Denk eerder dat Lewis de motivatie wat is verloren voor Merc, nu hij al onder de panne is bij Ferrari, daar met goede moed en volle zin beginnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton ziet er momenteel uit als een midfield rijder, die bijna door Bearman die een uur in een F1 auto heeft gezeten, uit Q3 gereden word.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor buyers remorse inzet bij Ferrari.
Tja...als dat het geval is dan zegt dat weinig positiefs over Hamilton.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk eerder dat Lewis de motivatie wat is verloren voor Merc, nu hij al onder de panne is bij Ferrari, daar met goede moed en volle zin beginnen.
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:28 schreef Coco het volgende:
Bereid je voor.
Ik kijk vandaag ook weer eens mee.
@:chevycaprice
@:R-woud93
Wat een onzin ditquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton ziet er momenteel uit als een midfield rijder, die bijna door Bearman die een uur in een F1 auto heeft gezeten, uit Q3 gereden word.
Ik denk dat ie gewoon niet beter kan met deze auto.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Denk eerder dat Lewis de motivatie wat is verloren voor Merc, nu hij al onder de panne is bij Ferrari, daar met goede moed en volle zin beginnen.
russel rijdt hem 5/10de om zijn orenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon niet beter kan met deze auto.
sterkte manquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:17 schreef WillemsJ het volgende:
Wegens familieproblemen kan ik vandaag de race niet live zien! Zal dan FOK en Social Media vandaag mijden en hopelijk kan ik hem later vanavond/nacht terugzien!
Dat topic komt er welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We kunnen net als vorige week een speciaal zondag live topic maken voor je en @:Nattekat
Geen Snoer Meerquote:
Windsor blokkeert helemaal als het over Hamilton gaat. Hij babbelt wel door maar elke analyse of zelfs maar nuchtere beschouwing stopt, het is hem helemaal ontgaan dat Hamilton het hele weekend moeite had om binnen 3 tienden van Russell te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:41 schreef THEFXR het volgende:
Windsor ziet donkere wolken boven Mercedes hangen: 'Dat is helemaal geen goed teken.
.https://www.f1maximaal.nl(...)maal-geen-goed-teken
Daar hebben wel meer Engelse f1 journalisten moeite mee. Ik heb standaard het sky commentaar aan staan en het is nog steeds Hamilton voor en na terwijl die helemaal geen boeiende rol van betekenis meer speelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Windsor blokkeert helemaal als het over Hamilton gaat. Hij babbelt wel door maar elke analyse of zelfs maar nuchtere beschouwing stopt, het is hem helemaal ontgaan dat Hamilton het hele weekend moeite had om binnen 3 tienden van Russell te komen.
Die Ferrari is natuurlijk een betere auto dan de Mercedes nu is. Maar toch vrees ik dat Ferrari een fout begaat met Hamilton. Die gaat hun echt niet vooruit helpen, dat type rijder is hij niet. Dat zie je nu bij Mercedes ook, hij heeft net zo weinig idee van waarom het niet lukt als de engineers.quote:
Really?quote:
We kennen nog wel iemand. Hij ligt nu alleen in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die Ferrari is natuurlijk een betere auto dan de Mercedes nu is. Maar toch vrees ik dat Ferrari een fout begaat met Hamilton. Die gaat hun echt niet vooruit helpen, dat type rijder is hij niet. Dat zie je nu bij Mercedes ook, hij heeft net zo weinig idee van waarom het niet lukt als de engineers.
En dat de snelheid er uit is bij hem (als die er ooit was) bewijst Russel inmiddels ook. Ferrari had beter een talent naast Leclerc kunnen zetten.
Het is een Brit en een wereldkampioen, die mag van mij veel aandacht krijgen. Het probleem is dat er vooral aandacht wordt besteed aan excuses, uitvluchten en ronduit onjuiste beweringen over wat hij wel niet zou kunnen doen. En dat zit door de hele verslaggeving heen, het is altijd de RedBull die zo snel is, nooit Verstappen, het is altijd de Mercedes die faalt, nooit Hamilton.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:00 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer Engelse f1 journalisten moeite mee. Ik heb standaard het sky commentaar aan staan en het is nog steeds Hamilton voor en na terwijl die helemaal geen boeiende rol van betekenis meer speelt.
Ja, dat bedoelde ik ook te zeggen. Constante onzin waarom Russel sneller is bv.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een Brit en een wereldkampioen, die mag van mij veel aandacht krijgen. Het probleem is dat er vooral aandacht wordt besteed aan excuses, uitvluchten en ronduit onjuiste beweringen over wat hij wel niet zou kunnen doen. En dat zit door de hele verslaggeving heen, het is altijd de RedBull die zo snel is, nooit Verstappen, het is altijd de Mercedes die faalt, nooit Hamilton.
Wie is hij dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:52 schreef Starflyer het volgende:
Elkann op bezoek bij Red Bull. Benieuwd waarvoor
[ x ]
Oh dus die komt zo van "Wij stallen die Engelsman bij jullie en dan komt Max bij ons, deal?"quote:
Grote baas van Ferrariquote:
Al helemaal als Max gaat verkassen. Volgend jaar Lewis en Max bij Ferrari lijkt me leuk voor de sport eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ruiltje met Leclerc?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dus die komt zo van "Wij stallen die Engelsman bij jullie en dan komt Max bij ons, deal?"
En Charles?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Al helemaal als Max gaat verkassen. Volgend jaar Lewis en Max bij Ferrari lijkt me leuk voor de sport eigenlijk.
Waneer is die Brit geworden dan?quote:
Afkopen. Ik zie zelfs papa Stroll nog wel Lance uit zijn team zetten om Max te kunnen strikken als dat zou moeten.quote:
Zou mooi zijn. Kunnen we zien wie nu echt de GOAT is. Tot nu toe heeft Max altijd het voordeel van de betere auto gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:40 schreef Dven het volgende:
Verstappen en Hamilton bij Ferraribroekje uit
Afkopen? Leclerc heeft net een nieuw contract getekend voor iets van 50 miljoen per jaar. Dure grap gecombineerd met Hamiltons contract en Verstappens 50 miljoen per jaar plus bonussen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Afkopen. Ik zie zelfs papa Stroll nog wel Lance uit zijn team zetten om Max te kunnen strikken als dat zou moeten.
Ik denk wel dat als Marko eruit gegooid wordt, en Max dan vertrekt dat dat RB (het bedrijf, niet het F1 team) heel veel geld zal kosten.
Dealtjes kunnen natuurlijk atlijd gemaakt worden wanneer alle partijen overeenkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afkopen? Leclerc heeft net een nieuw contract getekend voor iets van 50 miljoen per jaar. Dure grap gecombineerd met Hamiltons contract en Verstappens 50 miljoen per jaar plus bonussen.
En ik zie Papa Stroll never nooit Lance ooit het team gooien, de enige reden dat hij dat team heeft gekocht was om zijn zoon een F1 zitje te garanderen.
Ik denk eerder dat als Max vertrekt hij gewoon stopt met F1.
Weet niet of dit in 2021 nu wel het geval was.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Kunnen we zien wie nu echt de GOAT is. Tot nu toe heeft Max altijd het voordeel van de betere auto gehad
Daar zit hem wel de kneep, natuurlijk, als alle partijen overeenkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Dealtjes kunnen natuurlijk atlijd gemaakt worden wanneer alle partijen overeenkomen.
Niet dat het reëel is maar het hoeft dus geen punt te zijn.
Max is wel heel trouw, en als hij weggaat omdat Marko weggaat, dan zie ik hem idd niet snel ergens met Marko binnenkomen. En zelfs als dat wel zo is, zal Marko daar weinig te vertellen hebben. Ik hoop wel dat Max in F1 blijft racen, en ook bij een top team.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Afkopen? Leclerc heeft net een nieuw contract getekend voor iets van 50 miljoen per jaar. Dure grap gecombineerd met Hamiltons contract en Verstappens 50 miljoen per jaar plus bonussen.
En ik zie Papa Stroll never nooit Lance ooit het team gooien, de enige reden dat hij dat team heeft gekocht was om zijn zoon een F1 zitje te garanderen.
Ik denk eerder dat als Max vertrekt hij gewoon stopt met F1.
Neweyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Max is wel heel trouw, en als hij weggaat omdat Marko weggaat, dan zie ik hem idd niet snel ergens met Marko binnenkomen. En zelfs als dat wel zo is, zal Marko daar weinig te vertellen hebben. Ik hoop wel dat Max in F1 blijft racen, en ook bij een top team.
Wie is er waardevoller voor RB worldwide? Horner of Max/Marko?
Over 2 weken 5 uur 's nachtsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |