Gaat lastig worden voor Dani Ricquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze Ricciardo of 2018 Ricciardo?
Jazeker wel. Het gebeurt in het raceweekend, een topteam is er nauw bij betrokken (eigenlijk 2 zelfs), alle journalisten hebben het erover en het wordt besproken tijdens de verslaggeving en in de voor- en nabeschouwingen.quote:
nopequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Het gebeurt in het raceweekend, een topteam is er nauw bij betrokken (eigenlijk 2 zelfs), alle journalisten hebben het erover en het wordt besproken tijdens de verslaggevibg en in de voor- en nabeschouwingen.
Zo kun je overal een punt aan lullen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazeker wel. Het gebeurt in het raceweekend, een topteam is er nauw bij betrokken (eigenlijk 2 zelfs), alle journalisten hebben het erover en het wordt besproken tijdens de verslaggevibg en in de voor- en nabeschouwingen.
Het heeft álles met het racen te maken. Zeker op het moment dat Max aangeeft zijn toekomst aan die van Marko te verbinden. Op beeld. In de nabeschouwing. Dat is geen gossip meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
tis gossip
geroddel heeft niks met racen te maken
Het wordt naar buiten gebracht tijdens het Grand Prix weekend op het circuit. Hoezo niet?quote:
Over een punt aan lullen gesproken..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je overal een punt aan lullen.
tijdens de sessies hoor ik er niemand over en daarvoor posten we hier.
Het gaat over het raceweekend. Niet alleen over de sessies. Anders zou ik het topic tussen de sessies door dichtgooienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo kun je overal een punt aan lullen.
tijdens de sessies hoor ik er niemand over en daarvoor posten we hier.
Dit heeft helemaal niets met het raceweekend te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het gaat over het raceweekend. Niet alleen over de sessies. Anders zou ik het topic tussen de sessies door dichtgooien
Dus wat Max zelf in de nabeschouwing van een sessie zegt mag niet besproken worden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
Het live topic is zoals de naam al impliceert voor discussies betreffende de live sessies en zaken direct daaraan gerelateerd. Gelieve dat ook zo te houden.
[/modbreak]
Dat gaat over de sessie, dus ja dat wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus wat Max zelf in de nabeschouwing van een sessie zegt mag niet besproken worden?
Kunnen we de voorbeschouwing en nabeschouwing ook wel stoppenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[modbreak]
Het live topic is zoals de naam al impliceert voor discussies betreffende de live sessies en zaken direct daaraan gerelateerd. Gelieve dat ook zo te houden.
[/modbreak]
Maar daar verbond hij zijn lot aan dat van Marko..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat over de sessie, dus ja dat wel.
Het wordt gezegd door een coureur tijdens het raceweekendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met het raceweekend te maken.
Dus had hij het niet over de sessiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar daar verbond hij zijn lot aan dat van Marko..
Je hoeft er niet op te klikken hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, weg met de aparte topics en alles apart openen.
Want? Natuurlijk, hij kan 't zelf aan de wilgen hangen of zelfs de pijp aan Maarten geven. Maar dat is een andere situatie dan wanneer hij eruit gekegeld wordt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef Zorro het volgende:
Ook wel een beetje kortzichtig om je lot te verbinden aan iemand van 80.
Bernie houdt het dan al wel een hele tijd vol, dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Niet dat de leeftijd hierme te maken heeft, maar evengoed een wankele basis lijkt me.
Die was al klaar toen hij vertrok naar Renault in 2018 (als ik het goed had).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef DKUp het volgende:
Ric is ook echt klaar hoor. Tsunoda presteert gewoon beter en Lawson heeft genoeg talent om te groeien en beter te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |