quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah mooi, die zing ik ook met mn koor
Krijg elke keer kippenvelquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Echt? Wat gaaf! Ik blij het een topnummer vinden, eigenlijk alles van Cohen. En Neil Young ook trouwens.
lekker rustig nuquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Avond! Hoe is het leven in Sweet lake city?
Dat is dus het best bewaarde geheim van de kloosterordequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm in een klooster doen ze ook niet aan seks toch?
* Sally verzint wat anders voor de chocolademelk...quote:
Daarom drink ik ook oploskoffiequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally verzint wat anders voor de chocolademelk...
Zelf maken van kokosmelk, ongezoete slagroom en rauwe cacaopoeder!![]()
In oplossingen denken
Oh, kan ik jou dan... bij het kampvuur...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is dus het best bewaarde geheim van de kloosterorde
She broke your heart and she cut your hairquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, kan ik jou dan... bij het kampvuur...
tie you to the kitchen chair...![]()
^^
Maar doe ik wel die striptease voor je...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
She broke your heart and she cut your hair
Leonard is wel de ultieme afrodisiacumquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar doe ik wel die striptease voor je...
bij dat bad...
And every single breath we drew was Hallelujahquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Leonard is wel de ultieme afrodisiacum
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Leonard is wel de ultieme afrodisiacum
Hmm met zweep zelfs?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat is dus het best bewaarde geheim van de kloosterorde
Oeh lekker. Ik moet morgen nog een dagje werken.mja wel maar 5 uur, dus dat is ook wel te overlevenquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker rustig nu
Morgen een dagje vrijdagje sauna
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dwangarbeid #subquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm met zweep zelfs?
Dan blijf ik wel weg uit het klooster
Hm, sta ik dan tegenover je, met mn bullwhip...?quote:
Bullwhipquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, sta ik dan tegenover je, met mn bullwhip...?
Hm, valt wel meequote:Op donderdag 7 maart 2024 23:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
BullwhipJe wil me helemaal aan gort slaan
Dat deed het al? (vond ik... of mss maar een klein groepje, dan)quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:24 schreef Koen66 het volgende:
grappig wel dat deze SC ook weer een beetje leeft
laatste paar maanden wel, daarvoor meer dan een jaar of 2 doodquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat deed het al? (vond ik... of mss maar een klein groepje, dan)
Ik kom er pas een paar maanden (hm, jaar mss bijna?quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste paar maanden wel, daarvoor meer dan een jaar of 2 dood
heb jij het leven teruggebracht hierquote:Op donderdag 7 maart 2024 23:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kom er pas een paar maanden (hm, jaar mss bijna?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |