Nee. Nee. Nee.quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 06:28 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik kom even 'hallo' zeggen. Zelfs de slow chat gaat doorgaans too fast voor mij. Of ik ben gewoon te veel afgeleid door andere dingen.
Nou ben ik toch wel nieuwsgierig geworden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Deze is te makkelijk
Te laat.quote:
Nee, je hebt vast liever dat ik mijn billetjes aan de jouwe vastplak.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, @:LordofLeaves weet wel dat hij me beter niet kan slaan
Nee alleen ik mag aan de billetjes van Ames plakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Te laat.
[..]
Nee, je hebt vast liever dat ik mijn billetjes aan de jouwe vastplak.
Toch @:Lenny77 ?
Tssss...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee alleen ik mag aan de billetjes van Ames plakken
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen.Ik wil ook Amy's butt buddy worden!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik ben een monogame butt buddy met @:Lenny77
Jullie hebben een even grote kont?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is hij al.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien wel @:TheStigsDutchCousin wel jouw butt buddy zijn
Jij hebt twee butt budgies, das al goed genoeg...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen.Ik wil ook Amy's butt buddy worden!
Die willen mij bijten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij hebt twee butt budgies, das al goed genoeg...
Lennyquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk...het zijn satanskinderen
Net als uw knienendemonen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Natuurlijk...het zijn satanskinderen
Nee helaas, mijn kont zou wel wat meer het formaat van Lenny mogen zijn, maar dat zit er niet in. Zelfs toen ik ondergewicht had, was dat niet te zien aan mn kontquote:
Awwquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee helaas, mijn kont zou wel wat meer het formaat van Lenny mogen zijn, maar dat zit er niet in. Zelfs toen ik ondergewicht had, was dat niet te zien aan mn kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |