Oh ja, dat kan ook!quote:
De orgasmes zijn in de bonus bij de AH deze weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een orgasme spaarkaart, die heb ik niet hoor!
69% korting?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De orgasmes zijn in de bonus bij de AH deze week
quote:
Ik kom niet zo vaak bij de AHquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De orgasmes zijn in de bonus bij de AH deze week
Bij de trekdrop?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Bij de Jumbo krijg je een Tarzan bij een zakje drop (huismerk)
1+1 gratis beter?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
wordt het dan niet een beetje 'goedkoop'....![]()
De trekdrop bij de Plus komt in XL deze weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij de trekdrop?
Er zit geen jumbo in mn dorp
Ik ga meestal naar de Plus
Is ze tegenwoordig niet weer Leontine Ruiters? Of is ze nog samen met Marco, na al dat gedoe rondom hem?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De trekdrop bij de Plus komt in XL deze week![]()
Ik zag vandaag Leontine Borsato bij de AH in het dorp, die blijft ook mooi
Is wel minder korting.quote:
Ik heb het ooit een keer gehad dat ik naar de parkeergarage liep onder de AH en toen liet ik op de trap een plant vallen terwijl zij achter me liep. Ze heeft me toen nog wel geholpen met de pot oprapen en toen had de vonk moeten overslaan alleen gebeurde er niksquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ze tegenwoordig niet weer Leontine Ruiters? Of is ze nog samen met Marco, na al dat gedoe rondom hem?
Als ze 1-persoons maaltijden kocht, had je kunnen aanbieden om gezellig samen te eten!
Maar misschien was Marco toen nog in the picture. Geef de hoop niet op!quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een keer gehad dat ik naar de parkeergarage liep onder de AH en toen liet ik op de trap een plant vallen terwijl zij achter me liep. Ze heeft me toen nog wel geholpen met de pot oprapen en toen had de vonk moeten overslaan alleen gebeurde er niks
Cougarquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien was Marco toen nog in the picture. Geef de hoop niet op!
Ik zie dat ze al wel 56 jaar is, dat is nog niet te oud voor je?
Met het licht uit is dat prima te doen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien was Marco toen nog in the picture. Geef de hoop niet op!
Ik zie dat ze al wel 56 jaar is, dat is nog niet te oud voor je?
Zak eroverheen - toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met het licht uit is dat prima te doen hoor
ZAK EROVERHEEN EN NEUKEN VOOR HET VADERLAND!quote:
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland!quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ZAK EROVERHEEN EN NEUKEN VOOR HET VADERLAND!
Oh ja, dat kan ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland!
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met het licht uit is dat prima te doen hoor
Blinddoekje ook goed?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Licht uit vind ik vaak wel fijner
Ja, kan ook.quote:
Ah, dat is minder fijn iddquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, kan ook.
Ik heb het syndroom van Adie, fel licht is niet altijd even fijn.
Mijne ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah, dat is minder fijn idd
Mijn kamer is altijd wel heel donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |