Russell had er nog bij/tussen kunnen staan.quote:
khellil hoorde ikquote:
Voormalig Libanese autocoureur. Reed in de A1GPquote:
Team Hezbollah? @Zipportalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voormalig Libanese autocoureur. Reed in de A1GP
Ik hoop een Max/Alonso/Norris gevecht/podiumquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:09 schreef Tekaschi het volgende:
Morgen hopelijk een leuk gevecht achter Max tussen lec/per/alo voor het podium en mclaren vs merc.
Het scheelt wanneer je jezelf neerlegt bij je rol in het team.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef ZaZoe het volgende:
Checo staat er dit seizoen veel relaxer in lijkt
Hij weet dat hij Max niet gaat pakken. Dan maar genoegen nemen met plek 2 en er een mooi jaar van makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef ZaZoe het volgende:
Checo staat er dit seizoen veel relaxer in lijkt
https://racingnews365.nl/(...)or-red-bull-niet-uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef Tekaschi het volgende:
Op de Duitse Sky vragen ze aan Marko of hij nog verder wil en ze hem nog zien na deze week. Marko geeft aan dat hij morgen gesprek heeft en het meer de vraag is of hij nog wil.
Alpine.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er morgen in de race als eerste de muur raken?
In Mexico de race eens uitrijden zou al mooi zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij weet dat hij Max niet gaat pakken. Dan maar genoegen nemen met plek 2 en er een mooi jaar van maken
quote:
Ocon of Gasly?quote:
Sargant of Stroll.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tegelijk.quote:
Dat zie ik Ocon nog wel doenquote:
You buffoon!quote:
Je kunt daar inderdaad niet meer van maken.quote:
Die mag hij niet houden toch? Is voor Pirelli.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft weer een bandje voor zijn kart er bij
Nah, tegelijkquote:
ik begreep toen eens dat Ham hem kreeg en dacht dat hij hem niet mocht houden en te horen kreeg van wel. en zich afvroeg waar zijn eerderen dan warenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mag hij niet houden toch? Is voor Pirelli.
sergeantquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Lewis: “where do these go?”
Pirelli guy: “to you!”
Lewis: “This goes to me?
Pirelli: “Of course!
Lewis: “I’ve never seen mine”
Pirelli: [“you have so many?]
Lewis: “I don’t know where they are”
Pirelli: “Really?!
Lewis: “I need to find out”
Pirelli: “All of them are going to your...” [ends]
Bij het team?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begreep toen eens dat Ham hem kreeg en dacht dat hij hem niet mocht houden en te horen kreeg van wel. en zich afvroeg waar zijn eerderen dan waren
dus blijkt et wel dat ze ze mogen houden en niet van Pirelli zijn (waar ik dus op reageerde)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij het team?
Die hebben meestal de bekers en zo
Dan zouden de handtekeningen er jog opstaan, toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mij niet verbazen als ze gewoon elke keer dezelfde band uitreiken
Had ook in 2021 goed geweest voor pole maar die ronde in 2021 op het eind toen was op zeker de snellere geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snelste Q-ronde ooit kennelijk. Gemiddeld 254 km/u gemiddeld
op dit circuit wel, maar Monza is toch ech snellerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snelste Q-ronde ooit kennelijk. Gemiddeld 254 km/u gemiddeld
Rubbertje gewisseldquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden de handtekeningen er jog opstaan, toch?
Of is het uitwisbare inkt?
Als ik er zo naar kijk lijkt het vrij goed uit te wissenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden de handtekeningen er jog opstaan, toch?
Of is het uitwisbare inkt?
danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ollie Bearman z'n vader, David, is drie jaar ouder als Alonso.
Elke keer een nieuwe bandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mij niet verbazen als ze gewoon elke keer dezelfde band uitreiken
Heb er nooit een teruggezien thoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:50 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Elke keer een nieuwe band
Die "trofeeën" gaan mee naar de garage van het team
Ik ook niet, maar er was eens een klein fragment hierover. Lewis had er zelf ook erg veel van maar wist zelf niet dat hij die banden mee mocht nemen. Achteraf bleek dat het team van Mercedes de banden maar namens hem in ontvangst heeft genomen omdat hij dat telkens vergat haha.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er nooit een teruggezien tho
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er nooit een teruggezien tho
Ferrari heeft een kat in de zak gekocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:48 schreef WillemsJ het volgende:
Wat een baas die Max! En die Bearman maar 38 duizendsten verwijderd van Hamilton's vernedering! Zeer knap!
Ik vind dit een verstandige opmerking.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 18 bent natuurlijk, dan ben je nog niet zo oud.
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.
Nou, dat is toch mooi gelukt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.
"Meneer, mag ik u wat vragen? Bent u Wietze Snaak?"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.
Inderdaad... precies mijn reactie...quote:
Deze heeft iets te lang met zijn wijntje in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Meneer, mag ik u wat vragen? Bent u Wietze Snaak?"
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.
Hoog tijd voor weer een nieuwe aflevering vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doen
Haha dat dus! Dat was zo leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoog tijd voor weer een nieuwe aflevering van
#ZoekHetUitJack
of er gebeurt helemaal niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Max verbindt hiermee zijn lot aan dat van Marko.
Er zouden zomaar eens hele rare dingen kunnen gebeuren komende week.
Het zal waarschijnlijk een gevalletje "De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend" worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Zorro het volgende:
Ook wel een beetje kortzichtig om je lot te verbinden aan iemand van 80.
Bernie houdt het dan al wel een hele tijd vol, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Niet dat de leeftijd hierme te maken heeft, maar evengoed een wankele basis lijkt me.
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Max verbindt hiermee zijn lot aan dat van Marko.
Er zouden zomaar eens hele rare dingen kunnen gebeuren komende week.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
kan de hele horner/RBR/RB/Marko saga ook gewoon naar F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1 ?
zodat het hier over het gewone raceweekend kan gaan?
Ja dit ja.quote:
Dit IS onderdeel van het raceweekend he?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
kan de hele horner/RBR/RB/Marko saga ook gewoon naar F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1 ?
zodat het hier over het gewone raceweekend kan gaan?
Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit IS onderdeel van het raceweekend he?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.
En door.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft zijn beste tijd gehad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.
En door.
Gaat lastig worden voor Dani Ricquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Ricciardo of 2018 Ricciardo?
Jazeker wel. Het gebeurt in het raceweekend, een topteam is er nauw bij betrokken (eigenlijk 2 zelfs), alle journalisten hebben het erover en het wordt besproken tijdens de verslaggeving en in de voor- en nabeschouwingen.quote:
nopequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Het gebeurt in het raceweekend, een topteam is er nauw bij betrokken (eigenlijk 2 zelfs), alle journalisten hebben het erover en het wordt besproken tijdens de verslaggevibg en in de voor- en nabeschouwingen.
Zo kun je overal een punt aan lullen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Het gebeurt in het raceweekend, een topteam is er nauw bij betrokken (eigenlijk 2 zelfs), alle journalisten hebben het erover en het wordt besproken tijdens de verslaggevibg en in de voor- en nabeschouwingen.
Het heeft álles met het racen te maken. Zeker op het moment dat Max aangeeft zijn toekomst aan die van Marko te verbinden. Op beeld. In de nabeschouwing. Dat is geen gossip meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
tis gossip
geroddel heeft niks met racen te maken
Het wordt naar buiten gebracht tijdens het Grand Prix weekend op het circuit. Hoezo niet?quote:
Over een punt aan lullen gesproken..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je overal een punt aan lullen.
tijdens de sessies hoor ik er niemand over en daarvoor posten we hier.
Het gaat over het raceweekend. Niet alleen over de sessies. Anders zou ik het topic tussen de sessies door dichtgooienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je overal een punt aan lullen.
tijdens de sessies hoor ik er niemand over en daarvoor posten we hier.
Dit heeft helemaal niets met het raceweekend te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gaat over het raceweekend. Niet alleen over de sessies. Anders zou ik het topic tussen de sessies door dichtgooien
Dus wat Max zelf in de nabeschouwing van een sessie zegt mag niet besproken worden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
Het live topic is zoals de naam al impliceert voor discussies betreffende de live sessies en zaken direct daaraan gerelateerd. Gelieve dat ook zo te houden.
[/modbreak]
Dat gaat over de sessie, dus ja dat wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus wat Max zelf in de nabeschouwing van een sessie zegt mag niet besproken worden?
Kunnen we de voorbeschouwing en nabeschouwing ook wel stoppenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
Het live topic is zoals de naam al impliceert voor discussies betreffende de live sessies en zaken direct daaraan gerelateerd. Gelieve dat ook zo te houden.
[/modbreak]
Maar daar verbond hij zijn lot aan dat van Marko..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat over de sessie, dus ja dat wel.
Het wordt gezegd door een coureur tijdens het raceweekendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met het raceweekend te maken.
Dus had hij het niet over de sessiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar daar verbond hij zijn lot aan dat van Marko..
Je hoeft er niet op te klikken hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, weg met de aparte topics en alles apart openen.
Want? Natuurlijk, hij kan 't zelf aan de wilgen hangen of zelfs de pijp aan Maarten geven. Maar dat is een andere situatie dan wanneer hij eruit gekegeld wordt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Zorro het volgende:
Ook wel een beetje kortzichtig om je lot te verbinden aan iemand van 80.
Bernie houdt het dan al wel een hele tijd vol, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Niet dat de leeftijd hierme te maken heeft, maar evengoed een wankele basis lijkt me.
Die was al klaar toen hij vertrok naar Renault in 2018 (als ik het goed had).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef DKUp het volgende:
Ric is ook echt klaar hoor. Tsunoda presteert gewoon beter en Lawson heeft genoeg talent om te groeien en beter te worden.
Als ze Yuki nu weer een oor aannaaien ben ik er helemaal klaar mee hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:20 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Die was al klaar toen hij vertrok naar Renault in 2018 (als ik het goed had).
Ik snap ook niet waarom Red Bull hem dit seizoen weer een zitje gegeven heeft, Yuki rijdt toch echt vele malen beter in mijn ogen.
Maar wij kijken wat er morgen in de race gaat gebeuren, altijd wel leuke races gezien daar.
Voor mijn gevoel was ik aan het winnen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer geveegd zo te zien. Kunnen het blijkbaar niet winnen op argumenten, dus gooien we het wel weg
ja, dat is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer geveegd zo te zien. Kunnen het blijkbaar niet winnen op argumenten, dus gooien we het wel weg
jij bent hier toch gewoon poster en geen mod.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ik aan het winnen!
Klopt, daarom zijn mijn posts ook weg!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent hier toch gewoon poster en geen mod.
ik zie het andersom, dat mensen die het niet willen lezen verder door scrollen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme zeg mensen, stel je niet zo aan. Post gewoon in andere topic en klaar. Hier heeft toch niemand wat aan.
Ik vind dit soort taalgebruik wel grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme zeg mensen, stel je niet zo aan. Post gewoon in andere topic en klaar. Hier heeft toch niemand wat aan.
Schakel een advocatenbureau in zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind dit soort taalgebruik wel grensoverschrijdend.
Ik bewaar het bewijs op mijn google drive!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Schakel een advocatenbureau in zou ik zeggen
nou nee, je gedraagt je maar, net zoals alle andere users.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Schakel een advocatenbureau in zou ik zeggen
Heb je onze mailadressen al?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik bewaar het bewijs op mijn google drive!
Deze DR ziet er uit alsof hij klaar is voor weer een intensieve sessie met de crisis GGZquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Ricciardo of 2018 Ricciardo?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier gebeurt precies wat ik gister al zei in het algemeen topic en werd mijn post door de mod die hier schijnbaar 51% van de aandelen heeft verwijderd.
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik zin heb in de racequote:
Ik ook ouwe reus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik zin heb in de race![]()
Kutzandbakquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik zin heb in de race![]()
quote:
Poesjequote:
Als RIC zo doorgaat dan is hij voor de zomer vervangen door Lawson.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:46 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Deze DR ziet er uit alsof hij klaar is voor weer een intensieve sessie met de crisis GGZ
Ik wens hem veel beterschapquote:
Netflix Drive to Survive huiltquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als RIC zo doorgaat dan is hij voor de zomer vervangen door Lawson.
Die dacht Yuki naar huis te rijden en zo het zitje naast Max op te eisen, maar hij is gewoon klaar. RIC is over en uit.
en Lecerc, Sainz, Russell en Hamilton voor de Ferrari en Mercedes sagaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die gaan eindelijk Max enorm volgen in de red bull shitstorm.
Als Red bull verkruimeld op hun hoogtepunt zijn dat slechts bijzaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
en Lecerc, Sainz, Russell en Hamilton voor de Ferrari en Mercedes saga
waarom vergelijk je het met 2021 en niet met 2022 en 2023?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zat die rondjes van Max van 2021 en vandaag te vergelijken en na sector 2 was hij vandaag bijna twee tiende sneller dan in 2021. S3 was in de 2021-auto's veel sneller dan nu.
dat zou heel goed kunnen, allen hij is de lieveling van Horner, dus afwachten hoe het verder gaat lopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als RIC zo doorgaat dan is hij voor de zomer vervangen door Lawson.
Die dacht Yuki naar huis te rijden en zo het zitje naast Max op te eisen, maar hij is gewoon klaar. RIC is over en uit.
omdat Max in 2021 het rondje reed waar iedereen met open mond naar keek en dat helaas nooit voltooid werd. Nu is S3 niet meer vergelijkbaar ivm de aanpassingen bij bocht 22 en 23 waar de snelheid lager ligt dan in 2021 en 2022.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom vergelijk je het met 2021 en niet met 2022 en 2023?
Omdat Max het ook vergeleek met zijn ronde uit 2021?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom vergelijk je het met 2021 en niet met 2022 en 2023?
wat is er met spuit 11?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat Max het ook vergeleek met zijn ronde uit 2021?
EDIT Spuit 11
één stop met bijbehorende slijtage.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:41 schreef THEFXR het volgende:
wat is de banden slijtage op dit circuit? en wat zijn de geschatte pitstops?
Maar kan Ricciardo Perez verslaan in dezelfde auto, dat is wat telt voor Hornerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen, allen hij is de lieveling van Horner, dus afwachten hoe het verder gaat lopen.
De afgelopen 4 jaar heeft hij iig niemand in dezelfde auto verslagenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar kan Ricciardo Perez verslaan in dezelfde auto, dat is wat telt voor Horner
Wel een race gewonnen en z’n teamgenoot bij McLaren niet. Goed pieken welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:32 schreef tripel7 het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar heeft hij iig niemand in dezelfde auto verslagen
In zowel 2021 als 2022 ruimschoots verslagen door Norris in punten aantal, dus neequote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een race gewonnen en z’n teamgenoot bij McLaren niet. Goed pieken wel
Veel minder dan in Bahrein en verwacht wordt 1 pitstop van wellicht medium -> hard of hard -> mediumquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:41 schreef THEFXR het volgende:
wat is de banden slijtage op dit circuit? en wat zijn de geschatte pitstops?
We kunnen net als vorige week een speciaal zondag live topic maken voor je en @Nattekatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:17 schreef WillemsJ het volgende:
Wegens familieproblemen kan ik vandaag de race niet live zien! Zal dan FOK en Social Media vandaag mijden en hopelijk kan ik hem later vanavond/nacht terugzien!
Ik kijk liever terug 😝 toch bedankt!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen net als vorige week een speciaal zondag live topic maken voor je en @:Nattekat
Kunnen we je niet omdopenquote:
Of wie parkeert hem het eerst in de muurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef THEFXR het volgende:
Race om 18.00, dus niet +1 uur met de kwalificatie
we hebben nog een lange dag te gaan.
.
welke Merc motor valt het 1ste uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of wie parkeert hem het eerst in de muurHoop dat Bearman zonder schade uitrijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoop dat Bearman zonder schade uitrijdt.
Hij heeft er ook de auto voor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
En minstens top 10
Is hem zeker gegund
Kan me voorstellen dat het best pittig gaat worden voor hemquote:
Sterkte!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:17 schreef WillemsJ het volgende:
Wegens familieproblemen kan ik vandaag de race niet live zien! Zal dan FOK en Social Media vandaag mijden en hopelijk kan ik hem later vanavond/nacht terugzien!
Zeker, vooral z'n nek zal al wat gevoelig zijn en dan moet hij vandaag nog racen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het best pittig gaat worden voor hem
Je zag gisteren na quali al dat hij zeiknat was van het zweet
Hij heeft wel met de Ferrari van 21 gereden vorig jaar en wat met die van 22 begin dit jaar, verder met een 23 Haas in een FP maar wel eens dat het weinig is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:02 schreef Kickinalfa het volgende:
Door het limiteren van alle test uren worden ze ook wel meteen voor de leeuwen gegooid.
In dat opzicht zou je best een FP rookie oid kunnen introduceren (desnoods met een oudere auto).
Eerst vanmiddag lekker in het zonnetje met een biertje voetbal kijken. Precies op tijd terug voor de race.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:38 schreef THEFXR het volgende:
Race om 18.00, dus niet +1 uur met de kwalificatie
we hebben nog een lange dag te gaan.
.
welke Merc motor valt het 1ste uit?
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of wie parkeert hem het eerst in de muurGelukkig ken ik die nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dit is wel een 10/10 hoor!quote:
Beeldkwaliteit is waardeloos. 1/10.quote:
Beter dan op de enige twee officiële diensten in dit land, 2/10.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is waardeloos. 1/10.
Die eerste sector. Fenomenaal.quote:
Dat telt nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is waardeloos. 1/10.
A la Sennaquote:
Hoe dan, die heeft nooit een rondje Jeddah gereden.quote:
Rondenlang op millimeters van de muur rijden. Die kon dat ook zo nauwkeurig timen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe dan, die heeft nooit een rondje Jeddah gereden.
Dan schroeven ze er maar inters onder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Windsor ziet donkere wolken boven Mercedes hangen: 'Dat is helemaal geen goed teken.
.https://www.f1maximaal.nl(...)maal-geen-goed-teken
Ik zie een behoorlijk blauwe lucht?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Windsor ziet donkere wolken boven Mercedes hangen: 'Dat is helemaal geen goed teken.
Hamilton ziet er momenteel uit als een midfield rijder, die bijna door Bearman die een uur in een F1 auto heeft gezeten, uit Q3 gereden word.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan schroeven ze er maar inters onder.
Denk eerder dat Lewis de motivatie wat is verloren voor Merc, nu hij al onder de panne is bij Ferrari, daar met goede moed en volle zin beginnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton ziet er momenteel uit als een midfield rijder, die bijna door Bearman die een uur in een F1 auto heeft gezeten, uit Q3 gereden word.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor buyers remorse inzet bij Ferrari.
Tja...als dat het geval is dan zegt dat weinig positiefs over Hamilton.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk eerder dat Lewis de motivatie wat is verloren voor Merc, nu hij al onder de panne is bij Ferrari, daar met goede moed en volle zin beginnen.
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:28 schreef Coco het volgende:
Bereid je voor.
Ik kijk vandaag ook weer eens mee.
@:chevycaprice
@:R-woud93
Wat een onzin ditquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton ziet er momenteel uit als een midfield rijder, die bijna door Bearman die een uur in een F1 auto heeft gezeten, uit Q3 gereden word.
Ik denk dat ie gewoon niet beter kan met deze auto.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk eerder dat Lewis de motivatie wat is verloren voor Merc, nu hij al onder de panne is bij Ferrari, daar met goede moed en volle zin beginnen.
russel rijdt hem 5/10de om zijn orenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet beter kan met deze auto.
sterkte manquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:17 schreef WillemsJ het volgende:
Dat topic komt er welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen net als vorige week een speciaal zondag live topic maken voor je en @:Nattekat
Geen Snoer Meerquote:
Windsor blokkeert helemaal als het over Hamilton gaat. Hij babbelt wel door maar elke analyse of zelfs maar nuchtere beschouwing stopt, het is hem helemaal ontgaan dat Hamilton het hele weekend moeite had om binnen 3 tienden van Russell te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Daar hebben wel meer Engelse f1 journalisten moeite mee. Ik heb standaard het sky commentaar aan staan en het is nog steeds Hamilton voor en na terwijl die helemaal geen boeiende rol van betekenis meer speelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Windsor blokkeert helemaal als het over Hamilton gaat. Hij babbelt wel door maar elke analyse of zelfs maar nuchtere beschouwing stopt, het is hem helemaal ontgaan dat Hamilton het hele weekend moeite had om binnen 3 tienden van Russell te komen.
Die Ferrari is natuurlijk een betere auto dan de Mercedes nu is. Maar toch vrees ik dat Ferrari een fout begaat met Hamilton. Die gaat hun echt niet vooruit helpen, dat type rijder is hij niet. Dat zie je nu bij Mercedes ook, hij heeft net zo weinig idee van waarom het niet lukt als de engineers.quote:
Really?quote:
We kennen nog wel iemand. Hij ligt nu alleen in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Ferrari is natuurlijk een betere auto dan de Mercedes nu is. Maar toch vrees ik dat Ferrari een fout begaat met Hamilton. Die gaat hun echt niet vooruit helpen, dat type rijder is hij niet. Dat zie je nu bij Mercedes ook, hij heeft net zo weinig idee van waarom het niet lukt als de engineers.
En dat de snelheid er uit is bij hem (als die er ooit was) bewijst Russel inmiddels ook. Ferrari had beter een talent naast Leclerc kunnen zetten.
Het is een Brit en een wereldkampioen, die mag van mij veel aandacht krijgen. Het probleem is dat er vooral aandacht wordt besteed aan excuses, uitvluchten en ronduit onjuiste beweringen over wat hij wel niet zou kunnen doen. En dat zit door de hele verslaggeving heen, het is altijd de RedBull die zo snel is, nooit Verstappen, het is altijd de Mercedes die faalt, nooit Hamilton.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer Engelse f1 journalisten moeite mee. Ik heb standaard het sky commentaar aan staan en het is nog steeds Hamilton voor en na terwijl die helemaal geen boeiende rol van betekenis meer speelt.
Ja, dat bedoelde ik ook te zeggen. Constante onzin waarom Russel sneller is bv.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een Brit en een wereldkampioen, die mag van mij veel aandacht krijgen. Het probleem is dat er vooral aandacht wordt besteed aan excuses, uitvluchten en ronduit onjuiste beweringen over wat hij wel niet zou kunnen doen. En dat zit door de hele verslaggeving heen, het is altijd de RedBull die zo snel is, nooit Verstappen, het is altijd de Mercedes die faalt, nooit Hamilton.
Wie is hij dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Elkann op bezoek bij Red Bull. Benieuwd waarvoor
[ x ]
Oh dus die komt zo van "Wij stallen die Engelsman bij jullie en dan komt Max bij ons, deal?"quote:
Grote baas van Ferrariquote:
Al helemaal als Max gaat verkassen. Volgend jaar Lewis en Max bij Ferrari lijkt me leuk voor de sport eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ruiltje met Leclerc?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dus die komt zo van "Wij stallen die Engelsman bij jullie en dan komt Max bij ons, deal?"
En Charles?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Al helemaal als Max gaat verkassen. Volgend jaar Lewis en Max bij Ferrari lijkt me leuk voor de sport eigenlijk.
Waneer is die Brit geworden dan?quote:
Afkopen. Ik zie zelfs papa Stroll nog wel Lance uit zijn team zetten om Max te kunnen strikken als dat zou moeten.quote:
Zou mooi zijn. Kunnen we zien wie nu echt de GOAT is. Tot nu toe heeft Max altijd het voordeel van de betere auto gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:40 schreef Dven het volgende:
Verstappen en Hamilton bij Ferraribroekje uit
Afkopen? Leclerc heeft net een nieuw contract getekend voor iets van 50 miljoen per jaar. Dure grap gecombineerd met Hamiltons contract en Verstappens 50 miljoen per jaar plus bonussen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Afkopen. Ik zie zelfs papa Stroll nog wel Lance uit zijn team zetten om Max te kunnen strikken als dat zou moeten.
Ik denk wel dat als Marko eruit gegooid wordt, en Max dan vertrekt dat dat RB (het bedrijf, niet het F1 team) heel veel geld zal kosten.
Dealtjes kunnen natuurlijk atlijd gemaakt worden wanneer alle partijen overeenkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afkopen? Leclerc heeft net een nieuw contract getekend voor iets van 50 miljoen per jaar. Dure grap gecombineerd met Hamiltons contract en Verstappens 50 miljoen per jaar plus bonussen.
En ik zie Papa Stroll never nooit Lance ooit het team gooien, de enige reden dat hij dat team heeft gekocht was om zijn zoon een F1 zitje te garanderen.
Ik denk eerder dat als Max vertrekt hij gewoon stopt met F1.
Weet niet of dit in 2021 nu wel het geval was.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kunnen we zien wie nu echt de GOAT is. Tot nu toe heeft Max altijd het voordeel van de betere auto gehad
Daar zit hem wel de kneep, natuurlijk, als alle partijen overeenkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Dealtjes kunnen natuurlijk atlijd gemaakt worden wanneer alle partijen overeenkomen.
Niet dat het reëel is maar het hoeft dus geen punt te zijn.
Max is wel heel trouw, en als hij weggaat omdat Marko weggaat, dan zie ik hem idd niet snel ergens met Marko binnenkomen. En zelfs als dat wel zo is, zal Marko daar weinig te vertellen hebben. Ik hoop wel dat Max in F1 blijft racen, en ook bij een top team.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afkopen? Leclerc heeft net een nieuw contract getekend voor iets van 50 miljoen per jaar. Dure grap gecombineerd met Hamiltons contract en Verstappens 50 miljoen per jaar plus bonussen.
En ik zie Papa Stroll never nooit Lance ooit het team gooien, de enige reden dat hij dat team heeft gekocht was om zijn zoon een F1 zitje te garanderen.
Ik denk eerder dat als Max vertrekt hij gewoon stopt met F1.
Neweyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Max is wel heel trouw, en als hij weggaat omdat Marko weggaat, dan zie ik hem idd niet snel ergens met Marko binnenkomen. En zelfs als dat wel zo is, zal Marko daar weinig te vertellen hebben. Ik hoop wel dat Max in F1 blijft racen, en ook bij een top team.
Wie is er waardevoller voor RB worldwide? Horner of Max/Marko?
Over 2 weken 5 uur 's nachtsquote:
Heel vroeg op een zondag.quote:
In 2030 kan je vanaf een zwembad de race kijkenquote:
Die gaan vanaf deze zomer inzien dat het deze engine-periode niet meer gaat lukken en dan vol focussen op 2026. Om dan vervolgens een half jaar redelijk mee te doen voor ze weer volledig door de mand zakken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:43 schreef DKUp het volgende:
Ferrari is the Ultimate team voor Hammie volgens zijn vader.
Beastboys zijn #readyquote:
Zou je Marko of Horner van een flatgebouw gooien?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een volkslied
Krijg meteen zin om mensenrechten te schenden (lol)
Nog een klein tikje islamitischer dan SA en muziek en dus een volkslied mag helemaal niet, dus ik denk een soort compromis.quote:
Ik vind Marko echt een pedant mannetjequote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou je Marko of Horner van een flatgebouw gooien?
Geen van beide. Hulpverleners krijgen het al te veel voor hun kiezenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou je Marko of Horner van een flatgebouw gooien?
op een zaterdag?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Rnie het volgende:
6 uur is gewoon de perfecte tijd voor een GP.
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Rnie het volgende:
Gewoon weer terug naar 14:00 op zondagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Rnie het volgende:
Bord op schootquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Rnie het volgende:
6 uur is gewoon de perfecte tijd voor een GP. Of 7 uur, of 8 uur of 9 uur.
Nahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:51 schreef Rnie het volgende:
6 uur is gewoon de perfecte tijd voor een GP. Of 7 uur, of 8 uur of 9 uur.
Zeer lastig tijdstip imo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar 14:00 op zondag
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak er een biertje bij en straks een pizza.
#viesdik
Idemquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik pak er een biertje bij en straks een pizza.
#viesdik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |