Echt eh? Ik keek alleen vanwege Penny.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is niet meer te redden
Die serie is nog ergerquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De serie was ook leuk toen hij nog klein was
Die kon er wel mee door.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt eh? Ik keek alleen vanwege Penny.
Dat mag jij vinden ik vind van nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die serie is nog erger
[..]
Die kon er wel mee door.
Eigen meningenquote:
Dat was die spin-off. Ik moest alleen lachen om die vader, oma en dat dikke buurjongetje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De serie was ook leuk toen hij nog klein was
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die serie is nog erger
[..]
Die kon er wel mee door.
Ik vond de Spin-of leukerquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was die spin-off. Ik moest alleen lachen om die vader, oma en dat dikke buurjongetje.
[..]![]()
![]()
Penny had goeie tetten!
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het draait niet altijd alleen maar om Stiggy
Voor Amerikaanse begrippen konden ze ermee doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was die spin-off. Ik moest alleen lachen om die vader, oma en dat dikke buurjongetje.
[..]![]()
![]()
Penny had goeie tetten!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het draait niet altijd alleen maar om Stiggy
quote:
Was een leuke serie ja.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Te Amerikaans naar mijn smaak
Doelde op de seriesquote:
Schrok al.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doelde op de series
Niet mijn smaak
Dit kan er wel mee door
Geen zorgen, ben nog steeds een blanke hetero manquote:
Sssstt... dat mag je niet meer zeggen!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zorgen, ben nog steeds een blanke hetero man
IK BEN BLANK!quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sssstt... dat mag je niet meer zeggen!
quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
IK BEN BLANK!
IK BEN HETERO!
IK BEN MAN!
Zo!
quote:
Moeder mag je ook niet meer zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat maar komen die cancel-brigade, ik cancel ze de moeder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |