Als ze Yuki nu weer een oor aannaaien ben ik er helemaal klaar mee hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:20 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Die was al klaar toen hij vertrok naar Renault in 2018 (als ik het goed had).
Ik snap ook niet waarom Red Bull hem dit seizoen weer een zitje gegeven heeft, Yuki rijdt toch echt vele malen beter in mijn ogen.
Maar wij kijken wat er morgen in de race gaat gebeuren, altijd wel leuke races gezien daar.
Voor mijn gevoel was ik aan het winnen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer geveegd zo te zien. Kunnen het blijkbaar niet winnen op argumenten, dus gooien we het wel weg
ja, dat is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef Starflyer het volgende:
Er is weer geveegd zo te zien. Kunnen het blijkbaar niet winnen op argumenten, dus gooien we het wel weg
jij bent hier toch gewoon poster en geen mod.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was ik aan het winnen!
Klopt, daarom zijn mijn posts ook weg!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent hier toch gewoon poster en geen mod.
ik zie het andersom, dat mensen die het niet willen lezen verder door scrollen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme zeg mensen, stel je niet zo aan. Post gewoon in andere topic en klaar. Hier heeft toch niemand wat aan.
Ik vind dit soort taalgebruik wel grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:33 schreef Evenstar het volgende:
Verdomme zeg mensen, stel je niet zo aan. Post gewoon in andere topic en klaar. Hier heeft toch niemand wat aan.
Schakel een advocatenbureau in zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind dit soort taalgebruik wel grensoverschrijdend.
Ik bewaar het bewijs op mijn google drive!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Schakel een advocatenbureau in zou ik zeggen
nou nee, je gedraagt je maar, net zoals alle andere users.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Schakel een advocatenbureau in zou ik zeggen
Heb je onze mailadressen al?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik bewaar het bewijs op mijn google drive!
Deze DR ziet er uit alsof hij klaar is voor weer een intensieve sessie met de crisis GGZquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Ricciardo of 2018 Ricciardo?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier gebeurt precies wat ik gister al zei in het algemeen topic en werd mijn post door de mod die hier schijnbaar 51% van de aandelen heeft verwijderd.
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik zin heb in de racequote:
Ik ook ouwe reus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik zin heb in de race![]()
Kutzandbakquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik zin heb in de race![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |