Ik vond het wel lekker, maar ook weer niet zo lekker dat ik er 50 cent extra voor over heb. Dat is misschien een beetje een principekwestie, maar 50 cent voor 5 gram paprikapoeder en 10 gram zout is echt te veelquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk wel. Heb echt in de zak gekeken en gevoeld. Dus wellicht dat ik niet grondig genoeg heb gekeken, maar die kans is klein.
Is het lekker? Anders bestel ik het de volgende keer gewoon opnieuw. En loop ik ook naar de kassa als het er niet in zit.
Ja maar de McSpicy is er voor terugquote:Op donderdag 6 juni 2024 11:45 schreef KingRoland het volgende:
Hebben ze de spicy mcnuggets weggehaald?
In hoeverre is die anders dan de Spicy McChicken?quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja maar de McSpicy is er voor terug
Dat vond ik juist weer zo goedkoop en lamstralerig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:14 schreef DKUp het volgende:
McSpicy (krokante laag is Spicy), wilde hem halen maar probeer het nog wel binnen een maand.
Spicy McChicken (saus is Spicy), ben ik echt fan van!
Vandaag maar 20 Nuggets en een Milkshake Kokos genomen, prima wel een keer
Al die honing mosterd saus troep de afgelopen jaren was ik wel zat en nu is alles Spicy en of vegetarisch.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vond ik juist weer zo goedkoop en lamstralerig.
"Hey hallo, we hebben een 'nieuwe burger', ja een Big Tasty die kleiner is en een McChicken met matige saus en een plakje tomaat erop.
Waar zijn die dingen als de Chicken Sensation? De McMood? De miniwrap? De 1955? De garnalen? Kan je van vinden wat je wil, maar toen werden er nog nieuwe dingen gedaan.
Nu is het gewoon een koude kermis.
Dat doen ze al 15 jaar niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al die honing mosterd saus troep de afgelopen jaren was ik wel zat en nu is alles Spicy en of vegetarisch.
McChicken Deluxe met tomaat en kaas erop vond ik wel top. Zo makkelijk om standaard in het menu te doen![]()
Nieuwe producten en tijdelijke dingen wisselen zou wel weer top zijn.
113,4 gram vleesquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:53 schreef 111210 het volgende:
Gister een quarter pounder gehaald, kan aan mij liggen maar had het idee dat deze altijd veel groter en dikker waren. Dit leek echt op een iets groter cheeseburgertje
Gehaaldquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:38 schreef StateOfMind het volgende:
Alleen vandaag en morgen een Big Mac voor 1,50 euro in de app.
Deal moet je eerst even unlocken.
Klein kloten flesje van 250mlquote:Op woensdag 12 juni 2024 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gehaald
En de saus eindelijk @:kingroland
Heb je zo'n oude telefoon dan?quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat mijn telefoon de app niet meer ondersteunt, anders was ik de Big Mac gaan halen
7 jaar is toch best een prestatiequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2017. Zo oud vind ik dat nou ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |