quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
Deel 1
Leuk die kleurtjes ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word zweten.quote:
Hihi zweten.quote:
Zou niet graag neuken op dat hete balkonnetje.quote:
Wel op een koud balkonnetje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou niet graag neuken op dat hete balkonnetje.
Ja hoor. Mits er voldoende ruimte is.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor. Mits er voldoende ruimte is.
Ik heb mijn eigen billetjes graag koel.quote:
Ik heb gewoon airco in de slaapkamer. Dan hoef ik niet te batsen op het balkonquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen billetjes graag koel.
Van de airco krijg ik altijd een droge neus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon airco in de slaapkamer. Dan hoef ik niet te batsen op het balkon
Als je die op de juiste plekken steekt wordt hij vanzelf nat hihahoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van de airco krijg ik altijd een droge neus.
Dan steek ik liever een ander lichaamsdeel ergens in.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je die op de juiste plekken steekt wordt hij vanzelf nat hihaho
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan steek ik liever een ander lichaamsdeel ergens in.
Jij steekt je lichaamsdeel zeker ook graag in een warme appeltaart hé ouwe viespeukquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan steek ik liever een ander lichaamsdeel ergens in.
Jouquote:
Hard to get jijquote:
Whehehe, ssst....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij steekt je lichaamsdeel zeker ook graag in een warme appeltaart hé ouwe viespeuk
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij steekt je lichaamsdeel zeker ook graag in een warme appeltaart hé ouwe viespeuk
Zo ga ik ook door de bochtquote:
Niet met een schaar?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo ga ik ook door de bocht
Een mes, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |