Orgasmes sparen ook niet?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Sparen, daar ben ik ook niet goed in.
Maar jullie hebben het vast ergens anders over
Leuk dat je er bent Amyquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal even dat gesprek doorbreken, ik kon het niet meer aanzien
En jij ook Koekskequote:
Niet bewust sparen eigenlijk, soms heb ik geen zin. Maar als ik zin heb in een orgasme, dan ga ik het niet bewust uitstellen nee?quote:
O ik bedoelde meer een spaarkaart ofzo :p niet bewust sparen neequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bewust sparen eigenlijk, soms heb ik geen zin. Maar als ik zin heb in een orgasme, dan ga ik het niet bewust uitstellen nee?
Doe je niet aan randjesfietsen/edgen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet bewust sparen eigenlijk, soms heb ik geen zin. Maar als ik zin heb in een orgasme, dan ga ik het niet bewust uitstellen nee?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O ik bedoelde meer een spaarkaart ofzo :p niet bewust sparen nee
Bij 10 stempels een 11e gratis?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een orgasme spaarkaart, die heb ik niet hoor!
Randjesfietsen?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je niet aan randjesfietsen/edgen?
Gewoon eens proberen! Tot je bijna zover bent, dan niks doen, weg laten zaken, repeat.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Randjesfietsen?die term kende ik nog niet
Soms, maar ben er niet goed in, te weinig zelfdiscipline haha, heb daarvoor wel iemand anders nodig om daarbij te helpen
Haha ik ken het wel hoor, aantal speeltjes hebben daar ook wel wat standen voor, maar ik doe het gewoon niet zo vaak.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon eens proberen! Tot je bijna zover bent, dan niks doen, weg laten zaken, repeat.
Ja!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij 10 stempels een 11e gratis?
Of na 50 of 100 orgasmes mag je weer een nieuw speeltje kopen!quote:
Ow ik was weer eens spuit 11quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij volle kaart mag je nieuw speeltje kopen🤣
Hihi spuit.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of na 50 of 100 orgasmes mag je weer een nieuw speeltje kopen!
Gewoon zo veel mogelijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]10 is genoeg voor wat nieuws
Wow, dan zou mn nachtkastje wel heel vol zittenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]10 is genoeg voor wat nieuws
Ongeduldig ja?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh gewoon zo’n curver doos onder je bed :pquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, dan zou mn nachtkastje wel heel vol zitten
Geen slecht idee eigenlijk. Want ik heb ook maar hele kleine nachtkastjes. Daar past geen 30 cm inquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee joh gewoon zo’n curver doos onder je bed :p
Oh, dan krijg je een groter kastjequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen slecht idee eigenlijk. Want ik heb ook maar hele kleine nachtkastjes. Daar past geen 30 cm in
Haha het kastje rekt wel mee ja?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dan krijg je een groter kastje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |