abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2024 @ 09:49:23 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214502613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Zelfde in Duitsland daar was uit eten gaan voor corona stukken goedkoper dan in NL nu scheelt het niet zo veel meer. Het lijkt wel of het naar elkaar toegetrokken is.
Daar is de btw op horeca naar hoog tarief gegaan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_214502937
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:54 schreef 111210 het volgende:

[..]
Linkje:
https://www.telegraaf.nl/(...)je-waar-voor-je-geld

Eens hoor, ik haal afentoe een bigmac of een cheeseburgertje met een coupon, de rest van de burgers zijn te overpriced.

De febo moet zich overigens helemaal schamen met hun muurkroketten die 4,- kosten.

Geen idee of dat nu nog zo is, maar vorig jaar ergens ben ik gewoon weg gegaan toen ik dat zag.

Edit: volgens het artikel is het nu 3,- (bij deze vestiging) uit de muur. Nog steeds duur, maar toch wat minder belachelijk als vorig jaar.
Klopt. Soms moet ik de binnenstad in van een grote stad in mijn buurt om kleren te kopen. Dat geeft honger en dan nam ik een hapje uit de muur bij de Febo. De afgelopen keer, was vorig jaar of zo, zag ik ook de prijzen van een kroket of een speciaaltje. Ik schrok me wezenloos. Ben gewoon doorgelopen. Op een gegeven moment is het genoeg, is de prijs zo hoog dat je het voor jezelf niet meer uit kunt leggen. Gewoon zonde van het geld. Of het nou voor de leverancier te onderbouwen is of niet. Zo'n kroket is het dubbele in prijs geworden, geldt ook voor andere fastfoods. Maar mijn loon is niet verdubbeld.
Doet me nog denken aan de tijd dat ik op vrijdagavond altijd naar de kroeg ging. Altijd dezelfde kroeg. Toen kwam de euro. Toen het biertje voor me werd gezet, rekende ik even terug naar de gulden en dat glas bier bleek 60 cent duurder te zijn geworden. Ik vroeg om een verklaring aan de kroegbaas en die kwam met "Het gaat hier om kosten die ik nooit in rekening heb gebracht" Ja me hoela. Ik heb het bier opgedronken, ben weggegaan en nooit meer teruggekomen. Achteraf goede beslissing. Ik hield plotseling veel meer geld over. Daar heb ik een les van geleerd. Daarom ga ik ook nooit meer naar McDonald's (sinds de verandering van de Big Tasty) en Burger King. De klant wordt gewoon voor de gek gehouden. Ik draai mijn hamburgers wel zelf in elkaar en broodjes van de bakker.
Maar de Big Tasty van toen mis ik wel, maar die komt nooit meer terug.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 18:00:19 #203
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214510370
Net in België bij de Mac geweest
Nog heerlijk gewoon de vertrouwde sausbakjes, normale milkshake bekers met plastic dekseltje erop
En sowieso een uitgebreider menu
Wat een feest was dat *O*
Waarom kan dat daar allemaal wel?
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_214688740
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 10:10 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Klopt. Soms moet ik de binnenstad in van een grote stad in mijn buurt om kleren te kopen. Dat geeft honger en dan nam ik een hapje uit de muur bij de Febo. De afgelopen keer, was vorig jaar of zo, zag ik ook de prijzen van een kroket of een speciaaltje. Ik schrok me wezenloos. Ben gewoon doorgelopen. Op een gegeven moment is het genoeg, is de prijs zo hoog dat je het voor jezelf niet meer uit kunt leggen. Gewoon zonde van het geld. Of het nou voor de leverancier te onderbouwen is of niet. Zo'n kroket is het dubbele in prijs geworden, geldt ook voor andere fastfoods. Maar mijn loon is niet verdubbeld.
Doet me nog denken aan de tijd dat ik op vrijdagavond altijd naar de kroeg ging. Altijd dezelfde kroeg. Toen kwam de euro. Toen het biertje voor me werd gezet, rekende ik even terug naar de gulden en dat glas bier bleek 60 cent duurder te zijn geworden. Ik vroeg om een verklaring aan de kroegbaas en die kwam met "Het gaat hier om kosten die ik nooit in rekening heb gebracht" Ja me hoela. Ik heb het bier opgedronken, ben weggegaan en nooit meer teruggekomen. Achteraf goede beslissing. Ik hield plotseling veel meer geld over. Daar heb ik een les van geleerd. Daarom ga ik ook nooit meer naar McDonald's (sinds de verandering van de Big Tasty) en Burger King. De klant wordt gewoon voor de gek gehouden. Ik draai mijn hamburgers wel zelf in elkaar en broodjes van de bakker.
Maar de Big Tasty van toen mis ik wel, maar die komt nooit meer terug.
In Duitsland is de originele Big Tasty nog gewoon te koop.
  maandag 12 augustus 2024 @ 09:57:40 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_214688838
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 18:00 schreef L3viathan het volgende:
Net in België bij de Mac geweest
Nog heerlijk gewoon de vertrouwde sausbakjes, normale milkshake bekers met plastic dekseltje erop
En sowieso een uitgebreider menu
Wat een feest was dat *O*
Waarom kan dat daar allemaal wel?
Volgens mij bestaat statiegeld uberhaupt niet in BE, dus die gekke plastictoeslag al helemaal niet :D

Qua menu, tja, daar is NL gewoon zeer matig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_214691627
Leuke ervaring gehad in Zwitserland. Hier hoef je dus niet naar de McD te gaan.

1. Geen coupons
2. Geen speciale burgers.
3. Net als alles in Zwitserland, 50% duurder.
4. Tot 10:00 was de enige ontbijtoptie een croissant of een donut! En omdat het gehandicapte personeel er niets van snapte kwamen de donuts pas bij de bestelling om 08:50 uit de vriezer. Dit werdt opgelost door donuts van de vorige dag aan te bieden...

Gelukkig 2 uur later in Duitsland een drie dubbele Big Tasty met jalapenos naar binnen mogen werken _O_
  maandag 12 augustus 2024 @ 15:12:53 #207
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214691678
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 15:07 schreef Hydrogeny het volgende:

1. Geen coupons
4. Tot 10:00 was de enige ontbijtoptie een croissant of een donut! En omdat het gehandicapte personeel er niets van snapte kwamen de donuts pas bij de bestelling om 08:50 uit de vriezer. Dit werdt opgelost door donuts van de vorige dag aan te bieden...

Gelukkig 2 uur later in Duitsland een drie dubbele Big Tasty met jalapenos naar binnen mogen werken _O_
Lekker maat

@Mortaxx
graag op anoniem
  maandag 12 augustus 2024 @ 15:32:25 #208
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_214691850
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 15:07 schreef Hydrogeny het volgende:

1. Geen coupons

Ik zou ook niet naar Zwitserland gaan voor de McDonalds. Qua prijzen is hij juist relatief goedkoop (afgezet tegen nettosalarissen).
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_214772961
doet hier iemand mee met de mcdonalds app festival? Zo ja, weet iemand het antwoord op ''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi?

Heb trouwens vandaag ermee een ijsmachine gewonnen toen ik een spelletje speelde. Voor het eerst. Wel grappig de mc app.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 07:02:31 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214773074
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 03:51 schreef noobie123 het volgende:
doet hier iemand mee met de mcdonalds app festival? Zo ja, weet iemand het antwoord op ''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi?

Heb trouwens vandaag ermee een ijsmachine gewonnen toen ik een spelletje speelde. Voor het eerst. Wel grappig de mc app.
Wat is de vraag?
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_214775723
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 07:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat is de vraag?
Er staat alleen ''''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi'', maar zelf denk ik dat je gewoon met een prijsvraag moet mee doen en als je dan niet hebt gewonnen, dan heb je in ieder geval deze ''token''. Ik zal het proberen
pi_214823727
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:43 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Er staat alleen ''''meedoen is belangrijker dan winnen, toi toi toi'', maar zelf denk ik dat je gewoon met een prijsvraag moet mee doen en als je dan niet hebt gewonnen, dan heb je in ieder geval deze ''token''. Ik zal het proberen
Geen idee, maar kun je de andere antwoorden delen?
pi_214875152

Binnenkort komt deze burger er bij, schijnt in het buitenland een succesje te zijn

Hij staat al wel op de site, maar is nog niet te krijgen

https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/mccrispy.html
pi_214875175
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 22:34 schreef FvanS het volgende:
[ afbeelding ]

Binnenkort komt deze burger er bij, schijnt in het buitenland een succesje te zijn

De McSpicy maar dan met een andere saus |:)
SOONY
pi_214875218
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 22:35 schreef DKUp het volgende:

[..]
De McSpicy maar dan met een andere saus |:)
En andere sla en brood, maar de saus schijnt deze burger ook te maken, beetje zoals de saus bij de big tasty.ook doet
pi_214875249
Zinger Stacker (met friet) staat weer bij de app deals van KFC, mijn favo fastfood burger. Groot en vol lekkers, zonder te veel ongemakkelijk etende (vallende) sla.
Vooral als ie net uit de frituur komt O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_214875263
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 22:37 schreef FvanS het volgende:

[..]
En andere sla en brood, maar de saus schijnt deze burger ook te maken, beetje zoals de saus bij de big tasty.ook doet
Sla van de Homestyle Crispy Chicken
Broodje ziet eruit van de Homestyle Crispy Chicken
Saus nieuw

We zien het wel nadat het zomerassortiment eruit gaat
SOONY
pi_214877214
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef DKUp het volgende:
Zomerassortiment? Heb ik wat gemist bij ze?

Naar mijn idee leveren ze nog steeds hetzelfde als de rest van het jaar...
pi_214879175
quote:
[ afbeelding ]

Zelfde soort saus als Double Crunch van KFC.
De jalapeņo ranch saus en McFlurry Kitkat Chunky klinken goed.
pi_214879290
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 22:40 schreef DKUp het volgende:
Vandaag dus (zoals altijd op dinsdag rond 06.00 de verandering)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 08:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Zomerassortiment? Heb ik wat gemist bij ze?
Naar mijn idee leveren ze nog steeds hetzelfde als de rest van het jaar...
De kip bigmac, kaassoufleetjes, McSpicy etc. allemaal "zomerassortiment" lol. Armoe troef natuurlijk idd.

Nieuw op de site:
Big Mac Bacon (tijdelijk)
Chicken Wings (tijdelijk) -> ook als kip6 menu te halen lijkt het op (staat bij de menu's)
McCrispy (geen tijdelijke aanduiding dus wss permanent)
McCrispy Honing Mosterd (wel tijdelijk)
Jalapeņo Ranch saus (tijdelijk)
McFlurry KitKat (tijdelijk)
McFlurry Stroopwafel (tijdelijk)

McCrispy's ofc ook in vega variant.

[ Bericht 0% gewijzigd door VelitoX op 03-09-2024 12:39:03 ]
pi_214879909
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef VelitoX het volgende:
De kip bigmac, kaassoufleetjes, McSpicy etc. allemaal "zomerassortiment" lol. Armoe troef natuurlijk idd.

Nieuw op de site:
Chicken Wings (tijdelijk) -> ook als kip6 menu te halen lijkt het op (staat bij de menu's)

Andere saus, een plakje magnetron bacon en die afschuwelijke chicken wings weer.....armoede troef inderdaad.

Ik blijf er wel wat langer weg :)
pi_214879955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 12:24 schreef VelitoX het volgende:

[..]
[..]
Vandaag dus (zoals altijd op dinsdag rond 06.00 de verandering)
[..]

Nieuw op de site:

Flurry Stroopwafel is er al heel lang (te lang).
pi_214880525
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Flurry Stroopwafel is er al heel lang (te lang).
Ahja ik ging dr van uit dat ut nieuw was ivm het labeltje "tijdelijk" wat de rest heeft haha. Haal nooit een McFlurry dus geen idee hehe.
pi_214880625
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 14:23 schreef VelitoX het volgende:

[..]
Ahja ik ging dr van uit dat ut nieuw was ivm het labeltje "tijdelijk" wat de rest heeft haha. Haal nooit een McFlurry dus geen idee hehe.
Ik vond het al een paar maanden irritant dat er 'tijdelijk verkrijgbaar' bleef staan :')
Ze weten zelf ook al hoe ontzettend langzaam ze zijn in iets nieuws op het menu.
  dinsdag 3 september 2024 @ 15:42:46 #225
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_214881095
Ik had laatst bij de Mac die chicken tenders genomen
Dat is ook echt treurig
2 minuscule kipstukjes
Volgens mij waren ze zelfs nog duurder dan 6 nugs :N

Geen aanrader wmb
Just a fool will play tricks on Angus McSix
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties