De doodsteek voor alle aanpassingen bij de Mac. Ze zijn simpelweg niet bereid om een apart varkensbakstation te maken ofzoiets. Die bacon die je af en toe krijgt zal wel kant en klaar zijn.quote:
Vroeger had je weken met speciale burgers uit de hele wereld. Helaas doen ze dat niet meerquote:Op zondag 2 juni 2024 17:00 schreef Nagelslak het volgende:
De Mac zou eigenlijk eens in de zoveel tijd een internationale maand moeten doen. Dat we hier dan tijdelijk de McRib hebben bijv. En dat ze in Vietnam eens een Mckroket kunnen proeven.
Yep kant en klaar, wordt ontdooit en floep op burgers gegooid. Daarom is het ook karton.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Die bacon die je af en toe krijgt zal wel kant en klaar zijn.
Tijdens het ek/wk/os was dit altijd zo, de mcamerika zal ik nooit vergetenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeger had je weken met speciale burgers uit de hele wereld. Helaas doen ze dat niet meer
Of de Mc Australiequote:Op zondag 2 juni 2024 22:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Tijdens het ek/wk/os was dit altijd zo, de mcamerika zal ik nooit vergeten
Nah over 35 jaar serveren ze nog steeds hetzelfde als 35 jaar geleden hier.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry Pistache (die smeuïge pistachecrème oooh) en Baci Perugina in Italië![]()
Wat zou ik die graag hier willen zien.
Ooit over 35 jaar misschien...
Je krijgt de Homestyle Honey Mustard als special en je zal ervan genieten!quote:Op zondag 2 juni 2024 23:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Nah over 35 jaar serveren ze nog steeds hetzelfde als 35 jaar geleden hier.
Ik zou allang blij zijn als hier eindelijk een Burger King vestiging geopend wordt.quote:Op maandag 3 juni 2024 02:15 schreef rickyszz het volgende:
Het wordt gewoon eens tijd dat we hier MAX Burgers gaan krijgen. Zodra die keten meerdere vestigingen hier gaat krijgen in Nederland, kan de McDonalds zijn biezen pakken en vertrekken
Had ik aantal weken geleden in Amsterdam Noord. Heerlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
2 euro voor een fish-o-filet, lokale actie. Lekker nostalgische prijzen
Whut? Mijn favoriet. Was de laatste tijd steeds 4 euro in de app en dat vind ik eigenlijk nog te veel. Meteen gekeken, maar hij staat er nu alleen in als menu (!) voor 7,75. Maar ik hoef de rest niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
2 euro voor een fish-o-filet, lokale actie. Lekker nostalgische prijzen
Limited Edition product verkoopt snel uitquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds gisteren zijn de flessen fritessaus in de Mac in de verkoop als onderdeel van het nieuwe assortiment. Bij de Mac waar ik werk, waren ze al binnen no-time uitverkocht. Bizarre populariteit.
quote:Kipburger van McDonald's mag geen Big Mac heten
De hamburgerketen McDonald's mag in de Europese Unie het merk Big Mac niet langer gebruiken voor burgers gemaakt van kip of ander gevogelte. Het EU-gerechtshof vindt de klacht van een Ierse fastfood-keten terecht dat McDonald's de term Big Mac heeft geclaimd voor een al te brede waaier aan producten en diensten.
Volgens het EU-gerechtshof heeft McDonald onvoldoende kunnen aantonen dat de term Big Mac algeheel is ingeburgerd voor kipproducten en -broodjes. De bekendheid bij het publiek blijkt ook al niet uit de verkoopcijfers.
De uitspraak geldt alleen voor de Europese Unie, waar McDonald's het merk Big Mac voor Europa heeft laten registreren bij het Bureau voor Intellectuele Eigendom van de Europese Unie (EUIPO). McDonald's kan nog in beroep gaan tegen de uitspraak op juridisch-technische punten.
Godverdomme wat kinderachtigquote:
Enige andere concept is de Chicken Big Mac, dus ik volg dit ook niet helemaal.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
"Big Mac algeheel is ingeburgerd voor kipproducten en -broodjes"
Wtf? wie noemt zn kipnuggets een big bac dan? en een Mc Chicken is toch een Mc Chicken en niet een big mac?
raar bericht
Even een andere bron opgezocht: blijkbaar noemt de Ierse fastfoodketen SuperMac hun kipproducten zo en isquote:Op woensdag 5 juni 2024 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
"Big Mac algeheel is ingeburgerd voor kipproducten en -broodjes"
Wtf? wie noemt zn kipnuggets een big bac dan? en een Mc Chicken is toch een Mc Chicken en niet een big mac?
raar bericht
quote:McDonald's heeft een zaak verloren over het gebruik van de naam Big Mac in de Europese Unie (EU). De Amerikaanse fastfoodgigant behoudt het alleenrecht op die naam voor alle producten, behalve wanneer het gaat om producten met kip.
Dat heeft het Europese Hof van Justitie bepaald. De zaak was aangespannen door het Ierse Supermac's.
Het handelsmerk Big Mac is al sinds 1996 in handen van McDonald's. De Amerikanen hadden het alleenrecht op het gebruik van deze naam laten vastleggen. "Voor van alles dat maar te maken kan hebben met de verkoop van het hamburgerbroodje", licht een woordvoerder van het Hof toe.
Binnen de EU is het wel voorwaarde dat een bedrijf de naam dan ook moet gebruiken. Als dat vijf jaar niet gebeurt in een bepaalde context, vervalt het recht. "En in dit geval bleek dat zij de naam vijf jaar niet meer hadden gebruikt voor kipproducten."
Het Ierse Supermac's vocht het gebruik van de naam Big Mac in 2017 aan en heeft nu dus uiteindelijk wat winst geboekt. McDonald's behoudt voor andere producten, zoals met rundvlees, wel het alleenrecht op de naam.
https://www.nu.nl/economi(...)et-kip-verkopen.html
Ja, de mcgreek was echtquote:Op zondag 2 juni 2024 23:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
Ze waren eigenlijk allemaal wel lekker herinner ik mij, omdat ze anders waren dan de reguliere burgers. En elke 1-2 weken een Nieuwe burger. Maar toen waren ze ook nog betaalbaar.
(En de mcgreek, met dat pita en tzatziki)
Dat is precies het probleem, McDonalds claimde die naam voor kipproducten terwijl die daar helemaal niet voor gebruikt werd en niemand het daarmee associeert.quote:Op woensdag 5 juni 2024 14:30 schreef junkiesietze het volgende:
raar bericht
Sukkels. Madsauce heeft meer inhoud en is goedkoper.quote:Op woensdag 5 juni 2024 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Limited Edition product verkoopt snel uit
News at eleven.
De kruiden zitten in een zakje in de grote zak. Dus je hebt niet goed gekeken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik was paar dagen terug sinds lange tijd weer eens bij de MAC. Wat vreselijk die zakjes met fritessaus zeg. Die bakjes waren echt veeeel handiger. Echt een tegenvaller.
Het eten is meestal wel lekker overigens. Al had ik gekozen voor die ''shake'' paprika frites o.i.d (?), daar had dus paprikapoeder overheen gemoeten? Nou, die paprika poeder zat er iig niet bij (wel een shake zak), en ik was ook te lui om die te gaan halen. Is dat wel lekker?
Nou, eigenlijk wel. Heb echt in de zak gekeken en gevoeld. Dus wellicht dat ik niet grondig genoeg heb gekeken, maar die kans is klein.quote:Op donderdag 6 juni 2024 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De kruiden zitten in een zakje in de grote zak. Dus je hebt niet goed gekeken waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |