Pret in de helm?quote:
Achterlangs wel...quote:
Discotheek hier!quote:
Dat heet doggystyle Lord!quote:
Zo ver was ik ook nog wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heet doggystyle Lord!
Ik denk ik help evenquote:
Wel lief van je.quote:
Ook van mij.quote:
Monsterkoekie likes doggyquote:
Helpful Stigquote:
Glibber glibber...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik zit special forces vips te kijken. Te veel sexy mannen..
Ik wist het welquote:
Doggy om mee te beginnen, en dan missionaris. Als je dat goed doet kan je d'r lekker door het matras duwenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doggy om mee te beginnen, en dan missionaris. Als je dat goed doet kan je d'r lekker door het matras duwen
Finish je altijd zo dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doggy om mee te beginnen, en dan missionaris. Als je dat goed doet kan je d'r lekker door het matras duwen
Soms, soms nietquote:
Ligt beetje aan waar in het spectrum iemand zit lijkt mij..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden autisten altijd precies hetzelfde doen bij seks?
En OCD'ers? 3x stoten? 3x stoten? 3x stoten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden autisten altijd precies hetzelfde doen bij seks?
Ik hou wel van ritme jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
En OCD'ers? 3x stoten? 3x stoten? 3x stoten?
Ja, dat zal ook wel. Vroeg het me alleen opeens af.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ligt beetje aan waar in het spectrum iemand zit lijkt mij..
Niets mis meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Niet dol op veranderingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat zal ook wel. Vroeg het me alleen opeens af.
Ben zelf ook niet altijd dol op verandering, maar altijd hetzelfde is ook weer niet nodig
Liedjes zingen tijdens seks is altijd een goed idee!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zing er een liedje bij, 3 maal 3 is 9
Draai een keer in het rond...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Liedjes zingen tijdens seks is altijd een goed idee!
Hm.... *peinst....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Veeleisend jijquote:
Oh nee, gewoon los gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:35 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan moet ik lachenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sla met je handen op mn kontquote:
Lachen is altijd goed! Toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veeleisend jij
[..]
Oh nee, gewoon los gaan
[..]
Dan moet ik lachen
Als... een... beest...quote:
* TheStigsDutchCousin slaat op Amy's kontquote:
Maar niet tijdens de seksquote:
Jij snapt hetquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, @:LordofLeaves weet wel dat hij me beter niet kan slaan
Jawel... lachen wel, maar geen liedje (zingen).....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar niet tijdens de seks
Uhuhmmmmmquote:[..]
Jij snapt het
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel... lachen wel, maar geen liedje (zingen).....
[..]
Uhuhmmmmm
Ik hoor liever wat anders dan de radio tijdens de seksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?
Muziek aan kan toch wel?
En als er dan een leuk liedje komt en ik verveel me, dan ga ik meezingen
Oh, muziek kan welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou zeg, zelfs geen hallelujah?
Muziek aan kan toch wel?
En als er dan een leuk liedje komt en ik verveel me, dan ga ik meezingen
Zoals?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor liever wat anders dan de radio tijdens de seks
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbalquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals?
Als mn zingen je niet bevalt, moet je maar zorgen dat ik niet meer wil of kan zingen
Oordopjes it is!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe wel oordopjes in, of jou een gagbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |