lol serieus ?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:08 schreef VelitoX het volgende:
De innovatie stopt niet bij de Mac!!! Nu ook een menu met hamburger/cheeseburger/chili chicken voor 6 euro!![]()
![]()
![]()
. Het "McSmart" menu.... en extra burger +1 euro!
(combineren van burgers nie mogelijk
).....
Klopt, nog geen 2 jaar geleden betaalde je 6,95 oid voor een medium menu, in de app.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:40 schreef Enawh het volgende:
[..]
lol serieus ?
Voelt alsof het niet zo lang geleden was dat je via de app voor 6,50 een Big Mac/McChicken etc. menu kon krijgen, maar nu...
En ondertussen heeft burgerking dezelfde actie voor twee euro minder😂quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:08 schreef VelitoX het volgende:
De innovatie stopt niet bij de Mac!!! Nu ook een menu met hamburger/cheeseburger/chili chicken voor 6 euro!![]()
![]()
![]()
. Het "McSmart" menu.... en extra burger +1 euro!
(combineren van burgers nie mogelijk
).....
De deals/coupons in de BK zijn sowieso beter.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:45 schreef tripel7 het volgende:
[..]
En ondertussen heeft burgerking dezelfde actie voor twee euro minder😂
Kunt ook milkshake nemen als je dat zou willen. Verschil met de frisdrank leg je dan bij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:44 schreef Gunner het volgende:
twee whopper menu's voor 12 euro is dikke prima. vervang altijd de frisdrank voor PET-fles plat water. doen ze bijna nooit moeilijk over.
Bij de Mac is dat idd zo. Maar dat zouden ze zomaar ook kunnen doen bij de PET-flessen want ja want de gezondere keuze is natuurlijk duurder voor ze. Maar ze voegen statiegeld toe en dat was het danquote:Op donderdag 21 maart 2024 15:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunt ook milkshake nemen als je dat zou willen. Verschil met de frisdrank leg je dan bij.
Althans dat was bij de Mac altijd zo
Vind het alleen altijd zo jammer dat ze de burger king altijd kleffe en lauwe burgers geven.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:44 schreef Gunner het volgende:
twee whopper menu's voor 12 euro is dikke prima. vervang altijd de frisdrank voor PET-fles plat water. doen ze bijna nooit moeilijk over.
hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 20:58 schreef VelitoX het volgende:
Sausage variant was ook prima, maarja.. diez dr nu nie meer haha.
hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef VelitoX het volgende:
(zoiets gooien ze in Noorwegen bijv. standaard op friet bij snackbars haha
hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 21:20 schreef VelitoX het volgende:
al zit daar ook zout in dus mot je ze ongezouten vd mac hebben haha.
hehequote:Op zondag 17 maart 2024 21:54 schreef VelitoX het volgende:
Hehe ye vergelijkbaar aan wat ik linkde idd hehe.
hahaquote:
dronken?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:18 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
haha
[..]
haha
[..]
haha
[..]
hehe
[..]
haha
Wat na 1 keer gebruiken al weer genoeg is geweest.quote:
quote:McDonalds aan de Coolsingel viert vijftigste verjaardag: één dag hamburgers voor 50 cent
De McDonalds aan de Coolsingel in Rotterdam bestaat bijna vijftig jaar. Het fastfood-restaurant wil dat jubileum niet zomaar voorbij laten gaan. Liefhebbers kunnen woensdag daarom voor vijftig cent een hamburger, portie friet of ijsje halen.
Leuke actie! Dat gebouw moet niet zo lang geleden verbouwd zijn, kan er echt niet al 50 jaar staan.quote:
Klopt! Kijk maar eens op oude streetviewbeelden. Werd toen zelfs lelijkste plek van Rotterdam genoemd en nu mooiste Mac ter wereldquote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuke actie! Dat gebouw moet niet zo lang geleden verbouwd zijn, kan er echt niet al 50 jaar staan.
Grappig hoe hij soms een stukje kaas naderhand beter plaatst, maar dan vervolgens wel in één zwiep het doosje dichtsmijt. En nee, ik heb niet het hele filmpje gekekenquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef blessed19 het volgende:
Is deze vid hier al eens gedeeld? Bizar dat het al meer dan een miljoen views heeft.
Voor mij nog duidelijker dat werken in dit soort tenten niks voor mij isquote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef blessed19 het volgende:
Is deze vid hier al eens gedeeld? Bizar dat het al meer dan een miljoen views heeft.
Filmpjes vind ik wel leuk, zo is er ook iemand bij de Subway.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voor mij nog duidelijker dat werken in dit soort tenten niks voor mij is
Dit. Maar tegelijkertijd ben ik ook wel weer zo dat ik mijn kind daar niet graag zou zien werken. Ik vind het teveel werk voor te weinig geld (en dan praat ik over de spitsuren).quote:Op zondag 31 maart 2024 18:23 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb enorm respect voor mensen die daar werken. Ik zou het echt nooit kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |