Elke keer een nieuwe bandquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou mij niet verbazen als ze gewoon elke keer dezelfde band uitreiken
Heb er nooit een teruggezien thoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:50 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Elke keer een nieuwe band
Die "trofeeën" gaan mee naar de garage van het team
Ik ook niet, maar er was eens een klein fragment hierover. Lewis had er zelf ook erg veel van maar wist zelf niet dat hij die banden mee mocht nemen. Achteraf bleek dat het team van Mercedes de banden maar namens hem in ontvangst heeft genomen omdat hij dat telkens vergat haha.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er nooit een teruggezien tho
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er nooit een teruggezien tho
Ferrari heeft een kat in de zak gekocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:48 schreef WillemsJ het volgende:
Wat een baas die Max! En die Bearman maar 38 duizendsten verwijderd van Hamilton's vernedering! Zeer knap!
Ik vind dit een verstandige opmerking.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:31 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 18 bent natuurlijk, dan ben je nog niet zo oud.
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doen
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij aub zo min mogelijk bij wat dan ook betrekken.
Nou, dat is toch mooi gelukt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.
"Meneer, mag ik u wat vragen? Bent u Wietze Snaak?"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst lopen in mijn stad, niet gelogen. Hij keek om zich heen alsof hij herkent wilde worden.
Inderdaad... precies mijn reactie...quote:
Deze heeft iets te lang met zijn wijntje in de zon gezeten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Meneer, mag ik u wat vragen? Bent u Wietze Snaak?"
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het mysterie van de verdwenen mini-bandjes.
Hoog tijd voor weer een nieuwe aflevering vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:10 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we Jack Plooij tot onderzoek laten doen
Haha dat dus! Dat was zo leuk!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Hoog tijd voor weer een nieuwe aflevering van
#ZoekHetUitJack
of er gebeurt helemaal niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Max verbindt hiermee zijn lot aan dat van Marko.
Er zouden zomaar eens hele rare dingen kunnen gebeuren komende week.
Het zal waarschijnlijk een gevalletje "De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze wordt opgediend" worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Zorro het volgende:
Ook wel een beetje kortzichtig om je lot te verbinden aan iemand van 80.
Bernie houdt het dan al wel een hele tijd vol, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Niet dat de leeftijd hierme te maken heeft, maar evengoed een wankele basis lijkt me.
Ricciardo naast Pérez, Lawson naar RB.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ x ]
Max verbindt hiermee zijn lot aan dat van Marko.
Er zouden zomaar eens hele rare dingen kunnen gebeuren komende week.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
kan de hele horner/RBR/RB/Marko saga ook gewoon naar F1 / [Horner saga] Keeping Up With The Carkrashians #1 ?
zodat het hier over het gewone raceweekend kan gaan?
Ja dit ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |