Afsnijden!quote:
Jij bent niet scherp vanavondquote:
Nee, ik schaar mij daar ook onder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent niet scherp vanavond
Verknipt jijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik schaar mij daar ook onder.
Zo, zie hem eens het mes op tafel leggen!quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo, zie hem eens het mes op tafel leggen!
Zal jouw cirkel eens rond!quote:
Rond als tetten!quote:
Sally's sterretje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jouw cirkel eens rond!
quote:
Geen idee wat jij met je ster allemaal doet.quote:
Zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Voorlopig nog geen siswetachtige zaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee wat jij met je ster allemaal doet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets?Dat zijn een stel beste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jouwe?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Wat dacht je.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zijn een stel beste!De jouwe?
Moest dat even googlen, maar ben blij voor je.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen siswetachtige zaken.
Whahahaha - oh je kende haar nog nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest dat even googlen, maar ben blij voor je.
Nee joh, ben niet thuis in dat wereldje.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets?Goeie tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moest dat even googlen, maar ben blij voor je.
Dat was hetquote:
Jij krijgt wel grote objecten tussen je billetjes gepropt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |