Hoe CatS nog steeds als een landslide overwinning voelt, maar na Duncan een 3e plek als 'niet winnen' voeltquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Door het verslag van @:Cee voel ik minimaal een top 3 binnen handbereik.
Minder Aran?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Greys het volgende:
...
...
"Europapaskindje", het staat er echt.
[ afbeelding ]
Drie keer raden wat Europapa nog beter zou maken! Nou? Nou?![]()
Lees het hier:
https://www.rtl.nl/boulev(...)nnebril#rtlboulevard
Nou zeker niet.. maarja ik snap hem wel. Joost heeft hele mooie ogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:27 schreef Momo het volgende:
Uhm ja je hoeft niet elke dag een artikel te maken
Een modulatie.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Greys het volgende:
...
...
[ afbeelding ]
Lees het hier:
Alsof hij in Malmö een zonnebril op gaat doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:32 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nou zeker niet.. maarja ik snap hem wel. Joost heeft hele mooie ogen.
Z’n jurk was te bloot?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:58 schreef Greys het volgende:
...
...
[ afbeelding ]
Lees het hier:
Helaas, dat worden toch geen 12 punten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 15:58 schreef blackswangreen het volgende:
Na 2 weken is Joost van de nummer 1-positie op Spotify België gestoten. Het einde is nabij, te vroeg gepiekt.
Wordt sowieso pijnlijk, want van de Belgische jury gaan we uiteraard geen 12 punten krijgen (want Waals), en het gros der kijkers zal dit niet begrijpen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Helaas, dat worden toch geen 12 punten.
Ja dat is wel een beetje jammer, dat het net dit jaar niet de Vlaamse jury is.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wordt sowieso pijnlijk, want van de Belgische jury gaan we uiteraard geen 12 punten krijgen (want Waals), en het gros der kijkers zal dit niet begrijpen.
Ga jij?quote:
Waarom niet ? Hij had er in Tilburg ook een op.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Een modulatie.
[..]
Alsof hij in Malmö een zonnebril op gaat doen.
Omdat als hij het al zou willen, Twan vd Nieuwenhuijzen hem erop zal wijzen dat voor een tv-publiek het altijd beter is als je niet met een zonnebril op zingt. Misschien doet hij er wel een op maar dan heeft het een functie, bv. dat hij hem halverwege afzet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom niet ? Hij had er in Tilburg ook een op.
Omdat je dan via de camera zo'n 180 miljoen kijkers moet proberen te bereiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat hij in Zweden geen bril draagt. Hij hoeft hem ook niet te dragen want het is gewoon een act.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zonnebril kan primaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je dan via de camera zo'n 180 miljoen kijkers moet proberen te bereiken.
Maar dat weet Joost zelf echt wel en dat is heel anders dan een donkere zaal in Tilburg.
Nou ja, kan prima, kan prima…quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zonnebril kan prima![]()
[ afbeelding ]
maar wel eeuwige roem.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, kan prima, kan prima…
Dit werd 22e hè
Toch geweldig? Dan wint hij sowieso.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:07 schreef Em31 het volgende:
Als hij in mei daar staat met z’n hele gezicht in de schmink dan klinkt die zonnebril zo gek nog niet.
Vorig jaar deden we het slechter dan dat zonder zonnebrilquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, kan prima, kan prima…
Dit werd 22e hè
Een zonnebril had ze een Maltese score kunnen opleveren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorig jaar deden we het slechter dan dat zonder zonnebril
Wat is dit voor een omschrijving joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Engelse Betting site over onder andere Joost
Ik begin er voorzichtig in te geloven dat hij het nog kan winnen ookquote:
Yes, dit had ik verwacht, net voordat alle opgenomen filmpjes van het optreden van vanavond online komen, gooit hij er zelf deze mega vette life impression uit. .... 12 punten voor JOOST KLEIN.quote:
quote:
Mooi om te zien hoe veel plezier hij er zelf ook in lijkt te hebben.quote:
Unregisteres Hypercam 2quote:
Jaaa! En de HEY's.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:42 schreef Em31 het volgende:
Dat publiek bij ‘ja ja dat doet ‘ie goed hey’![]()
Die moshpitquote:
Oh wat vet!!!quote:
quote:
https://www.reddit.com/r/(...)o38/comment/kv1p700/quote:This year we have Windows95Man, next year we will have UnregisteredHyperCam2Man.
Ik ben jaloers op @Cee en @CrazyDutchPunk Die waren er bijquote:
quote:
quote:De eerste avond is een speciale ‘no phones show’, waarmee hij het publiek vraagt om herinneringen te maken in plaats van content. Dit geeft hem de kans om zelf exclusief de eerste beelden Europapa live naar buiten te brengen.
Had ik ook een beetje. Maar goed, de rest maakt veel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:00 schreef grazz het volgende:
De energie komt wel over zeg![]()
Zitten ook hele toffe shots in
ik vind alleen dat als het refrein begint zijn stem niet zo sterk overkomt#altijdwattezeuren
![]()
Wat wil je dan? Dat hij dat gaat schreeuwen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:00 schreef grazz het volgende:
ik vind alleen dat als het refrein begint zijn stem niet zo sterk overkomt#altijdwattezeuren
![]()
Hou op.quote:
Het publiek maakte ook wel erg veel lawaai natuurlijk, van de muziekband ging in het gedruis ook veel verloren. Maar dat komt in Malmö allemaal beter tot z'n recht. Dit is als concertregistratie (want dat is het) echt heel lekker hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:00 schreef grazz het volgende:
![]()
het mag wat mij betreft iets meer power hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:04 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat hij dat gaat schreeuwen?
Oké Aran.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:10 schreef Paul het volgende:
Dat live optreden was wel grappig voor ons Nederlanders om te zien maar mag toch hopen dat dit niet zo wordt met het Songfestival want daarmee gaatie het niet redden
Nou, als het er zo uitziet en klinkt op het songfestival wint hij de televote dikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:10 schreef Paul het volgende:
Dat live optreden was wel grappig voor ons Nederlanders om te zien maar mag toch hopen dat dit niet zo wordt met het Songfestival want daarmee gaatie het niet redden
Nee te kaal en het publiek bij ESF doet niet aan moshpitsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, als het er zo uitziet en klinkt op het songfestival wint hij de televote dik
De jury's zijn een ander verhaal.
Hij zal goed scoren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Nou, als het er zo uitziet en klinkt op het songfestival wint hij de televote dik
De jury's zijn een ander verhaal.
ik denk ook niet dat hij zo gaat optreden bij ESF en ik hoorde nog stukjes van zn stem van de band, dat mag ook nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij zal goed scoren.
Maar zo geweldig is het allemaal nog echt niet. Uitstekende vibe hoor, maar dat hij de rest even naar huis veegt geloof ik niks van.
Vocalen op band mag wel, alleen playbacken niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat hij zo gaat optreden bij ESF en ik hoorde nog stukjes van zn stem van de band, dat mag ook niet
Mag wel, met mate, zolang de EBU het goedkeurt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:20 schreef Paul het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat hij zo gaat optreden bij ESF en ik hoorde nog stukjes van zn stem van de band, dat mag ook niet
oh okquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag wel, met mate, zolang de EBU het goedkeurt.
Ik denk dat wat je nu op de band hoort, ook straks ongeveer op de band staat in Malmo. EBU meeting is maandag 11 maart al geweest.quote:
Dit is een live concert optreden. Dat zien ze in het buitenland ook heus wel, lijkt me. En het laat behalve het enthousiasme dat losbreekt nog niets zien van wat ons in Malmö te wachten staat. Net zo goed als dat ook niet zo is bij alle preshows die er nog aankomen, o.a. in Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:10 schreef Paul het volgende:
quote:
Ik zeg toch: als het er zo uitziet en klinkt. Maar dat krijg je in Malmö niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee te kaal en het publiek bij ESF doet niet aan moshpits
Sorry ben reeel
Ik zag vandaag onder een tweet van "Ik heb echt geen idee wie er gaat winnen, wie denken jullie?" dus de meeste mensen The Netherlands noemenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:33 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij wordt dit één groot feest in Malmö, maar tegelijkertijd vind ik het altijd maar lastig om onze eigen inzending in te schatten.Nu na deze live versie ook weer.
Ik kan me bijna niet voorstellen nog dat zo'n nummer kan winnen, maar er hangt wel echt een hype omheen wat je verder nog niet echt ziet. (Alleen ja weet niet altijd of het nou vooral Nederlanders zijn)quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag onder een tweet van "Ik heb echt geen idee wie er gaat winnen, wie denken jullie?" dus de meeste mensen The Netherlands noemenEn niet eens door Nederlanders of zo.
Natuurlijk gebeurt er veel door het fantastische team rondom Joost zelf, maar je kan toch bijna niet geloven dat dit het jaar na het PR-drama met Mia en Dion allemaal zo feilloos gaatquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:08 schreef Cee het volgende:
Echt een trust the process van heb ik jou daar. Wat slim allemaal.![]()
Maakt wel steeds meer duidelijk dat je als artiest een visie moet hebben voor PR/social media, videoclip, aankleding en staging. Laat het niet over aan AVROTROSquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Natuurlijk gebeurt er veel door het fantastische team rondom Joost zelf, maar je kan toch bijna niet geloven dat dit het jaar na het PR-drama met Mia en Dion allemaal zo feilloos gaat![]()
![]()
Ja, die rauwe EURO uit zijn strot moet wat smoother worden, want dat klinkt niet zo best wat mij betreft. Hij treedt wel op in een zaal met duizenden mensen die allemaal keurig op een stoel zitten. De coupletten klonken niet veel anders dan de studio versie.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:00 schreef grazz het volgende:
![]()
Een paar jaar geleden zat het PR-meisje van de AVROTROS nog in de selectiecommissiequote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt wel steeds meer duidelijk dat je als artiest een visie moet hebben voor PR/social media, videoclip, aankleding en staging. Laat het niet over aan AVROTROS
Ik heb niet het idee dat Joost iemand is die een studio versie als een live versie zal verkopen. Dat is zijn eer te na. Er staan wel backings op de band. Maar dat hij alle coupletten zelf gedaan heeft, daar twijfel ik niet aan. Maar... we kunnen het @Cee vragen. Die was erbij.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, die rauwe EURO uit zijn strot moet wat smoother worden, want dat klinkt niet zo best wat mij betreft. Hij treedt wel op in een zaal met duizenden mensen die allemaal keurig op een stoel zitten. De coupletten klonken niet veel anders dan de studio versie. Heb zo'n vaag vermoeden dat dit ook van de studio versie was en niet live .
De coupletten? Dat hoor je toch wel dat die live zijn? Klinkt echt totaal anders dan de studioversie, veel rauwer. In de studioversie zet hij meer een soort clownesk lage stem op (dat doet hij wel vaker).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, die rauwe EURO uit zijn strot moet wat smoother worden, want dat klinkt niet zo best wat mij betreft. Hij treedt wel op in een zaal met duizenden mensen die allemaal keurig op een stoel zitten. De coupletten klonken niet veel anders dan de studio versie. Heb zo'n vaag vermoeden dat dit ook van de studio versie was en niet live .
Eurovision: Thunderdome Edition.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
Volgens jaar gaan we gewoon met z'n allen naar Thunderdome mensen. Doen we een hardcore-meet.
Hoorde door een krakend oortje. Nu ik nog een keer luister is het inderdaad behoorlijk anders. Doet de lelijk rauwe EURO brul wel afsteken dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De coupletten? Dat hoor je toch wel dat die live zijn? Klinkt echt totaal anders dan de studioversie, veel rauwer. In de studioversie zet hij meer een soort clownesk lage stem op (dat doet hij wel vaker).
Me dunkt want dit is een live concert en esf is een tv-show.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:24 schreef Paul het volgende:
Maargoed denk dat de show bij ESF heel anders is dan gisteravond
Alles was live.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:00 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Joost iemand is die een studio versie als een live versie zal verkopen. Dat is zijn eer te na. Er staan wel backings op de band. Maar dat hij alle coupletten zelf gedaan heeft, daar twijfel ik niet aan. Maar... we kunnen het @:Cee vragen. Die was erbij.
Ja ik vind de coupletten live echt beter, de emotie hoor je veel meer, graag ook in Malmöquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De coupletten? Dat hoor je toch wel dat die live zijn? Klinkt echt totaal anders dan de studioversie, veel rauwer. In de studioversie zet hij meer een soort clownesk lage stem op (dat doet hij wel vaker).
En ik weet 100% zeker dat het team van Joost zich hier ook heel goed bewust van isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Me dunkt want dit is een live concert en esf is een tv-show.
Na Malmö 2024, Sporthallen Zuid 2025quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eurovision: Thunderdome Edition.
Gezongen coupletten klinken matig, gaan geen stemmen mee getrokken worden. Hopelijk klinkt dat op het ESF beter.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Heel slim gedaan dit,zegt wellicht nog weinig over de act zelf maar het publiek zal dit wel gaan vreten. Ben zo benieuwd of een moshpit in het plan zit, want dat zal niet zo makkelijk te regelen zijn bij de EBU.
Ondertussen weer lekker in het groen en naar 6% winstkans.
De coupletten worden gerapt, want rapnummer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gezongen coupletten klinken matig, gaan geen stemmen mee getrokken worden. Hopelijk klinkt dat op het ESF beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |