quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dirty mind you
[..]
"THE SPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDD!!!!"
[ afbeelding ]
Die gasten hebben echt wel de vetste baan ooit gehadquote:
Echt wel. Clarkson kan echt lachend doodgaan over een dikke 25 jaar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gasten hebben echt wel de vetste baan ooit gehad
Ikke welquote:
Ja, en dan begraven worden in een Veyron!quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt wel. Clarkson kan echt lachend doodgaan over een dikke 25 jaar.
Dat heb ik nooit ontkendquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
En jij wil zeggen jij niet, dan?![]()
Ik meende in een Robin Reliant.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan begraven worden in een Veyron!
Oh jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik meende in een Robin Reliant.
Mag een Ford Mondeo ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan begraven worden in een Veyron!
quote:
Nee, blijft geheim!quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon je lichaam doneren aan de wetenschap
Of in die ene auto die ze speciaal voor bejaarden hadden gebouwd. Dat beige geval.quote:
Ja!quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Of in die ene auto die ze speciaal voor bejaarden hadden gebouwd. Dat beige geval.
Allemaal in een relax stoel met een kopje thee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja!
Wel leuk met die oudjes erin
En lunchen in stiltequote:Op woensdag 6 maart 2024 11:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Allemaal in een relax stoel met een kopje thee.
Dat zijn de beste lunches.quote:
Ja, maar niet iedereen heeft dat doorquote:
Daar heb je tasers voor.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen heeft dat door
Zullen ze hier niet op prijs stellenquote:
Sommige mensen zijn ook niks gewend eh.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zullen ze hier niet op prijs stellen
Nee, rubbertegelsquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook niks gewend eh.
Kansloos volk.quote:
Jaquote:
Die zitten hier in de sc.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Waar zijn de echte kerels?!
Preciesquote:
MisterAmy?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik identificeer mij niet als echte kerel
En nu is het tijd voor lunch!
Ohaiquote:
Ik identificeer me helemaal niet als kerelquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik identificeer mij niet als echte kerel
En nu is het tijd voor lunch!
Was te proberenquote:
Therethere.gif.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere.gif.
(en ja, ik weet dat jij Sheldon haat![]()
![]()
)
*grinnnquote:
Vooruit danquote:
inb4...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:11 schreef Sally het volgende:
[..]
inb4...Kies maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Whehehe....quote:
Oei... weet niet of ik dat wel durfquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Whehehe....
Nou.. dan moet dat pak maar eens uit hè
vast welquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oei... weet niet of ik dat wel durf
* TheStigsDutchCousin bloost onder helmquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:18 schreef Sally het volgende:
[..]
vast wel
Ik help wel.... een... handje...![]()
Ik ook niet. Ik identificeer mij tegenwoordig als een lesbische vrouw, geboren in een mannelijk lichaam.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik identificeer me helemaal niet als kerel
Maar voelde me dan ook niet aangesproken door @:LordofLeaves opmerking
Flinke clit wel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik identificeer mij tegenwoordig als een lesbische vrouw, geboren in een mannelijk lichaam.
@Lenny77 is dol op Sheldon!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Therethere.gif.
(en ja, ik weet dat jij Sheldon haat![]()
![]()
)
Ze is niet meer te reddenquote:
Echt eh? Ik keek alleen vanwege Penny.quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze is niet meer te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |