Ik zal zo wel even kijkenquote:
quote:
Jij!quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is een Fokker die voor het eerst een naakte vrouw gaat zien!
Stoot je hoofd niet in het donkerquote:
quote:
Ahhwww... niet...?quote:
Zie jij er zo uit?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
Dat is het plaatje ná dezequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
quote:
Jawel hoor, mijn leven is tot dusver overladen met mooie vrouwen, ook naaktquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ahhwww... niet...?
Nog niet meegemaakt, dan.....
Als het maar donker genoeg is welquote:
Nicequote:Op donderdag 7 maart 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht meer aan zoiets
Gelukkig maarquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn leven is tot dusver overladen met mooie vrouwen, ook naakt
Romantische kampvuurtjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Stoot je hoofd niet in het donker![]()
Donker is fijn, maar weet je wat pas echt fijn is? Kampvuurtjes
Oehquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het maar donker genoeg is wel
Kampvuurtjes in huis?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantische kampvuurtjes
Of kaarslicht kan ik ook wel waarderen.
Ja! Mijn huis is inmiddels één grote verzameling kaarsen (dus voor elke vrouw wat wilsquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantische kampvuurtjes
Of kaarslicht kan ik ook wel waarderen.
Hm... onder een stapel Playboys dan....quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jawel hoor, mijn leven is tot dusver overladen met mooie vrouwen, ook naakt
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... onder een stapel Playboys dan....
Altijd vuur en vlam dusquote:
Zitten er ook geurkaarsen bij?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja! Mijn huis is inmiddels één grote verzameling kaarsen (dus voor elke vrouw wat wils)
Erika Eleniak in de Playboyquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... onder een stapel Playboys dan....
Oeehoee...quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Alleen als ik het echt romantisch wil maken
Niet áltijd, maar ben wel licht ontvlambaarquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Altijd vuur en vlam dus
Oeh baywatch babes!quote:
Ja, ik had laatst enkele geurkaarsjes die in de winkel lekker roken, maar toen ik ze thuis aanstak ging ik bijna tegen de vlaktequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zitten er ook geurkaarsen bij?
Die vind ik meestal wat minder.
Voor de rest zijn alle kaarsen goed, als ze maar branden is het formaat niet zo belangrijk
Speel je dan ook een liedje op je gitaar?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:59 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Alleen als ik het echt romantisch wil maken
Vanwege de enorme hoeveelheid aanmeldingen zet ik je even op de wachtlijst, momentquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeehoee...
Hm, kan ik ergens solliciteren.
Leonard Cohen, Hallelujaquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speel je dan ook een liedje op je gitaar?
Ow.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanwege de enorme hoeveelheid aanmeldingen zet ik je even op de wachtlijst, moment
Haha ja geurkaarsen komen soms verrassend uit de hoek. Maar sommige ruiken ook best lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:01 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, ik had laatst enkele geurkaarsjes die in de winkel lekker roken, maar toen ik ze thuis aanstak ging ik bijna tegen de vlakte![]()
Als ik later groot ben, wil ik een klooster in Zuid-Frankrijk waar alleen maar kaarsen branden en niet wordt gepraat
Ah mooi, die zing ik ook met mn koorquote:
quote:
quote:
Koop alvast wat marshmallows voor bij het vuur en dan komt alles goedquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Ik hoor het dan wel.
* Sally kijkt ondertussen nog verder.
Jeff Buckley?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ik weet een hele mooie versie ervan (maar dan niet van Cohen... mss vind je die dan 3x niks, maar ik heb in YT een hele Playlist aangemaakt van Leonard Cohen Hallelujah, hahaha)
Echt? Wat gaaf! Ik blij het een topnummer vinden, eigenlijk alles van Cohen. En Neil Young ook trouwens.quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah mooi, die zing ik ook met mn koor
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:09 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Koop alvast wat marshmallows voor bij het vuur en dan komt alles goed
Avond! Hoe is het leven in Sweet lake city?quote:
Hm...quote:
Ja ook diequote:
Jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:11 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
* Sally verzint iets anders voor de marshmellows....
Kastanjes ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |