Russell had er nog bij/tussen kunnen staan.quote:
khellil hoorde ikquote:
Voormalig Libanese autocoureur. Reed in de A1GPquote:
Team Hezbollah? @Zipportalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voormalig Libanese autocoureur. Reed in de A1GP
Ik hoop een Max/Alonso/Norris gevecht/podiumquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:09 schreef Tekaschi het volgende:
Morgen hopelijk een leuk gevecht achter Max tussen lec/per/alo voor het podium en mclaren vs merc.
Het scheelt wanneer je jezelf neerlegt bij je rol in het team.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef ZaZoe het volgende:
Checo staat er dit seizoen veel relaxer in lijkt
Hij weet dat hij Max niet gaat pakken. Dan maar genoegen nemen met plek 2 en er een mooi jaar van makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef ZaZoe het volgende:
Checo staat er dit seizoen veel relaxer in lijkt
https://racingnews365.nl/(...)or-red-bull-niet-uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef Tekaschi het volgende:
Op de Duitse Sky vragen ze aan Marko of hij nog verder wil en ze hem nog zien na deze week. Marko geeft aan dat hij morgen gesprek heeft en het meer de vraag is of hij nog wil.
Alpine.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie gaat er morgen in de race als eerste de muur raken?
In Mexico de race eens uitrijden zou al mooi zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij weet dat hij Max niet gaat pakken. Dan maar genoegen nemen met plek 2 en er een mooi jaar van maken
quote:
Ocon of Gasly?quote:
Sargant of Stroll.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tegelijk.quote:
Dat zie ik Ocon nog wel doenquote:
You buffoon!quote:
Je kunt daar inderdaad niet meer van maken.quote:
Die mag hij niet houden toch? Is voor Pirelli.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:16 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft weer een bandje voor zijn kart er bij
Nah, tegelijkquote:
ik begreep toen eens dat Ham hem kreeg en dacht dat hij hem niet mocht houden en te horen kreeg van wel. en zich afvroeg waar zijn eerderen dan warenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die mag hij niet houden toch? Is voor Pirelli.
sergeantquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Lewis: “where do these go?”
Pirelli guy: “to you!”
Lewis: “This goes to me?
Pirelli: “Of course!
Lewis: “I’ve never seen mine”
Pirelli: [“you have so many?]
Lewis: “I don’t know where they are”
Pirelli: “Really?!
Lewis: “I need to find out”
Pirelli: “All of them are going to your...” [ends]
Bij het team?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begreep toen eens dat Ham hem kreeg en dacht dat hij hem niet mocht houden en te horen kreeg van wel. en zich afvroeg waar zijn eerderen dan waren
dus blijkt et wel dat ze ze mogen houden en niet van Pirelli zijn (waar ik dus op reageerde)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij het team?
Die hebben meestal de bekers en zo
Dan zouden de handtekeningen er jog opstaan, toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mij niet verbazen als ze gewoon elke keer dezelfde band uitreiken
Had ook in 2021 goed geweest voor pole maar die ronde in 2021 op het eind toen was op zeker de snellere geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snelste Q-ronde ooit kennelijk. Gemiddeld 254 km/u gemiddeld
op dit circuit wel, maar Monza is toch ech snellerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snelste Q-ronde ooit kennelijk. Gemiddeld 254 km/u gemiddeld
Rubbertje gewisseldquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden de handtekeningen er jog opstaan, toch?
Of is het uitwisbare inkt?
Als ik er zo naar kijk lijkt het vrij goed uit te wissenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zouden de handtekeningen er jog opstaan, toch?
Of is het uitwisbare inkt?
danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ollie Bearman z'n vader, David, is drie jaar ouder als Alonso.
Elke keer een nieuwe bandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mij niet verbazen als ze gewoon elke keer dezelfde band uitreiken
Heb er nooit een teruggezien thoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:50 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Elke keer een nieuwe band
Die "trofeeën" gaan mee naar de garage van het team
Ik ook niet, maar er was eens een klein fragment hierover. Lewis had er zelf ook erg veel van maar wist zelf niet dat hij die banden mee mocht nemen. Achteraf bleek dat het team van Mercedes de banden maar namens hem in ontvangst heeft genomen omdat hij dat telkens vergat haha.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er nooit een teruggezien tho
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er nooit een teruggezien tho
Ferrari heeft een kat in de zak gekocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:48 schreef WillemsJ het volgende:
Wat een baas die Max! En die Bearman maar 38 duizendsten verwijderd van Hamilton's vernedering! Zeer knap!
Ik vind dit een verstandige opmerking.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 18 bent natuurlijk, dan ben je nog niet zo oud.
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.
Nou, dat is toch mooi gelukt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.
"Meneer, mag ik u wat vragen? Bent u Wietze Snaak?"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.
Inderdaad... precies mijn reactie...quote:
Deze heeft iets te lang met zijn wijntje in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Meneer, mag ik u wat vragen? Bent u Wietze Snaak?"
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.
Hoog tijd voor weer een nieuwe aflevering vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doen
Haha dat dus! Dat was zo leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoog tijd voor weer een nieuwe aflevering van
#ZoekHetUitJack
of er gebeurt helemaal niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Max verbindt hiermee zijn lot aan dat van Marko.
Er zouden zomaar eens hele rare dingen kunnen gebeuren komende week.
Het zal waarschijnlijk een gevalletje "De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend" worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Zorro het volgende:
Ook wel een beetje kortzichtig om je lot te verbinden aan iemand van 80.
Bernie houdt het dan al wel een hele tijd vol, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Niet dat de leeftijd hierme te maken heeft, maar evengoed een wankele basis lijkt me.
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Max verbindt hiermee zijn lot aan dat van Marko.
Er zouden zomaar eens hele rare dingen kunnen gebeuren komende week.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
kan de hele horner/RBR/RB/Marko saga ook gewoon naar F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1 ?
zodat het hier over het gewone raceweekend kan gaan?
Ja dit ja.quote:
Dit IS onderdeel van het raceweekend he?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
kan de hele horner/RBR/RB/Marko saga ook gewoon naar F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1 ?
zodat het hier over het gewone raceweekend kan gaan?
Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit IS onderdeel van het raceweekend he?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.
En door.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ricciardo heeft zijn beste tijd gehad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.
En door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |