Ligt beetje aan waar in het spectrum iemand zit lijkt mij..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden autisten altijd precies hetzelfde doen bij seks?
En OCD'ers? 3x stoten? 3x stoten? 3x stoten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden autisten altijd precies hetzelfde doen bij seks?
Ik hou wel van ritme jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
En OCD'ers? 3x stoten? 3x stoten? 3x stoten?
Ja, dat zal ook wel. Vroeg het me alleen opeens af.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt beetje aan waar in het spectrum iemand zit lijkt mij..
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet dol op veranderingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel. Vroeg het me alleen opeens af.
Ben zelf ook niet altijd dol op verandering, maar altijd hetzelfde is ook weer niet nodig
Liedjes zingen tijdens seks is altijd een goed idee!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zing er een liedje bij, 3 maal 3 is 9
Draai een keer in het rond...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liedjes zingen tijdens seks is altijd een goed idee!
Hm.... *peinst....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veeleisend jijquote:
Oh nee, gewoon los gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan moet ik lachenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lachen is altijd goed! Toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veeleisend jij
[..]
Oh nee, gewoon los gaan
[..]
Dan moet ik lachen
Als... een... beest...quote:
* TheStigsDutchCousin slaat op Amy's kontquote:
Maar niet tijdens de seksquote:
Jij snapt hetquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, @:LordofLeaves weet wel dat hij me beter niet kan slaan
Jawel... lachen wel, maar geen liedje (zingen).....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar niet tijdens de seks
Uhuhmmmmmquote:[..]
Jij snapt het
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel... lachen wel, maar geen liedje (zingen).....
[..]
Uhuhmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |