quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dirty mind you
[..]
"THE SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDD!!!!"
[ afbeelding ]
Die gasten hebben echt wel de vetste baan ooit gehadquote:
Echt wel. Clarkson kan echt lachend doodgaan over een dikke 25 jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gasten hebben echt wel de vetste baan ooit gehad
Ikke welquote:
Ja, en dan begraven worden in een Veyron!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt wel. Clarkson kan echt lachend doodgaan over een dikke 25 jaar.
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
En jij wil zeggen jij niet, dan?![]()
Ik meende in een Robin Reliant.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan begraven worden in een Veyron!
Oh jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik meende in een Robin Reliant.
Mag een Ford Mondeo ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan begraven worden in een Veyron!
quote:
Nee, blijft geheim!quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam doneren aan de wetenschap
Of in die ene auto die ze speciaal voor bejaarden hadden gebouwd. Dat beige geval.quote:
Ja!quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of in die ene auto die ze speciaal voor bejaarden hadden gebouwd. Dat beige geval.
Allemaal in een relax stoel met een kopje thee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja!
Wel leuk met die oudjes erin
En lunchen in stiltequote:Op woensdag 6 maart 2024 11:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Allemaal in een relax stoel met een kopje thee.
Dat zijn de beste lunches.quote:
Ja, maar niet iedereen heeft dat doorquote:
Daar heb je tasers voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft dat door
Zullen ze hier niet op prijs stellenquote:
Sommige mensen zijn ook niks gewend eh.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen ze hier niet op prijs stellen
Nee, rubbertegelsquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niks gewend eh.
Kansloos volk.quote:
Jaquote:
Die zitten hier in de sc.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Waar zijn de echte kerels?!
Preciesquote:
MisterAmy?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik identificeer mij niet als echte kerel
En nu is het tijd voor lunch!
Die is zoekquote:
Ohaiquote:
Daar trap ik niet in Stiggy!quote:
Ik identificeer me helemaal niet als kerelquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik identificeer mij niet als echte kerel
En nu is het tijd voor lunch!
Was te proberenquote:
Therethere.gif.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere.gif.
(en ja, ik weet dat jij Sheldon haat![]()
![]()
)
*grinnnquote:
Vooruit danquote:
inb4...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
inb4...Kies maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Whehehe....quote:
Oei... weet niet of ik dat wel durfquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehehe....
Nou.. dan moet dat pak maar eens uit hè
vast welquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oei... weet niet of ik dat wel durf
* TheStigsDutchCousin bloost onder helmquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
vast wel
Ik help wel.... een... handje...![]()
Ik ook niet. Ik identificeer mij tegenwoordig als een lesbische vrouw, geboren in een mannelijk lichaam.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik identificeer me helemaal niet als kerel
Maar voelde me dan ook niet aangesproken door @:LordofLeaves opmerking
Flinke clit wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik identificeer mij tegenwoordig als een lesbische vrouw, geboren in een mannelijk lichaam.
@Lenny77 is dol op Sheldon!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere.gif.
(en ja, ik weet dat jij Sheldon haat![]()
![]()
)
Ze is niet meer te reddenquote:
Echt eh? Ik keek alleen vanwege Penny.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is niet meer te redden
Die serie is nog ergerquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De serie was ook leuk toen hij nog klein was
Die kon er wel mee door.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Ik keek alleen vanwege Penny.
Dat mag jij vinden ik vind van nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die serie is nog erger
[..]
Die kon er wel mee door.
Eigen meningenquote:
Dat was die spin-off. Ik moest alleen lachen om die vader, oma en dat dikke buurjongetje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De serie was ook leuk toen hij nog klein was
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die serie is nog erger
[..]
Die kon er wel mee door.
Ik vond de Spin-of leukerquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was die spin-off. Ik moest alleen lachen om die vader, oma en dat dikke buurjongetje.
[..]![]()
![]()
Penny had goeie tetten!
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het draait niet altijd alleen maar om Stiggy
Voor Amerikaanse begrippen konden ze ermee doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was die spin-off. Ik moest alleen lachen om die vader, oma en dat dikke buurjongetje.
[..]![]()
![]()
Penny had goeie tetten!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het draait niet altijd alleen maar om Stiggy
quote:
Was een leuke serie ja.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Te Amerikaans naar mijn smaak
Doelde op de seriesquote:
Schrok al.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde op de series
Niet mijn smaak
Dit kan er wel mee door
Geen zorgen, ben nog steeds een blanke hetero manquote:
Sssstt... dat mag je niet meer zeggen!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zorgen, ben nog steeds een blanke hetero man
IK BEN BLANK!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sssstt... dat mag je niet meer zeggen!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
IK BEN BLANK!
IK BEN HETERO!
IK BEN MAN!
Zo!
quote:
Moeder mag je ook niet meer zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat maar komen die cancel-brigade, ik cancel ze de moeder!
Puhquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moeder mag je ook niet meer zeggen.
Nee, je hebt een kind verwekkende ouder en een kind dragende ouder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Puh
Ik heb een moeder! En een vader!
Zo!
FUCK DAT.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, je hebt een kind verwekkende ouder en een kind dragende ouder.
Wel fucken met wederzijdse goedkeuring eh?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
FUCK DAT.
* TheStigsDutchCousin boos onder de helm
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel fucken met wederzijdse goedkeuring eh?
Ik zeg altijd: ik kom uit het ei dat door Celebi is achtergelaten in het verleden.
Daarmee leg je iedere discussie lam.quote:
Ja, en ga je je afvragen waarom Ash nooit met die chicks aan de haal ging!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarmee leg je iedere discussie lam.
Erectie problemen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en ga je je afvragen waarom Ash nooit met die chicks aan de haal ging!
En zoveel ballenquote:
Ja joh, misschien heeft Ash wel een micropener.quote:
Ash: "Micronis, ik kies jou!"quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, misschien heeft Ash wel een micropener.
Arme Misty, die wilde er vast wel even op rijden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ash: "Micronis, ik kies jou!"
Misty: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!"
Uiteraard maar dat werd nooit uitgezonden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Arme Misty, die wilde er vast wel even op rijden.
Zouden Jessie en James weleens aan elkaar hebben gezeten?
Tsss... stomme serie.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard maar dat werd nooit uitgezonden.
Kusje voor de kerstboom.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik pakte een stukje witte chocolade, daardoor viel er een kerstboom op de grond.
Raar maar waar.
Je moet erotische verhalen gaan schrijvenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik pakte een stukje witte chocolade, daardoor viel er een kerstboom op de grond.
Raar maar waar.
Kusje terug van de kerstboom.quote:
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moet erotische verhalen gaan schrijven
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:
"Er blaft een hond in de verte. Het doet me denken aan likken en hijgen."
Een bestseller zal wel niet, maar voor alles is een markt toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wie weet wordt het wel een bestseller.
Een soort OnlyFans maar dan met tekstquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een bestseller zal wel niet, maar voor alles is een markt toch?
Regel 34 enzo
quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:
OnlyText?quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een soort OnlyFans maar dan met tekst
Ik heb in een grijs verleden ooit heel even bij zo'n sms service gewerkt. Waar dan mannen duurbetaalde berichtjes naar stuurden en dachten dat ze uiteindelijk echt met de vrouwen zouden afspreken. Dan moest je ze aan de praat houden en zorgen dat ze berichtjes bleven sturen. Heb het zo'n 20 berichtjes volgehouden, vond het toch te sneu voor de heren. Geloof dat het tegenwoordig ook niet meer mag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een soort OnlyFans maar dan met tekst
Ik krijg dan gelijk beelden door van een stinkende en verregende straathond i.p.v. een bloedmooie damequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu zijn dat chatoperators.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb in een grijs verleden ooit heel even bij zo'n sms service gewerkt. Waar dan mannen duurbetaalde berichtjes naar stuurden en dachten dat ze uiteindelijk echt met de vrouwen zouden afspreken. Dan moest je ze aan de praat houden en zorgen dat ze berichtjes bleven sturen. Heb het zo'n 20 berichtjes volgehouden, vond het toch te sneu voor de heren. Geloof dat het tegenwoordig ook niet meer mag.
Maar achter de schermen heten ze nog steeds tante Nel en roken ze zware shag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu zijn dat chatoperators.
Ben jij toevallig een kattenmens? Dan werkt de referentie aan een hond natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg dan gelijk beelden door van een stinkende en verregende straathond i.p.v. een bloedmooie dame
Ik identificeer me niet als een tante Nel en rook geen zware shag, maar voor de rest klopt het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar achter de schermen heten ze nog steeds tante Nel en roken ze zware shag.
Ik snap wel dat je ermee gestopt bent. Ik sprak eens iemand en die had er totaal geen medelijden mee (als chatoperator dan). Die zei letterlijk: "Veelal zijn het getrouwde mannen op zoek naar iets spannends. En met diegene die daadwerkelijk iets zoeken heb ik ook weinig. Want dat zijn losers die in het echte leven niemand aan durven te spreken."quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kattenmens? Dan werkt de referentie aan een hond natuurlijk niet.
"Ik zie de kat van de buurvrouw over de schutting lopen. Ik stel me voor hoe jij mijn poesje laat miauwen"
[..]
Ik identificeer me niet als een tante Nel en rook geen zware shag, maar voor de rest klopt het wel
Ik weet het, ik moet eens ophouden met openbaringen doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat een openbaringen weer hier!
Ik moet eigenlijk nog even tanken. En een plaid halen bij de action..
Actionquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat een openbaringen weer hier!
Ik moet eigenlijk nog even tanken. En een plaid halen bij de action..
Ik hou me altijd inquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Actionnaar binnen gaan voor wat sokken en terugkomen met een volle tas
quote:
Met bloemetjesschort.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar achter de schermen heten ze nog steeds tante Nel en roken ze zware shag.
Oh gaan we zo beginnen?quote:
Normaal wel maar ik heb mijzelf een budget gegevenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik moet eens ophouden met openbaringen doen
Oei, je gaat voor een plaid, maar komt terug met de halve Action. Tenminste, daar heb ik altijd last van. (alweer zo'n onnodige openbaring)
Veel plezier met shoppen!
Kijk nou maar uit.quote:
Oh ja, net een circuit dit.quote:
Daarom juist. Of je ligt op het asfalt of je rijdt in de Reliant.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, net een circuit dit.
Met zijwieltjes!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom juist. Of je ligt op het asfalt of je rijdt in de Reliant.
"BEHOLD MY GENIUS!"quote:
Zo eindigt het altijd eh?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"BEHOLD MY GENIUS!"
*Rolt om*
Echt wel haha.quote:
Scheelt een hoop dat jij de helm nog draagt.quote:
Uiteraard, safety firstquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt een hoop dat jij de helm nog draagt.
Whehe, verstandige man!quote:
Zekerquote:
Zal eens in jouw hoekje!quote:
Tenzij het een heel erg scherpe hoek is.quote:
Je komt wel verrassend uit de hoek nu.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tenzij het een heel erg scherpe hoek is.
Zal jou eens hoekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal eens in jouw hoekje!
Ik wil me niet in een hoekje laten duwenquote:Op woensdag 6 maart 2024 20:29 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je komt wel verrassend uit de hoek nu.
Kun je daar wel bij?quote:
Oooh, ik kan vast wel ergens bij, wees daar maar niet bang voorquote:
Zolang je maar niet het hoekje om gaat!quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik wil me niet in een hoekje laten duwen
Challenge accepted!quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik kan vast wel ergens bij, wees daar maar niet bang voor
quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh, ik kan vast wel ergens bij, wees daar maar niet bang voor
Jij komt zeker helpen?quote:
quote:
Spannendquote:
Ik wacht welquote:
Ohaiquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:30 schreef Sally het volgende:
Ik ga lievermotoren
kiek'n
![]()
En Formule-wagens!
Ohaiiiii....quote:
quote:
Haha, Stiggy weet best dat ik niet aan slaan doe. Maar los gaan klinkt wel goedquote:
Mag ook hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, Stiggy weet best dat ik niet aan slaan doe. Maar los gaan klinkt wel goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh sorry...Nee, nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh -quote:
quote:
Amykequote:
Kuukskequote:
Ben al op sinds 7:30 uur.quote:
LoLkequote:
6:30quote:
Bazin boven baasquote:
quote:
Sitgs! Tevens een vroege vogel, net als Koekie.quote:
Uiteraard!quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Sitgs! Tevens een vroege vogel, net als Koekie.
Zal jou eens bovenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zal jou eens boven
Sallykequote:Op donderdag 7 maart 2024 09:46 schreef Sally het volgende:
Mogguh...
Nu net pas wakker, toen de wekker weer UIT ging![]()
Oranje boven?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zal jou eens boven
Paarse punt bovenquote:
Sjonge jonge...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:46 schreef Sally het volgende:
Mogguh...
Nu net pas wakker, toen de wekker weer UIT ging![]()
Volgens mij had ze een hele fijne droomquote:
Dat mag ik hopen ja.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij had ze een hele fijne droom
Misschien kwam ik voorbij scheurenquote:
Natte?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien kwam ik voorbij scheuren
Koekje...quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Koekje...![]()
![]()
Niet verwa- oh wacht. Ik ken je inmiddels een beetje
Zo’n voorspelbare meidquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Koekje...![]()
![]()
Niet verwa- oh wacht. Ik ken je inmiddels een beetje
Jij ook andersquote:
Ohquote:
In de Reliant.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien kwam ik voorbij scheuren
Nee, Sally is van de motoren, dus deze keer op een motorquote:
Oh ja? Kan ze fijn bovenop zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, Sally is van de motoren, dus deze keer op een motor
Snelle wagens ook wel hoor!quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, Sally is van de motoren, dus deze keer op een motor
Dat ook jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja? Kan ze fijn bovenop zitten.
Safety firstquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Snelle wagens ook wel hoor!
Maar... té hard rijden, ALLEEN op een circuit hè![]()
Nooit op de openbare weg!![]()
Daar alles veilig![]()
![]()
![]()
(en nee, dat is niet alleen "met helm op")
Safety firstquote:
quote:
Whehe, al op en neer glijdend.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally is in goede handen!
Oeh.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, al op en neer glijdend.
Komt door al dat getrilquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, al op en neer glijdend.
quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door al dat getril
Heb goede handen.quote:
Wel handig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt door al dat getril
Nou ehm, doelde meer op... dat glijdendquote:
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm, doelde meer op... dat glijdend
I knowquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb goede handen.
[..]
Wel handig.
Je moet weten waar je goed in bent!quote:
Klopt, ik kan aardig tekenen, schrijven, bonsai kweken, meisjes vingeren enz...quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet weten waar je goed in bent!
Kijk, daar worden ze nat vanquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, ik kan aardig tekenen, schrijven, bonsai kweken, meisjes vingeren enz...
^^quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk, daar worden ze nat van
Jahaa! Wij weten wat ze lekker vinden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijk, daar worden ze nat van
Sally glijdt van haar stoel af.quote:
De eerste dient zich al aanquote:
Daar zijn we mannen voorquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jahaa! Wij weten wat ze lekker vinden.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sally glijdt van haar stoel af.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sally glijdt van haar stoel af.
Postten zij in koor - in dezelfde secondequote:Op donderdag 7 maart 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De eerste dient zich al aan
En vrouwen zijn zo snel nat ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Postten zij in koor - in dezelfde seconde
Zie, mannen zijn zo simpel ....
Wees blij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Postten zij in koor - in dezelfde seconde
Zie, mannen zijn zo simpel ....
Komt door mijn natte vingerwerk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En vrouwen zijn zo snel nat ...
En mijn rijkunstenquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt door mijn natte vingerwerk.
Water.. is natquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En vrouwen zijn zo snel nat ...
Sally... is nat. Sally... is water?quote:
Da's wat té makkelijk gedachtquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally... is nat. Sally... is water?
LordofLeaves is een Super Soaker!quote:
En ik heb een Super Stig Soaker!quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
LordofLeaves is een Super Soaker!
Godsamme.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik heb een Super Stig Soaker!
quote:
Spuit je er ook ver mee?quote:
Zal het even meten de volgende keerquote:
Moet wel 2 meter zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het even meten de volgende keer
Oh makkelijk.quote:
Lijkt mij ook. Dat haal ik ook wel.quote:
Schot na schot?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Dat haal ik ook wel.
Nee, ik hou de trekker vast.quote:
Oh, autofirequote:
Het werkt niet lang, maar goed genoeg.quote:
Ja, op een moment is het magazijn leegquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het werkt niet lang, maar goed genoeg.
Jammer is dat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, op een moment is het magazijn leeg
Daarom spaar ik somsquote:
Doe weleens pogingen tot, maar helaas.quote:
Oh, gaat hier best goed, alleen soms is het wel lastig vol houdenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doe weleens pogingen tot, maar helaas.
Werk daar dan aan!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, gaat hier best goed, alleen soms is het wel lastig vol houden
Oh ja hoor. Eens kijken of ik een week kan volhoudenquote:
Dat word een zaad tsunami.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Eens kijken of ik een week kan volhouden
Semen Stigquote:
Dat klinkt vies.quote:
Beetje wel hequote:
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Sparen, daar ben ik ook niet goed in.
Maar jullie hebben het vast ergens anders over
Ik dacht ik zal even dat gesprek doorbreken, ik kon het niet meer aanzienquote:
Orgasmes sparen ook niet?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Sparen, daar ben ik ook niet goed in.
Maar jullie hebben het vast ergens anders over
Leuk dat je er bent Amyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal even dat gesprek doorbreken, ik kon het niet meer aanzien
En jij ook Koekskequote:
Niet bewust sparen eigenlijk, soms heb ik geen zin. Maar als ik zin heb in een orgasme, dan ga ik het niet bewust uitstellen nee?quote:
O ik bedoelde meer een spaarkaart ofzo :p niet bewust sparen neequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bewust sparen eigenlijk, soms heb ik geen zin. Maar als ik zin heb in een orgasme, dan ga ik het niet bewust uitstellen nee?
Doe je niet aan randjesfietsen/edgen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bewust sparen eigenlijk, soms heb ik geen zin. Maar als ik zin heb in een orgasme, dan ga ik het niet bewust uitstellen nee?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ik bedoelde meer een spaarkaart ofzo :p niet bewust sparen nee
Bij 10 stempels een 11e gratis?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een orgasme spaarkaart, die heb ik niet hoor!
Randjesfietsen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je niet aan randjesfietsen/edgen?
Gewoon eens proberen! Tot je bijna zover bent, dan niks doen, weg laten zaken, repeat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Randjesfietsen?die term kende ik nog niet
Soms, maar ben er niet goed in, te weinig zelfdiscipline haha, heb daarvoor wel iemand anders nodig om daarbij te helpen
Haha ik ken het wel hoor, aantal speeltjes hebben daar ook wel wat standen voor, maar ik doe het gewoon niet zo vaak.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen! Tot je bijna zover bent, dan niks doen, weg laten zaken, repeat.
Ja!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij 10 stempels een 11e gratis?
Of na 50 of 100 orgasmes mag je weer een nieuw speeltje kopen!quote:
Ow ik was weer eens spuit 11quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij volle kaart mag je nieuw speeltje kopen🤣
Hihi spuit.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of na 50 of 100 orgasmes mag je weer een nieuw speeltje kopen!
Gewoon zo veel mogelijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]10 is genoeg voor wat nieuws
Wow, dan zou mn nachtkastje wel heel vol zittenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]10 is genoeg voor wat nieuws
Ongeduldig ja?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh gewoon zo’n curver doos onder je bed :pquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dan zou mn nachtkastje wel heel vol zitten
Beetje maarquote:
Geen slecht idee eigenlijk. Want ik heb ook maar hele kleine nachtkastjes. Daar past geen 30 cm inquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh gewoon zo’n curver doos onder je bed :p
Oh, dan krijg je een groter kastjequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen slecht idee eigenlijk. Want ik heb ook maar hele kleine nachtkastjes. Daar past geen 30 cm in
Haha het kastje rekt wel mee ja?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan krijg je een groter kastje
Oh ja, dat kan ook!quote:
De orgasmes zijn in de bonus bij de AH deze weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een orgasme spaarkaart, die heb ik niet hoor!
69% korting?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De orgasmes zijn in de bonus bij de AH deze week
quote:
Ik kom niet zo vaak bij de AHquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:08 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De orgasmes zijn in de bonus bij de AH deze week
Bij de trekdrop?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Bij de Jumbo krijg je een Tarzan bij een zakje drop (huismerk)
1+1 gratis beter?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:15 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
wordt het dan niet een beetje 'goedkoop'....![]()
De trekdrop bij de Plus komt in XL deze weekquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij de trekdrop?
Er zit geen jumbo in mn dorp
Ik ga meestal naar de Plus
Is ze tegenwoordig niet weer Leontine Ruiters? Of is ze nog samen met Marco, na al dat gedoe rondom hem?quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De trekdrop bij de Plus komt in XL deze week![]()
Ik zag vandaag Leontine Borsato bij de AH in het dorp, die blijft ook mooi
Is wel minder korting.quote:
Ik heb het ooit een keer gehad dat ik naar de parkeergarage liep onder de AH en toen liet ik op de trap een plant vallen terwijl zij achter me liep. Ze heeft me toen nog wel geholpen met de pot oprapen en toen had de vonk moeten overslaan alleen gebeurde er niksquote:Op donderdag 7 maart 2024 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is ze tegenwoordig niet weer Leontine Ruiters? Of is ze nog samen met Marco, na al dat gedoe rondom hem?
Als ze 1-persoons maaltijden kocht, had je kunnen aanbieden om gezellig samen te eten!
Maar misschien was Marco toen nog in the picture. Geef de hoop niet op!quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb het ooit een keer gehad dat ik naar de parkeergarage liep onder de AH en toen liet ik op de trap een plant vallen terwijl zij achter me liep. Ze heeft me toen nog wel geholpen met de pot oprapen en toen had de vonk moeten overslaan alleen gebeurde er niks
Cougarquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien was Marco toen nog in the picture. Geef de hoop niet op!
Ik zie dat ze al wel 56 jaar is, dat is nog niet te oud voor je?
Met het licht uit is dat prima te doen hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar misschien was Marco toen nog in the picture. Geef de hoop niet op!
Ik zie dat ze al wel 56 jaar is, dat is nog niet te oud voor je?
Zak eroverheen - toch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met het licht uit is dat prima te doen hoor
ZAK EROVERHEEN EN NEUKEN VOOR HET VADERLAND!quote:
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland!quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ZAK EROVERHEEN EN NEUKEN VOOR HET VADERLAND!
Oh ja, dat kan ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de hand, neuken voor het vaderland!
quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met het licht uit is dat prima te doen hoor
Blinddoekje ook goed?quote:Op donderdag 7 maart 2024 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Licht uit vind ik vaak wel fijner
Ja, kan ook.quote:
Ah, dat is minder fijn iddquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, kan ook.
Ik heb het syndroom van Adie, fel licht is niet altijd even fijn.
Mijne ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah, dat is minder fijn idd
Mijn kamer is altijd wel heel donker
Keertje checken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |