Die lucht van de (synthetische) werkkleding ruik ik zo weerquote:Op donderdag 4 april 2024 08:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond het heerlijk bij de Mac. Beetje aanklooien in de keuken met crew van dezelfde leeftijd. Veel samen gedaan en zelfs toen ik verhuisde naar een andere stad nog jarenlang vrienden gehad die begonnen als collega.
Wel altijd stinkende kleding en handen van die ui en augurk
Ja, 110 seconden hadden wij als target als ik het me goed herinner. Toen werd alles nog vooraf gemaakt natuurlijk in tegenstelling tot nu.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die lucht van de (synthetische) werkkleding ruik ik zo weer![]()
Stond zelf achter de kassa, werkdruk was heel hoog want alles moest met 2(?) minuten op het dienblad staan.
Maar wat een teamwork ook.
Mac is een goede leerschool wmb.
Wat een geniaal idee, friet op een broodjequote:
Vlees en sla er bij en het is een Kapsalon Burger.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een geniaal idee, friet op een broodje
Het lijkt me 1 droge hapquote:Op vrijdag 12 april 2024 18:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat een geniaal idee, friet op een broodje
Flinke klodder mascara mayo eropquote:
Klopt en in België de Google zoeken naar Mitraillette.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:40 schreef Yinny het volgende:
In Engelse fish and chips shops verkopen ze al jaren chips butty: wit broodje met dikke frietjes erop...
Maar grappig dat ze het bij BK in Japan verkopen
issie anders danquote:Op vrijdag 12 april 2024 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag de Big Tasty gehad in Duitsland heerlijk wat ben ik blij dat ze daar de echte variant nog hebben.
Zekers die in Nederland hebben ze verpest zelfs de dubbele is hier kleiner.quote:
vind em prima smaken andersquote:Op zaterdag 13 april 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekers die in Nederland hebben ze verpest zelfs de dubbele is hier kleiner.
Geen idee of het al vanaf het begin zonder was, maar sinds een aantal jaar zeker. Doe het gewoon bij de prijs. Mijn vriend was laatst de kaas vergeten erbij te bestellen en het was gewoon niet zo lekker als met kaas.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:39 schreef JimmyJames het volgende:
Is een whopper altijd zonder kaas geweest? Verbaasde me er een beetje over
Godzijdank wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:39 schreef JimmyJames het volgende:
Is een whopper altijd zonder kaas geweest? Verbaasde me er een beetje over
Dat vind ik dus n heel leuk filmpjequote:Op woensdag 27 maart 2024 17:35 schreef blessed19 het volgende:
Is deze vid hier al eens gedeeld? Bizar dat het al meer dan een miljoen views heeft.
Op een fatsoenlijke hamburger hoort kaas. De Mac heeft er onderscheid van gemaakt om extra te verdienen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank wel.
Kaas is een extra.
Ik snap sowieso niet waarom mensen denken dat kaas op een hamburger hoort, een hamburger met kaas is een cheeseburger.
Daarom heet het ook een whopper of een bigmac, daar hoort een plakje imitatie kaas nou eenmaal opquote:Op zaterdag 13 april 2024 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Godzijdank wel.
Kaas is een extra.
Ik snap sowieso niet waarom mensen denken dat kaas op een hamburger hoort, een hamburger met kaas is een cheeseburger.
"100% Rundvlees Quarter Pounder Patty"quote:
Pff haha zo veel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
"100% Rundvlees Quarter Pounder Patty"
https://www.mcdonalds.com(...)0203-item-9dc886373b
En de saus is in Nederland gezonder gemaakt (minder vet en zout).
En mocht je je echt smerig willen voelen. De patty in DE is 151 gram en je kunt hem personaliseren met 3 extra pattys. Dus 604 gram vlees op je broodje.
Jop, de originele niet-verkrachtte saus, en daadwerkelijk gebakken bacon ipv ontdooit karton (want varkensvlees, dus wordt nie gebakken in NL omdat dr geen plaat voor is ivm moslims/ruimte). Naast dat die Big Tasty gewoon de originele grootte heeft ook.quote:
In Duitsland wonen ook moslims toch en daar heb je ook kleine restaurants van McDonald's?!quote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, de originele niet-verkrachtte saus, en daadwerkelijk gebakken bacon ipv ontdooit karton (want varkensvlees, dus wordt nie gebakken in NL omdat dr geen plaat voor is ivm moslims/ruimte). Naast dat die Big Tasty gewoon de originele grootte heeft ook.
Tjah tis een ding dat ze hier geen extra bakplaat willen voor dat varken, daz ook reden dat de oude Tasty hier weg is, want andere grotere patty.... En de reden dat ze vrijwel alleen maar "zelfde burger maar dan met ander saussie" als special hebben tegenwoordig.... Zelfs de McMuffin met varken (sausage) is nu weg en vervangen door eentje met de hamburgerpatty lol.....quote:Op zondag 21 april 2024 23:46 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In Duitsland wonen ook moslims toch en daar heb je ook kleine restaurants van McDonald's?!
Die bacon werd ook al ontdooid op de 'oude' Tasty.quote:Op zondag 21 april 2024 23:10 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop, de originele niet-verkrachtte saus, en daadwerkelijk gebakken bacon ipv ontdooit karton (want varkensvlees, dus wordt nie gebakken in NL omdat dr geen plaat voor is ivm moslims/ruimte). Naast dat die Big Tasty gewoon de originele grootte heeft ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |