De coupletten? Dat hoor je toch wel dat die live zijn? Klinkt echt totaal anders dan de studioversie, veel rauwer. In de studioversie zet hij meer een soort clownesk lage stem op (dat doet hij wel vaker).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja, die rauwe EURO uit zijn strot moet wat smoother worden, want dat klinkt niet zo best wat mij betreft. Hij treedt wel op in een zaal met duizenden mensen die allemaal keurig op een stoel zitten. De coupletten klonken niet veel anders dan de studio versie. Heb zo'n vaag vermoeden dat dit ook van de studio versie was en niet live .
Eurovision: Thunderdome Edition.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
Volgens jaar gaan we gewoon met z'n allen naar Thunderdome mensen. Doen we een hardcore-meet.
Hoorde door een krakend oortje. Nu ik nog een keer luister is het inderdaad behoorlijk anders. Doet de lelijk rauwe EURO brul wel afsteken dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De coupletten? Dat hoor je toch wel dat die live zijn? Klinkt echt totaal anders dan de studioversie, veel rauwer. In de studioversie zet hij meer een soort clownesk lage stem op (dat doet hij wel vaker).
Me dunkt want dit is een live concert en esf is een tv-show.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:24 schreef Paul het volgende:
Maargoed denk dat de show bij ESF heel anders is dan gisteravond
Alles was live.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:00 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Joost iemand is die een studio versie als een live versie zal verkopen. Dat is zijn eer te na. Er staan wel backings op de band. Maar dat hij alle coupletten zelf gedaan heeft, daar twijfel ik niet aan. Maar... we kunnen het @:Cee vragen. Die was erbij.
Ja ik vind de coupletten live echt beter, de emotie hoor je veel meer, graag ook in Malmφquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De coupletten? Dat hoor je toch wel dat die live zijn? Klinkt echt totaal anders dan de studioversie, veel rauwer. In de studioversie zet hij meer een soort clownesk lage stem op (dat doet hij wel vaker).
En ik weet 100% zeker dat het team van Joost zich hier ook heel goed bewust van isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Me dunkt want dit is een live concert en esf is een tv-show.
Na Malmφ 2024, Sporthallen Zuid 2025quote:Op vrijdag 15 maart 2024 23:02 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Eurovision: Thunderdome Edition.
Gezongen coupletten klinken matig, gaan geen stemmen mee getrokken worden. Hopelijk klinkt dat op het ESF beter.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:24 schreef TheVulture het volgende:
Heel slim gedaan dit,zegt wellicht nog weinig over de act zelf maar het publiek zal dit wel gaan vreten. Ben zo benieuwd of een moshpit in het plan zit, want dat zal niet zo makkelijk te regelen zijn bij de EBU.
Ondertussen weer lekker in het groen en naar 6% winstkans.
De coupletten worden gerapt, want rapnummer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 08:37 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gezongen coupletten klinken matig, gaan geen stemmen mee getrokken worden. Hopelijk klinkt dat op het ESF beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |