prijzen van een kroket of een speciaaltje. Ik schrok me wezenloos. Ben gewoon doorgelopen. Op een gegeven moment is het genoeg, is de prijs zo hoog dat je het voor jezelf niet meer uit kunt leggen. Gewoon zonde van het geld. Of het nou voor de leverancier te onderbouwen is of niet. Zo'n kroket is het dubbele in prijs geworden, geldt ook voor andere fastfoods. Maar mijn loon is niet verdubbeld.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef 111210 het volgende:
[..]
Linkje:
https://www.telegraaf.nl/(...)je-waar-voor-je-geld
Eens hoor, ik haal afentoe een bigmac of een cheeseburgertje met een coupon, de rest van de burgers zijn te overpriced.
De febo moet zich overigens helemaal schamen met hun muurkroketten die 4,- kosten.
Geen idee of dat nu nog zo is, maar vorig jaar ergens ben ik gewoon weg gegaan toen ik dat zag.
Edit: volgens het artikel is het nu 3,- (bij deze vestiging) uit de muur. Nog steeds duur, maar toch wat minder belachelijk als vorig jaar.
In Duitsland is de originele Big Tasty nog gewoon te koop.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Klopt. Soms moet ik de binnenstad in van een grote stad in mijn buurt om kleren te kopen. Dat geeft honger en dan nam ik een hapje uit de muur bij de Febo. De afgelopen keer, was vorig jaar of zo, zag ik ook de prijzen van een kroket of een speciaaltje. Ik schrok me wezenloos. Ben gewoon doorgelopen. Op een gegeven moment is het genoeg, is de prijs zo hoog dat je het voor jezelf niet meer uit kunt leggen. Gewoon zonde van het geld. Of het nou voor de leverancier te onderbouwen is of niet. Zo'n kroket is het dubbele in prijs geworden, geldt ook voor andere fastfoods. Maar mijn loon is niet verdubbeld.
Doet me nog denken aan de tijd dat ik op vrijdagavond altijd naar de kroeg ging. Altijd dezelfde kroeg. Toen kwam de euro. Toen het biertje voor me werd gezet, rekende ik even terug naar de gulden en dat glas bier bleek 60 cent duurder te zijn geworden. Ik vroeg om een verklaring aan de kroegbaas en die kwam met "Het gaat hier om kosten die ik nooit in rekening heb gebracht" Ja me hoela. Ik heb het bier opgedronken, ben weggegaan en nooit meer teruggekomen. Achteraf goede beslissing. Ik hield plotseling veel meer geld over. Daar heb ik een les van geleerd. Daarom ga ik ook nooit meer naar McDonald's (sinds de verandering van de Big Tasty) en Burger King. De klant wordt gewoon voor de gek gehouden. Ik draai mijn hamburgers wel zelf in elkaar en broodjes van de bakker.
Maar de Big Tasty van toen mis ik wel, maar die komt nooit meer terug.
Volgens mij bestaat statiegeld uberhaupt niet in BE, dus die gekke plastictoeslag al helemaal nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:00 schreef L3viathan het volgende:
Net in België bij de Mac geweest
Nog heerlijk gewoon de vertrouwde sausbakjes, normale milkshake bekers met plastic dekseltje erop
En sowieso een uitgebreider menu
Wat een feest was dat![]()
Waarom kan dat daar allemaal wel?
Lekker maatquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:07 schreef Hydrogeny het volgende:
Leuke ervaring gehad in Zwitserland. Hier hoef je dus niet naar de McD te gaan.
1. Geen coupons
2. Geen speciale burgers.
3. Net als alles in Zwitserland, 50% duurder.
4. Tot 10:00 was de enige ontbijtoptie een croissant of een donut! En omdat het gehandicapte personeel er niets van snapte kwamen de donuts pas bij de bestelling om 08:50 uit de vriezer. Dit werdt opgelost door donuts van de vorige dag aan te bieden...
Gelukkig 2 uur later in Duitsland een drie dubbele Big Tasty met jalapenos naar binnen mogen werken
Ik zou ook niet naar Zwitserland gaan voor de McDonalds. Qua prijzen is hij juist relatief goedkoop (afgezet tegen nettosalarissen).quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:07 schreef Hydrogeny het volgende:
Leuke ervaring gehad in Zwitserland. Hier hoef je dus niet naar de McD te gaan.
1. Geen coupons
2. Geen speciale burgers.
3. Net als alles in Zwitserland, 50% duurder.
4. Tot 10:00 was de enige ontbijtoptie een croissant of een donut! En omdat het gehandicapte personeel er niets van snapte kwamen de donuts pas bij de bestelling om 08:50 uit de vriezer. Dit werdt opgelost door donuts van de vorige dag aan te bieden...
Gelukkig 2 uur later in Duitsland een drie dubbele Big Tasty met jalapenos naar binnen mogen werken
Wat is de vraag?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 03:51 schreef noobie123 het volgende:
doet hier iemand mee met de mcdonalds app festival? Zo ja, weet iemand het antwoord op ''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi?
Heb trouwens vandaag ermee een ijsmachine gewonnen toen ik een spelletje speelde. Voor het eerst. Wel grappig de mc app.
Er staat alleen ''''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi'', maar zelf denk ik dat je gewoon met een prijsvraag moet mee doen en als je dan niet hebt gewonnen, dan heb je in ieder geval deze ''token''. Ik zal het proberenquote:
Geen idee, maar kun je de andere antwoorden delen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:43 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Er staat alleen ''''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi'', maar zelf denk ik dat je gewoon met een prijsvraag moet mee doen en als je dan niet hebt gewonnen, dan heb je in ieder geval deze ''token''. Ik zal het proberen
De McSpicy maar dan met een andere sausquote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort komt deze burger er bij, schijnt in het buitenland een succesje te zijn
Hij staat al wel op de site, maar is nog niet te krijgen
https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/mccrispy.html
En andere sla en brood, maar de saus schijnt deze burger ook te maken, beetje zoals de saus bij de big tasty.ook doetquote:Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
De McSpicy maar dan met een andere saus
Sla van de Homestyle Crispy Chickenquote:Op maandag 2 september 2024 22:37 schreef FvanS het volgende:
[..]
En andere sla en brood, maar de saus schijnt deze burger ook te maken, beetje zoals de saus bij de big tasty.ook doet
Zomerassortiment? Heb ik wat gemist bij ze?quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef DKUp het volgende:
We zien het wel nadat het zomerassortiment eruit gaat
Zelfde soort saus als Double Crunch van KFC.quote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort komt deze burger er bij, schijnt in het buitenland een succesje te zijn
https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/mccrispy.html
quote:Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef FvanS het volgende:
Vandaag dus (zoals altijd op dinsdag rond 06.00 de verandering)quote:Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef DKUp het volgende:
We zien het wel nadat het zomerassortiment eruit gaat
De kip bigmac, kaassoufleetjes, McSpicy etc. allemaal "zomerassortiment" lol. Armoe troef natuurlijk idd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 08:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zomerassortiment? Heb ik wat gemist bij ze?
Naar mijn idee leveren ze nog steeds hetzelfde als de rest van het jaar...
Andere saus, een plakje magnetron bacon en die afschuwelijke chicken wings weer.....armoede troef inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef VelitoX het volgende:
De kip bigmac, kaassoufleetjes, McSpicy etc. allemaal "zomerassortiment" lol. Armoe troef natuurlijk idd.
Nieuw op de site:
Big Mac Bacon (tijdelijk)
Chicken Wings (tijdelijk) -> ook als kip6 menu te halen lijkt het op (staat bij de menu's)
McCrispy (geen tijdelijke aanduiding dus wss permanent)
McCrispy Honing Mosterd (wel tijdelijk)
Jalapeño Ranch saus (tijdelijk)
McFlurry KitKat (tijdelijk)
McFlurry Stroopwafel (tijdelijk)
McCrispy's ofc ook in vega variant.
Flurry Stroopwafel is er al heel lang (te lang).quote:Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
Vandaag dus (zoals altijd op dinsdag rond 06.00 de verandering)
[..]
De kip bigmac, kaassoufleetjes, McSpicy etc. allemaal "zomerassortiment" lol. Armoe troef natuurlijk idd.
Nieuw op de site:
Big Mac Bacon (tijdelijk)
Chicken Wings (tijdelijk) -> ook als kip6 menu te halen lijkt het op (staat bij de menu's)
McCrispy (geen tijdelijke aanduiding dus wss permanent)
McCrispy Honing Mosterd (wel tijdelijk)
Jalapeño Ranch saus (tijdelijk)
McFlurry KitKat (tijdelijk)
McFlurry Stroopwafel (tijdelijk)
McCrispy's ofc ook in vega variant.
Ahja ik ging dr van uit dat ut nieuw was ivm het labeltje "tijdelijk" wat de rest heeft haha. Haal nooit een McFlurry dus geen idee hehe.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Flurry Stroopwafel is er al heel lang (te lang).
Ik vond het al een paar maanden irritant dat er 'tijdelijk verkrijgbaar' bleef staanquote:Op dinsdag 3 september 2024 14:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ahja ik ging dr van uit dat ut nieuw was ivm het labeltje "tijdelijk" wat de rest heeft haha. Haal nooit een McFlurry dus geen idee hehe.
Thanks!quote:Op donderdag 5 september 2024 16:02 schreef Nexum het volgende:
Heb alle nieuwe dingen op het menu uitgeprobeerd (behalve de Big Mac Bacon want dat is gewoon genakt worden)
De McCrispy is lekker, lekker knapperig en de saus is fris. Anders dan de pepermayo van de KFC, die vond ik niet te vreten. Deze is wat minder intens.
De Chicken Wings zijn dikke prima, niet geweldig maar ook niet slecht.
De Jalapeno Ranch is heel anders dan ik had verwacht. Je proeft de Jalapeno meteen (maar niet pittig) en hij is wat zuriger qua smaak dan je zou denken.
2 posts boven jequote:Op zondag 8 september 2024 09:00 schreef noobie123 het volgende:
Heeft iemand al de mccrispy burger genomen? Is het wat?
Wat is er mis met de QP? Vind het de beste burger bij de maccie.quote:Op zondag 8 september 2024 09:25 schreef borisz het volgende:
Donderdag weer eens bij de Mac geweest. Moest mn verjaardagbon nog inzetten in een gratis mcflurry
Maar ook Bigmac en QP. De QP is eigenlijk diepdriest. een normale hamburger, maar dan ietsjes dikker.
Denk dat het niet aan het proces ligt maar aan de kwaliteit van het personeel. Overal in winkels en horeca zie je dat die meer met hun telefoon dan met hun werk bezig zijnquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef D. het volgende:
Zitten hier nog Mac-medewerkers?
Corona is al weer even achter de rug, maar kennelijk lukt het ze niet het proces weer op de rails te krijgen, waardoor je bijna altijd onnodig lang moet wachten. Zijn er intern veranderingen gemaakt die nog niet zijn teruggedraaid?
Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:16 schreef D. het volgende:
Zitten hier nog Mac-medewerkers?
Corona is al weer even achter de rug, maar kennelijk lukt het ze niet het proces weer op de rails te krijgen, waardoor je bijna altijd onnodig lang moet wachten. Zijn er intern veranderingen gemaakt die nog niet zijn teruggedraaid?
Ik kan vanuit de McDrive niet in de keuken kijken, maar geloof nooit dat ze daar op hun telefoon zittenquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat het niet aan het proces ligt maar aan de kwaliteit van het personeel. Overal in winkels en horeca zie je dat die meer met hun telefoon dan met hun werk bezig zijn
Als het niet herkenbaar is dan zal dat welquote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.
Hier ook niet, in breukelen aan de snelweg werken volgens mij wat oostblokkers en die zijn iig altijd wel snel en vriendelijk.quote:Op dinsdag 17 september 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik herken dit niet eigenlijk, zal per locatie wel sterk verschillen.
Wtf ik heb precies t zelfde gehad vandaag in Berlijnquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag hiervan genoten in Duitsland.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met spicey nuggets er nog bij in een menu 12,99-.
![]()
In Nederland sinds ze met de big tasty gekloot hebben weet ik nooit wat ik bij Mcdonalds moet nemen van ellende terwijl in Duitsland krijg ik keuze stress.
Want ook de echte Big Tasty verkopen ze nog
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag hiervan genoten in Duitsland.
[ afbeelding ]
Heerlijk! Met spicey nuggets er nog bij in een menu 12,99-.
![]()
In Nederland sinds ze met de big tasty gekloot hebben weet ik nooit wat ik bij Mcdonalds moet nemen van ellende terwijl in Duitsland krijg ik keuze stress.
Want ook de echte Big Tasty verkopen ze nog
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241022_98339378quote:In de Verenigde Staten is één persoon overleden en zijn tientallen mensen ziek geworden, nadat ze bij de fastfoodketen McDonald’s besmet waren geraakt met de E.coli-bacterie. Dat heeft de Amerikaanse gezondheidsdienst CDC dinsdag meegedeeld.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:33 schreef Paul het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)ontploffen~a9545ee8/quote:Nieuwe horecaformule rapper Boef is ‘absurd’ succes: ‘We zijn letterlijk aan het ontploffen’
Rapper Boef heeft verrast gereageerd na de recente lancering van zijn nieuwe horecaformule Chick&Cheez. ,,Hier word je als eigenaar lijp van”, deelt hij op zijn Instagram Stories bij reacties van klanten die door die razendsnelle uitverkoop net te laat waren. De 31-jarige artiest reisde onlangs vanuit zijn woonplaats Dubai in de Verenigde Arabische Emiraten naar Nederland af om bij de opening van de ruim vijftig vestigingen te zijn.Om de teleurgestelde bezoekers tegemoet te komen, deed Boef een belofte. ,,Volgende week koop ik 10 vrachtwagens aan spullen in”, aldus de rapper.
Al in de loop van zondagavond kondigde Boef aan de drukte niet meer bij te kunnen benen. ..We zijn letterlijk aan het ontploffen. Duizenden bestellingen per dag, we proberen alles zo goed mogelijk te managen”, schreef hij in een bericht op zijn Instagram Stories waarin hij ook aangaf de bezorggebieden tijdelijk te hebben verkleind. ,,We doen er alles aan om zo snel mogelijk weer uit te kunnen breiden naar meer postcodes, maar geef het even. Natuurlijk had je succes verwacht, maar dit is echt absurd”.
Chick&Cheez deelt zijn filialen met de al bestaande fastfoodketens Johnny’s Burger Company en O’Tacos. Met die twee bedrijven, die ook uitsluitend halalgerechten verkopen, werkte de artiest begin dit jaar al samen door het ontwikkelen en lanceren van de zogenoemde Boef Burger.
Verstandige jongen die Boef. Hopelijk levert 'ie niet in op kwaliteit om aan de vraag te kunnen voldoen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[ afbeelding]afbeelding ]
Niet echt leuke dingen, chicken & waffles wel iets nieuwsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 5 november weg:
Big Mac bacon
Chicken wings
Fanta, Ice tea
Soja drink
Vanaf 5 november nieuw:
McCrispy Swiss cheese
Maestro Swiss cheese
Fanta Zero, Ice tea Zero
Crispy shrimps
AE chicken&waffles
Haverdrink
Denk App Exclusive?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:44 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd naar die AE Chicken&Waffles, eindelijk weer eens ECHT iets nieuws
Iemand een idee waar die AE voor staat?
https://snackspert.nl/dit-verschijnt-binnenkort-bij-de-mcdonalds/quote:De McChicken & Waffle (app only, kip met stukjes stroopwafel en bacon)
Ow, stroopwafel, ik dacht 'echte' wafels. En die nepbacon erin...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk App Exclusive?
[..]
https://snackspert.nl/dit-verschijnt-binnenkort-bij-de-mcdonalds/
Snackspertquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk App Exclusive?
[..]
https://snackspert.nl/dit-verschijnt-binnenkort-bij-de-mcdonalds/
Wat heb je tegen @Egamer?quote:
Snackspert is een held.quote:
Dat dacht ik in eerste instantie ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, stroopwafel, ik dacht 'echte' wafels. En die nepbacon erin...
Wie weet is het verrassend lekkerquote:Nouja, toch een keertje proberen
Koop dan nieuwe mobiel van het geld dat je nu bespaartquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:54 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom bestaan er menu items die "App only" zijn?
Die schijtapp werkt bij mij gewoon niet. Willen ze geen producten verkopen aan mij?
Het klinkt ook echt walgelijk; kip, stroopwafel en baconquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat slecht. Kipburger met stroopwafel... op een broodje![]()
Chicken & Waffles kennen ze niet, gaan er geen onderzoek naar doen ook want kip en stroopwafels, dat moet voldoende zijn. Zo lijkt het.
Chicken & Waffles is goddelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt walgelijk; kip, stroopwafel en bacon
Wat is er toch met dat Zero zooi? Ik wil zelf gewoon bepalen of ik frisdrank met suiker neem of niet. Wat een naar bedrijf is de Mc Donalds toch geworden. Waar blijft MAX Burgers nou toch in Nederland?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 05:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf 5 november weg:
Big Mac bacon
Chicken wings
Fanta, Ice tea
Soja drink
Vanaf 5 november nieuw:
McCrispy Swiss cheese
Maestro Swiss cheese
Fanta Zero, Ice tea Zero
Crispy shrimps
AE chicken&waffles
Haverdrink
Je weet dat in al die frisdranken (op coca cola na) inmiddels al meer zoetstoffen zitten dan alleen suiker?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:41 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Wat is er toch met dat Zero zooi? Ik wil zelf gewoon bepalen of ik frisdrank met suiker neem of niet. Wat een naar bedrijf is de Mc Donalds toch geworden. Waar blijft MAX Burgers nou toch in Nederland?
Yea wel dus, zijn stroopwafelstukjes met stroopsaus/karamelsaus erbij.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:55 schreef D. het volgende:
Ik neem trouwens aan de stroopwafelwafel, niet de stroop
[/quote]quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik vind chicken & waffles persoonlijk überhaupt niets maar kip en stroopwafel.. hoe kom je er op ook. Klein steekproefje zou toch moeten uitwijzen dat niemand hierop zit te wachten lijkt mequote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het klinkt ook echt walgelijk; kip, stroopwafel en bacon
Ja, er zit al sinds de introductie Emmentaler kaas op de Big Tasty, dus zoals wel vaker is die Swiss Cheese niet heel bijzonder.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:59 schreef Discombobulate het volgende:
Wel benieuwd naar die Maestro Swiss Cheese.
Is het nieuwe menu er al?
Oh thanks, je hebt gelijk idd. Maar blijf het vreemd vinden dat men niet gewoon de keuze over laat aan de consument, als ik gezond wil eten/drinken dan ga ik niet daarvoor naar de McDonaldsquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:35 schreef 111210 het volgende:
[..]
Je weet dat in al die frisdranken (op coca cola na) inmiddels al meer zoetstoffen zitten dan alleen suiker?
In iedergeval in Nederland, in Italie heb je vooralsnog wel de originele fanta zonder die rommel
Dat komt ook omdat die taps het aantal verschillende frisdranken beperkt. Ze hebben gewoon maar ruimte voor X opties, dus als ze er wat bij willen moet er ook wat uit.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:17 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Oh thanks, je hebt gelijk idd. Maar blijf het vreemd vinden dat men niet gewoon de keuze over laat aan de consument, als ik gezond wil eten/drinken dan ga ik niet daarvoor naar de McDonalds
Als iedereen die deze maand de Mac bezoekt ook een steekproefje doet hebben ze zo een miljoen van die dingen verkochtquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind chicken & waffles persoonlijk überhaupt niets maar kip en stroopwafel.. hoe kom je er op ook. Klein steekproefje zou toch moeten uitwijzen dat niemand hierop zit te wachten lijkt me?
Het lijkt me niet lekkerder nu, maar ben nog steeds nieuwsgierigquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yea wel dus, zijn stroopwafelstukjes met stroopsaus/karamelsaus erbij.
Uiteindelijk werkt de burger best prima, al komt het wel samen tot een soort "vlak" geheel, zal um niet nog een keer proberen. Niet smerig ofzo, maar zijn gewoon betere dingen te bestellen.
Hmjah dit is "Raclette" ipv Emmentaler lol... Maar idd uiteindelijk nie speciaal ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:12 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja, er zit al sinds de introductie Emmentaler kaas op de Big Tasty, dus zoals wel vaker is die Swiss Cheese niet heel bijzonder.
?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:55 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
In tegenstelling tot nazibar!
Gewoon jezelf beheersen, dit doet elke slimme ondernemer ook ome Don.quote:Op maandag 11 november 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
De technieken die McD gebruikt door middel van de zelforder om je meer geld te laten spenderen
Bekijk deze YouTube-video
Yes, verschillende kleuren ook volgens mij. Rood wit geel en groen. Bijna alsof ze het voor Oeteldonk doen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:03 schreef DKUp het volgende:
Vanaf morgen blijkbaar een gratis Coca-Cola glas bij een menu.
McDonald's
Daarom heb ik die app weggeslingerdquote:Op zondag 17 november 2024 13:00 schreef 111210 het volgende:
Kom er net achter dat de punten van de mac na een jaar verlopen, heb opeens 200 puntjes minder
Altijd aan het einde van het jaar om een of andere redenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef DKUp het volgende:
Gebakken garnalen zijn terug![]()
![]()
Ze waren weer lekker.
Mwa die kortingen die je met de app hebt zijn we weer fijn, want ga echt geen 6 euro betalen voor een bigmacquote:Op zondag 17 november 2024 13:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daarom heb ik die app weggeslingerd
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 17 november 2024 13:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Daarom heb ik die app weggeslingerd
(Premium artikel)quote:https://www.ad.nl/economi(...)t-kinderen~ae2cbae4/
Het gaat niet goed met McDonald's, burgerzaak steeds duurder: 40 euro voor gezin met kinderen
Opeens gaat het niet goed met McDonald’s. Een van ’s werelds bekendste bedrijven maakt al maanden achter elkaar minder omzet dan verwacht. Wat is er aan de hand met de burgermultinational?
Dat niet alleen. Wat niet vermeld wordt maar wat ik veel hoor van ouders is dat zij er gewoon niet meer komen omdat de McDonalds totaal niet meer is waar het voor stond namelijk fastfood. Niemand zit te wachten op veggie troep,mcplant etc.quote:Op zondag 17 november 2024 19:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
(Premium artikel)
Iets wat al tijden hier gezegd wordt, komen ze nu zelf ook achter.
Uit het artikel:
"Ze hebben hun prijs-kwaliteitverhouding verwaarloosd".
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Sorry hoor, maarquote:Op zondag 17 november 2024 19:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wat niet vermeld wordt maar wat ik veel hoor van ouders is dat zij er gewoon niet meer komen omdat de McDonalds totaal niet meer is waar het voor stond namelijk fastfood. Niemand zit te wachten op veggie troep,mcplant etc.
Schoenmaker blijf bij je leest.
Ga voor de lol voor je gezin met kinderen eens bij de snackbar om de hoek halen... wordt niet veel goedkoper.quote:Op zondag 17 november 2024 19:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
(Premium artikel)
Uit het artikel:
is het hele artikel ook ergens te lezen. Ze maken juist recordwinsten dus beetje raar ditquote:Op zondag 17 november 2024 19:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
(Premium artikel)
Uit het artikel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |