Ik zal zo wel even kijkenquote:
quote:
Jij!quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is een Fokker die voor het eerst een naakte vrouw gaat zien!
Stoot je hoofd niet in het donkerquote:
quote:
Ahhwww... niet...?quote:
Zie jij er zo uit?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
Dat is het plaatje ná dezequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
quote:
Jawel hoor, mijn leven is tot dusver overladen met mooie vrouwen, ook naaktquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ahhwww... niet...?
Nog niet meegemaakt, dan.....
Als het maar donker genoeg is welquote:
Nicequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn leven is tot dusver overladen met mooie vrouwen, ook naakt
Romantische kampvuurtjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Stoot je hoofd niet in het donker![]()
Donker is fijn, maar weet je wat pas echt fijn is? Kampvuurtjes
Oehquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het maar donker genoeg is wel
Kampvuurtjes in huis?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantische kampvuurtjes
Of kaarslicht kan ik ook wel waarderen.
Ja! Mijn huis is inmiddels één grote verzameling kaarsen (dus voor elke vrouw wat wilsquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantische kampvuurtjes
Of kaarslicht kan ik ook wel waarderen.
Hm... onder een stapel Playboys dan....quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn leven is tot dusver overladen met mooie vrouwen, ook naakt
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... onder een stapel Playboys dan....
Altijd vuur en vlam dusquote:
Zitten er ook geurkaarsen bij?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja! Mijn huis is inmiddels één grote verzameling kaarsen (dus voor elke vrouw wat wils)
Erika Eleniak in de Playboyquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... onder een stapel Playboys dan....
Oeehoee...quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Alleen als ik het echt romantisch wil maken
Niet áltijd, maar ben wel licht ontvlambaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Altijd vuur en vlam dus
Oeh baywatch babes!quote:
Ja, ik had laatst enkele geurkaarsjes die in de winkel lekker roken, maar toen ik ze thuis aanstak ging ik bijna tegen de vlaktequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zitten er ook geurkaarsen bij?
Die vind ik meestal wat minder.
Voor de rest zijn alle kaarsen goed, als ze maar branden is het formaat niet zo belangrijk
Speel je dan ook een liedje op je gitaar?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Alleen als ik het echt romantisch wil maken
Vanwege de enorme hoeveelheid aanmeldingen zet ik je even op de wachtlijst, momentquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeehoee...
Hm, kan ik ergens solliciteren.
Leonard Cohen, Hallelujaquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speel je dan ook een liedje op je gitaar?
Ow.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanwege de enorme hoeveelheid aanmeldingen zet ik je even op de wachtlijst, moment
Haha ja geurkaarsen komen soms verrassend uit de hoek. Maar sommige ruiken ook best lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst enkele geurkaarsjes die in de winkel lekker roken, maar toen ik ze thuis aanstak ging ik bijna tegen de vlakte![]()
Als ik later groot ben, wil ik een klooster in Zuid-Frankrijk waar alleen maar kaarsen branden en niet wordt gepraat
Ah mooi, die zing ik ook met mn koorquote:
quote:
quote:
Koop alvast wat marshmallows voor bij het vuur en dan komt alles goedquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Ik hoor het dan wel.
* Sally kijkt ondertussen nog verder.
Jeff Buckley?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik weet een hele mooie versie ervan (maar dan niet van Cohen... mss vind je die dan 3x niks, maar ik heb in YT een hele Playlist aangemaakt van Leonard Cohen Hallelujah, hahaha)
Echt? Wat gaaf! Ik blij het een topnummer vinden, eigenlijk alles van Cohen. En Neil Young ook trouwens.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah mooi, die zing ik ook met mn koor
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Koop alvast wat marshmallows voor bij het vuur en dan komt alles goed
Avond! Hoe is het leven in Sweet lake city?quote:
Hm...quote:
Ja ook diequote:
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
* Sally verzint iets anders voor de marshmellows....
Kastanjes ook goed?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah mooi, die zing ik ook met mn koor
Krijg elke keer kippenvelquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Echt? Wat gaaf! Ik blij het een topnummer vinden, eigenlijk alles van Cohen. En Neil Young ook trouwens.
lekker rustig nuquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Avond! Hoe is het leven in Sweet lake city?
Dat is dus het best bewaarde geheim van de kloosterordequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm in een klooster doen ze ook niet aan seks toch?
* Sally verzint wat anders voor de chocolademelk...quote:
Daarom drink ik ook oploskoffiequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally verzint wat anders voor de chocolademelk...
Zelf maken van kokosmelk, ongezoete slagroom en rauwe cacaopoeder!![]()
In oplossingen denken
Oh, kan ik jou dan... bij het kampvuur...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is dus het best bewaarde geheim van de kloosterorde
She broke your heart and she cut your hairquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, kan ik jou dan... bij het kampvuur...
tie you to the kitchen chair...![]()
^^
Maar doe ik wel die striptease voor je...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
She broke your heart and she cut your hair
Leonard is wel de ultieme afrodisiacumquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar doe ik wel die striptease voor je...
bij dat bad...
And every single breath we drew was Hallelujahquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Leonard is wel de ultieme afrodisiacum
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Leonard is wel de ultieme afrodisiacum
Hmm met zweep zelfs?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is dus het best bewaarde geheim van de kloosterorde
Oeh lekker. Ik moet morgen nog een dagje werken.mja wel maar 5 uur, dus dat is ook wel te overlevenquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker rustig nu
Morgen een dagje vrijdagje sauna
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dwangarbeid #subquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm met zweep zelfs?
Dan blijf ik wel weg uit het klooster
Hm, sta ik dan tegenover je, met mn bullwhip...?quote:
Bullwhipquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, sta ik dan tegenover je, met mn bullwhip...?
Hm, valt wel meequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
BullwhipJe wil me helemaal aan gort slaan
Dat deed het al? (vond ik... of mss maar een klein groepje, dan)quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:24 schreef Koen66 het volgende:
grappig wel dat deze SC ook weer een beetje leeft
laatste paar maanden wel, daarvoor meer dan een jaar of 2 doodquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed het al? (vond ik... of mss maar een klein groepje, dan)
Ik kom er pas een paar maanden (hm, jaar mss bijna?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste paar maanden wel, daarvoor meer dan een jaar of 2 dood
heb jij het leven teruggebracht hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kom er pas een paar maanden (hm, jaar mss bijna?)
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb jij het leven teruggebracht hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mwah, volgens mij kom ik hier ongeveer sinds de zomer van 2022. Toen was hij net weer tot leven gewekt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste paar maanden wel, daarvoor meer dan een jaar of 2 dood
Daar luister ik ook wel graag naar, ook deze:quote:
Ik ga morgen mijn leerlingen weer afrossen, trusten!quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, valt wel meeligt aan de afstand he
![]()
Alleen de tip is voldoende
de overlap met KPD is inderdaad erg grootquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij kom ik hier ongeveer sinds de zomer van 2022. Toen was hij net weer tot leven gewekt.
En daarna was het nog even rustig toen we allemaal naar kpd verhuisden en sinds pasen 2023 werd het hier weer wat drukker, als ik het goed onthouden heb.
Er zijn wel een aantal SCs met veel overlap. En jij bent overal!quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de overlap met KPD is inderdaad erg groot
hmmm true truequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal SCs met veel overlap. En jij bent overal!
Amykequote:
Kuukskequote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vandaag gaat mijn laatste stuk tuin voor onder worteldoek ❤
4 uurquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:26 schreef Oriente het volgende:
Weekend Loading, 7 hours remaining..............
Dan hoef ik bijna geen onkruid meer te trekken en kan ik gaan kijken wat ik op het doek wil over een tijdquote:
Oeh fijn, minder onkruid.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vandaag gaat mijn laatste stuk tuin voor onder worteldoek ❤
Nee helaas, hoe vaak de fik er ook in gaat.quote:
Die kant ben ik ook op aan het neigenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Gewoon onkruid zien als gratis plantjes werkt voor mij nog het beste
LoLkequote:
Broquote:
Hoe bevalt deze vrijdag tot nu toe?quote:
Prima, zo beoordelingsgesprek. Kijken wat daaruit komtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe bevalt deze vrijdag tot nu toe?
Dat gesprek zal wel goed verlopen eh.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, zo beoordelingsgesprek. Kijken wat daaruit komt
En bij jou?
Verwacht ik ook welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat gesprek zal wel goed verlopen eh.
Ik heb net een parkietenkooi schoongemaakt. Leuk!
Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verwacht ik ook welMaar blijft spannend
De parkieten nog wel in leven?
PIET PIET PIET PIET PIET!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.![]()
Ja hoor, ze zitten weer in mijn oor te schreeuwen.
Was het maar zo. Nee, ze maken een T Rex achtig geluid. Een soort van oerkreten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PIET PIET PIET PIET PIET!!!
Ze staan op repeat!
Repietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PIET PIET PIET PIET PIET!!!
Ze staan op repeat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Sallykequote:
Soms heb je dat weleens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrustig hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (gr gr vanuit Leiden)
Stevige woei buiten welquote:
Echt wel. Vind het best koud voor de tijd van het jaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt wel. Vind het best koud voor de tijd van het jaar.Krijg er harde tepels van.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik eerder zand in mijn helm
Ja ik ging onkruiddoek in de voortuin leggen en mijn jurk vloog steeds de lucht in dus heb het na 1 doek maar even opgeschoven naar morgenquote:
Oh, dat zag ik dusquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik ging onkruiddoek in de voortuin leggen en mijn jurk vloog steeds de lucht in dus heb het na 1 doek maar even opgeschoven naar morgen
Klep niet goed dichtquote:
Ja, nu wel goed dichtquote:
Kitrandje eromheen.quote:
Nou dat ook weer nietquote:
Moet nog wel kunnen knipogen en zoquote:
Tegen wie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet nog wel kunnen knipogen en zo
Tegen de mooie dames als ik voorbij kom!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de mooie dames als ik voorbij kom!
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik dus
[..]
Klep niet goed dicht
Stig's half-witted brotherquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik dus
[..]
Klep niet goed dicht
Mooi uitzicht welquote:
Tuincentrum geweest!quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuincentrum geweest!![]()
Dat Action-gevoel hè...
Maar... Mn cadeaubon werd geaccepteerd!![]()
![]()
Scheelde me 20,- euro![]()
Ik heb ‘jouw’ huisje intussen ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuincentrum geweest!![]()
Dat Action-gevoel hè...
Maar... Mn cadeaubon werd geaccepteerd!![]()
![]()
Scheelde me 20,- euro![]()
Jeujjj!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb ‘jouw’ huisje intussen ook
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
Deel 1
Staat erg vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kruiden die nog moeten:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb er dus 2 (1 van vorig jaar - die tegen de hitte kan, lol). De foto's zijn aanklikbaar en daarna kan je ze uitvergrotenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:15 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , wat voor soort is die klimplant?
Die wingerd is echt mooi eh. De winterjasmijn heb ik al.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb er dus 2 (1 van vorig jaar - die tegen de hitte kan, lol). De foto's zijn aanklikbaar en daarna kan je ze uitvergroten![]()
Rechts (vorig jaar):
- Parthenocissus Henryana, een soort klimopachtige die eerst met groen en in de hersft knalrode bladeren groeit, en besjes geeft.
en de
Links:
- Winterjasmijn, Jasminum nudiflorum (net uitgebloeid maar bloeit in de winter met gele bloemetjes op felgroene stengels). Die klimt niet echt maar moet je leiden.
Ja, maar hij mag dus hier nog wat groter groeienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wingerd is echt mooi eh. De winterjasmijn heb ik al.
50 graden... damn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar hij mag dus hier nog wat groter groeien![]()
Geduld, geduld...
Al blij dat hij de winter heeft overleefd
Maar het kan hier dus 50+ graden wordenIn de volle zon, tegen die muur aan
Balkon achter is pal zuidwest...quote:
Ik hoop alleen dat het dus dit keer opnieuw goed gaat... in een pot (bak)....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
Wilde heel graag weer een winterjasmijn hebben.
quote:Welke standplaats is ideaal voor de winterjasmijn?
Winterjasmijn (Jasminum nudiflorum) is heel sterk en groeit op elke plek, zelfs in de schaduw. Van oorsprong is hij gewend aan rotsachtige grond, dus hij stelt niet veel eisen. Zet hem alleen liever niet in een pot.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
Deel 1
Leuk die kleurtjes ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word zweten.quote:
Hihi zweten.quote:
Zou niet graag neuken op dat hete balkonnetje.quote:
Wel op een koud balkonnetje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou niet graag neuken op dat hete balkonnetje.
Ja hoor. Mits er voldoende ruimte is.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. Mits er voldoende ruimte is.
Ik heb mijn eigen billetjes graag koel.quote:
Ik heb gewoon airco in de slaapkamer. Dan hoef ik niet te batsen op het balkonquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen billetjes graag koel.
Van de airco krijg ik altijd een droge neus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon airco in de slaapkamer. Dan hoef ik niet te batsen op het balkon
Als je die op de juiste plekken steekt wordt hij vanzelf nat hihahoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van de airco krijg ik altijd een droge neus.
Dan steek ik liever een ander lichaamsdeel ergens in.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je die op de juiste plekken steekt wordt hij vanzelf nat hihaho
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan steek ik liever een ander lichaamsdeel ergens in.
Jij steekt je lichaamsdeel zeker ook graag in een warme appeltaart hé ouwe viespeukquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan steek ik liever een ander lichaamsdeel ergens in.
Jouquote:
Hard to get jijquote:
Whehehe, ssst....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij steekt je lichaamsdeel zeker ook graag in een warme appeltaart hé ouwe viespeuk
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij steekt je lichaamsdeel zeker ook graag in een warme appeltaart hé ouwe viespeuk
Zo ga ik ook door de bochtquote:
Niet met een schaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo ga ik ook door de bocht
Een mes, toch?quote:
Afsnijden!quote:
Jij bent niet scherp vanavondquote:
Nee, ik schaar mij daar ook onder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent niet scherp vanavond
Verknipt jijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik schaar mij daar ook onder.
Zo, zie hem eens het mes op tafel leggen!quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo, zie hem eens het mes op tafel leggen!
Zal jouw cirkel eens rond!quote:
Rond als tetten!quote:
Sally's sterretje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw cirkel eens rond!
quote:
Geen idee wat jij met je ster allemaal doet.quote:
Zoiets?quote:
Voorlopig nog geen siswetachtige zaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee wat jij met je ster allemaal doet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets?Dat zijn een stel beste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Wat dacht je.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zijn een stel beste!De jouwe?
Moest dat even googlen, maar ben blij voor je.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen siswetachtige zaken.
Whahahaha - oh je kende haar nog nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest dat even googlen, maar ben blij voor je.
Nee joh, ben niet thuis in dat wereldje.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets?Goeie tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest dat even googlen, maar ben blij voor je.
Dat was hetquote:
Jij krijgt wel grote objecten tussen je billetjes gepropt?quote:
Achterlangs wel niet via de achterdeur.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij krijgt wel grote objecten tussen je billetjes gepropt?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij krijgt wel grote objecten tussen je billetjes gepropt?
Zo!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Achterlangs wel niet via de achterdeur.
Pret in de helm?quote:
Achterlangs wel...quote:
Discotheek hier!quote:
Dat heet doggystyle Lord!quote:
Zo ver was ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heet doggystyle Lord!
Ik denk ik help evenquote:
Wel lief van je.quote:
Ook van mij.quote:
Monsterkoekie likes doggyquote:
Helpful Stigquote:
Glibber glibber...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit special forces vips te kijken. Te veel sexy mannen..
Ik wist het welquote:
Doggy om mee te beginnen, en dan missionaris. Als je dat goed doet kan je d'r lekker door het matras duwenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doggy om mee te beginnen, en dan missionaris. Als je dat goed doet kan je d'r lekker door het matras duwen
Finish je altijd zo dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doggy om mee te beginnen, en dan missionaris. Als je dat goed doet kan je d'r lekker door het matras duwen
Soms, soms nietquote:
Ligt beetje aan waar in het spectrum iemand zit lijkt mij..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden autisten altijd precies hetzelfde doen bij seks?
En OCD'ers? 3x stoten? 3x stoten? 3x stoten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden autisten altijd precies hetzelfde doen bij seks?
Ik hou wel van ritme jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
En OCD'ers? 3x stoten? 3x stoten? 3x stoten?
Ja, dat zal ook wel. Vroeg het me alleen opeens af.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt beetje aan waar in het spectrum iemand zit lijkt mij..
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet dol op veranderingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel. Vroeg het me alleen opeens af.
Ben zelf ook niet altijd dol op verandering, maar altijd hetzelfde is ook weer niet nodig
Liedjes zingen tijdens seks is altijd een goed idee!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zing er een liedje bij, 3 maal 3 is 9
Draai een keer in het rond...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liedjes zingen tijdens seks is altijd een goed idee!
Hm.... *peinst....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veeleisend jijquote:
Oh nee, gewoon los gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan moet ik lachenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sla met je handen op mn kontquote:
Lachen is altijd goed! Toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veeleisend jij
[..]
Oh nee, gewoon los gaan
[..]
Dan moet ik lachen
Als... een... beest...quote:
* TheStigsDutchCousin slaat op Amy's kontquote:
Maar niet tijdens de seksquote:
Jij snapt hetquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, @:LordofLeaves weet wel dat hij me beter niet kan slaan
Jawel... lachen wel, maar geen liedje (zingen).....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar niet tijdens de seks
Uhuhmmmmmquote:[..]
Jij snapt het
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel... lachen wel, maar geen liedje (zingen).....
[..]
Uhuhmmmmm
Ik hoor liever wat anders dan de radio tijdens de seksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?
Muziek aan kan toch wel?
En als er dan een leuk liedje komt en ik verveel me, dan ga ik meezingen
Oh, muziek kan welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?
Muziek aan kan toch wel?
En als er dan een leuk liedje komt en ik verveel me, dan ga ik meezingen
Zoals?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor liever wat anders dan de radio tijdens de seks
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals?
Als mn zingen je niet bevalt, moet je maar zorgen dat ik niet meer wil of kan zingen
Oordopjes it is!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbal
Arme Amy... die houdt niet zo van dat dominante...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbal
Ik wist wel dat we tot een overeenkomst zouden komenquote:
Kom danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Arme Amy... die houdt niet zo van dat dominante...
En dan ook meteen dreigen met een ball gag...![]()
![]()
Ik zal jou eens...![]()
Wacht maar. Dit weekend niks gepland staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist wel dat we tot een overeenkomst zouden komen
[..]
Kom dan
Veel succesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht maar. Dit weekend niks gepland staan.
Behalve F1. Dat kijk jij ook, dus dan kijk ik het gewoon bij jou.
En dan... bind ik je vast op de bank.
Hmpf.
Haha nee, ik hou op zich wel van het dominante, ik hou alleen niet van zweepjes enzo. Ball gag weet ik eigenlijk niet zo, nooit geprobeerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Arme Amy... die houdt niet zo van dat dominante...
En dan ook meteen dreigen met een ball gag...![]()
![]()
Ik zal jou eens...![]()
Ik weet ongeveer waar je huis woont.quote:
Prop eens een stuk stof (maar mss is dat ook weer nog een graad lastiger) in je mond... Zo groot dat je tanden en lippen open blijven staan. En laat het minstens een uur zitten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, ik hou op zich wel van het dominante, ik hou alleen niet van zweepjes enzo. Ball gag weet ik eigenlijk niet zo, nooit geprobeerd.
Oordopjes dan, die heb ik genoegquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, ik hou op zich wel van het dominante, ik hou alleen niet van zweepjes enzo. Ball gag weet ik eigenlijk niet zo, nooit geprobeerd.
En waar mijn bed slaapt?quote:
En waar je bank staat.quote:
En waar mijn eten eet?quote:
Zoiets in mn eentje doen, geeft toch een heel ander beeld dan samen met iemand anders, het gaat hierbij toch wel om het totaalplaatje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Prop eens een stuk stof (maar mss is dat ook weer nog een graad lastiger) in je mond... Zo groot dat je tanden en lippen open blijven staan. En laat het minstens een uur zitten.
Vertel me dan maar hoe het is![]()
(en een stuk stof is meestal onprettiger dan de plastig/ rubberen versies omdat het juist ook vocht onttrekt).
Ik mis een Ik.quote:
Nu ja, gaat even om het gevoel wat het geeft... Dat bedoelde ik te zeggen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoiets in mn eentje doen, geeft toch een heel ander beeld dan samen met iemand anders, het gaat hierbij toch wel om het totaalplaatje.
Ik moet mijn huis eens naspeuren op camera'squote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik mis een Ik.
Maar ja - ook dat.
En waar jij je eten koopt ook. Ongeveer.
Dan niet doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoiets in mn eentje doen, geeft toch een heel ander beeld dan samen met iemand anders, het gaat hierbij toch wel om het totaalplaatje.
Doe datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet mijn huis eens naspeuren op camera's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK ZIT NIET IN DTS!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Doe dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EERDER WEL. Muts.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, gaat even om het gevoel wat het geeft... Dat bedoelde ik te zeggen...Ah zo. Maar goed er zijn wel meer dingen die ik in mn eentje niet zo prettig vind, maar wel graag doe met de juiste persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Nu niet meer! Mutsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:59 schreef Sally het volgende:
[..]
EERDER WEL. Muts.
Toen ik daar ook nog zat.
Maar ik ken je ook nog van F1![]()
Maar ik heb een heel erg goed geheugenquote:
Nee. Nee. Nee.quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:28 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik kom even 'hallo' zeggen. Zelfs de slow chat gaat doorgaans too fast voor mij. Of ik ben gewoon te veel afgeleid door andere dingen.
Nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Deze is te makkelijk
Te laat.quote:
Nee, je hebt vast liever dat ik mijn billetjes aan de jouwe vastplak.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, @:LordofLeaves weet wel dat hij me beter niet kan slaan
Nee alleen ik mag aan de billetjes van Ames plakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nee, je hebt vast liever dat ik mijn billetjes aan de jouwe vastplak.
Toch @:Lenny77 ?
Tssss...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee alleen ik mag aan de billetjes van Ames plakken
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen.Ik wil ook Amy's butt buddy worden!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ben een monogame butt buddy met @:Lenny77
Jullie hebben een even grote kont?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is hij al.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wel @:TheStigsDutchCousin wel jouw butt buddy zijn
Jij hebt twee butt budgies, das al goed genoeg...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen.Ik wil ook Amy's butt buddy worden!
Die willen mij bijten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij hebt twee butt budgies, das al goed genoeg...
Lennyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk...het zijn satanskinderen
Net als uw knienendemonen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk...het zijn satanskinderen
Nee helaas, mijn kont zou wel wat meer het formaat van Lenny mogen zijn, maar dat zit er niet in. Zelfs toen ik ondergewicht had, was dat niet te zien aan mn kontquote:
Awwquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas, mijn kont zou wel wat meer het formaat van Lenny mogen zijn, maar dat zit er niet in. Zelfs toen ik ondergewicht had, was dat niet te zien aan mn kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |