Hoe bevalt deze vrijdag tot nu toe?quote:
Prima, zo beoordelingsgesprek. Kijken wat daaruit komtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoe bevalt deze vrijdag tot nu toe?
Dat gesprek zal wel goed verlopen eh.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, zo beoordelingsgesprek. Kijken wat daaruit komt
En bij jou?
Verwacht ik ook welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat gesprek zal wel goed verlopen eh.
Ik heb net een parkietenkooi schoongemaakt. Leuk!
Dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verwacht ik ook welMaar blijft spannend
De parkieten nog wel in leven?
PIET PIET PIET PIET PIET!!!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.![]()
Ja hoor, ze zitten weer in mijn oor te schreeuwen.
Was het maar zo. Nee, ze maken een T Rex achtig geluid. Een soort van oerkreten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PIET PIET PIET PIET PIET!!!
Ze staan op repeat!
Repietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PIET PIET PIET PIET PIET!!!
Ze staan op repeat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
Sallykequote:
Soms heb je dat weleens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrustig hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (gr gr vanuit Leiden)
Stevige woei buiten welquote:
Echt wel. Vind het best koud voor de tijd van het jaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Echt wel. Vind het best koud voor de tijd van het jaar.Krijg er harde tepels van.
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik eerder zand in mijn helm
Ja ik ging onkruiddoek in de voortuin leggen en mijn jurk vloog steeds de lucht in dus heb het na 1 doek maar even opgeschoven naar morgenquote:
Oh, dat zag ik dusquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik ging onkruiddoek in de voortuin leggen en mijn jurk vloog steeds de lucht in dus heb het na 1 doek maar even opgeschoven naar morgen
Klep niet goed dichtquote:
Ja, nu wel goed dichtquote:
Kitrandje eromheen.quote:
Nou dat ook weer nietquote:
Moet nog wel kunnen knipogen en zoquote:
Tegen wie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet nog wel kunnen knipogen en zo
Tegen de mooie dames als ik voorbij kom!quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegen de mooie dames als ik voorbij kom!
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik dus
[..]
Klep niet goed dicht
Stig's half-witted brotherquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh, dat zag ik dus
[..]
Klep niet goed dicht
Mooi uitzicht welquote:
Tuincentrum geweest!quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuincentrum geweest!![]()
Dat Action-gevoel hè...
Maar... Mn cadeaubon werd geaccepteerd!![]()
![]()
Scheelde me 20,- euro![]()
Ik heb ‘jouw’ huisje intussen ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Tuincentrum geweest!![]()
Dat Action-gevoel hè...
Maar... Mn cadeaubon werd geaccepteerd!![]()
![]()
Scheelde me 20,- euro![]()
Jeujjj!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb ‘jouw’ huisje intussen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
Deel 1
Staat erg vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de kruiden die nog moeten:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik heb er dus 2 (1 van vorig jaar - die tegen de hitte kan, lol). De foto's zijn aanklikbaar en daarna kan je ze uitvergrotenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:15 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , wat voor soort is die klimplant?
Die wingerd is echt mooi eh. De winterjasmijn heb ik al.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb er dus 2 (1 van vorig jaar - die tegen de hitte kan, lol). De foto's zijn aanklikbaar en daarna kan je ze uitvergroten![]()
Rechts (vorig jaar):
- Parthenocissus Henryana, een soort klimopachtige die eerst met groen en in de hersft knalrode bladeren groeit, en besjes geeft.
en de
Links:
- Winterjasmijn, Jasminum nudiflorum (net uitgebloeid maar bloeit in de winter met gele bloemetjes op felgroene stengels). Die klimt niet echt maar moet je leiden.
Ja, maar hij mag dus hier nog wat groter groeienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die wingerd is echt mooi eh. De winterjasmijn heb ik al.
50 graden... damn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, maar hij mag dus hier nog wat groter groeien![]()
Geduld, geduld...
Al blij dat hij de winter heeft overleefd
Maar het kan hier dus 50+ graden wordenIn de volle zon, tegen die muur aan
Balkon achter is pal zuidwest...quote:
Ik hoop alleen dat het dus dit keer opnieuw goed gaat... in een pot (bak)....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:25 schreef Sally het volgende:
Wilde heel graag weer een winterjasmijn hebben.
quote:Welke standplaats is ideaal voor de winterjasmijn?
Winterjasmijn (Jasminum nudiflorum) is heel sterk en groeit op elke plek, zelfs in de schaduw. Van oorsprong is hij gewend aan rotsachtige grond, dus hij stelt niet veel eisen. Zet hem alleen liever niet in een pot.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:08 schreef Sally het volgende:
Deel 1
Leuk die kleurtjes ❤SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word zweten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |