Ik krijg dan gelijk beelden door van een stinkende en verregende straathond i.p.v. een bloedmooie damequote:Op woensdag 6 maart 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Om de een of andere reden lijken mn sexting berichtjes ook nooit echt aan te slaan:
"Er blaft een hond in de verte. Het doet me denken aan likken en hijgen."
Nu zijn dat chatoperators.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb in een grijs verleden ooit heel even bij zo'n sms service gewerkt. Waar dan mannen duurbetaalde berichtjes naar stuurden en dachten dat ze uiteindelijk echt met de vrouwen zouden afspreken. Dan moest je ze aan de praat houden en zorgen dat ze berichtjes bleven sturen. Heb het zo'n 20 berichtjes volgehouden, vond het toch te sneu voor de heren. Geloof dat het tegenwoordig ook niet meer mag.
Maar achter de schermen heten ze nog steeds tante Nel en roken ze zware shag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu zijn dat chatoperators.
Ben jij toevallig een kattenmens? Dan werkt de referentie aan een hond natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:55 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik krijg dan gelijk beelden door van een stinkende en verregende straathond i.p.v. een bloedmooie dame
Ik identificeer me niet als een tante Nel en rook geen zware shag, maar voor de rest klopt het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar achter de schermen heten ze nog steeds tante Nel en roken ze zware shag.
Ik snap wel dat je ermee gestopt bent. Ik sprak eens iemand en die had er totaal geen medelijden mee (als chatoperator dan). Die zei letterlijk: "Veelal zijn het getrouwde mannen op zoek naar iets spannends. En met diegene die daadwerkelijk iets zoeken heb ik ook weinig. Want dat zijn losers die in het echte leven niemand aan durven te spreken."quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een kattenmens? Dan werkt de referentie aan een hond natuurlijk niet.
"Ik zie de kat van de buurvrouw over de schutting lopen. Ik stel me voor hoe jij mijn poesje laat miauwen"
[..]
Ik identificeer me niet als een tante Nel en rook geen zware shag, maar voor de rest klopt het wel
Ik weet het, ik moet eens ophouden met openbaringen doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat een openbaringen weer hier!
Ik moet eigenlijk nog even tanken. En een plaid halen bij de action..
Actionquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat een openbaringen weer hier!
Ik moet eigenlijk nog even tanken. En een plaid halen bij de action..
Ik hou me altijd inquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Actionnaar binnen gaan voor wat sokken en terugkomen met een volle tas
Met bloemetjesschort.quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:57 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar achter de schermen heten ze nog steeds tante Nel en roken ze zware shag.
Oh gaan we zo beginnen?quote:
Normaal wel maar ik heb mijzelf een budget gegevenquote:Op woensdag 6 maart 2024 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet het, ik moet eens ophouden met openbaringen doen
Oei, je gaat voor een plaid, maar komt terug met de halve Action. Tenminste, daar heb ik altijd last van. (alweer zo'n onnodige openbaring)
Veel plezier met shoppen!
Kijk nou maar uit.quote:
Oh ja, net een circuit dit.quote:
Daarom juist. Of je ligt op het asfalt of je rijdt in de Reliant.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, net een circuit dit.
Met zijwieltjes!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daarom juist. Of je ligt op het asfalt of je rijdt in de Reliant.
"BEHOLD MY GENIUS!"quote:
Zo eindigt het altijd eh?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"BEHOLD MY GENIUS!"
*Rolt om*
Echt wel haha.quote:
Scheelt een hoop dat jij de helm nog draagt.quote:
Uiteraard, safety firstquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt een hoop dat jij de helm nog draagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |