Geen probleem!quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Er stond onder mijn post: open nieuw deel.
Dus dat deed ik.
Nu zie ik dat Kodiak laatste post had.
Pfff
aiquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
Goeie TT. Ik zag net een poll voorbij komen waarin gevraagd werd wie er moest vertrekken als het tussen Randy en Ronahi zou gaan.
Ronahi verloor dat met 79%
Ik geloof daar helemaal niks van.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:29 schreef mazaru het volgende:
Goeie TT. Ik zag net een poll voorbij komen waarin gevraagd werd wie er moest vertrekken als het tussen Randy en Ronahi zou gaan.
Ronahi verloor dat met 79%
Bij Randy zitten de traantjes ook hoogquote:
Ik denk dat laatste en en beter dat hij dat doetquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Is Danny nu zo dom, of doet hij graag onnozel
Ongelofelijk wat een jankerdsquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij Randy zitten de traantjes ook hoog
Jij vindt kijken naar groeiend gras leuker, ja?quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben blij toe, moet er niet aan denken om 24\7 gekonkel.
Mooi, duo bank met Ashley danquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar heeft Ty wel een punt tegen Tom maakt niemand kans
Als Tom een scheet verkeerd laat, kan hij ineens zakken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar heeft Ty wel een punt tegen Tom maakt niemand kans
Ja Tom doet gewoon Tom.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tom is best wel een lieverdje. Gisteren zat hij ook lief de enkel van Glenn in te smeren met een zalfje
Jammer ja , dat zure staat em overigens welquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:35 schreef Roxiebb het volgende:
Ty is terug zuur en probeert Danny mee te trekken
Tom zakt niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als Tom een scheet verkeerd laat, kan hij ineens zakken.
[..]
Ja Tom doet gewoon Tom.
Hij bedoelt niks verkeerd, het komt alleen af en toe wat rot uit zijn lijf. En dat kan vervelend zijn voor een ander.
Nee Ty is realist. Niet zuur.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:35 schreef Roxiebb het volgende:
Ty is terug zuur en probeert Danny mee te trekken
Echt hoor , twee zuurtjes die maar klagen klagen klagenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:41 schreef mazaru het volgende:
Wat een jaloezie zeg. En je dan afvragen waarom je niet populair bent
nee maar het wel steeds benoemen hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:40 schreef mazaru het volgende:
Ashley wordt geholpen door de Belgen... De Belgen hebben haar rug volgens Ty.
Anders krijgt ze toch geen vliegtuigje met Tom??
Dat vliegtuigje zit hem goed dwars![]()
maar hij vindt het niet erg hoor
Rohani kan flink stoken hoor. Dat deed ze samen met die Sabo ook alquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
hun hebben het ook echt nergens anders meer over hoor en ik vind dat ze Rohani er ook in mee trekken en nu Alice ook
Nee dat vliegtuig zit hem niet dwars maar het geeft wel informatie waar Danny duidelijk niets mee doet. Ty wil dat Danny wint. Ty weet al lang dat hij het niet redden gaat.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:40 schreef mazaru het volgende:
Ashley wordt geholpen door de Belgen... De Belgen hebben haar rug volgens Ty.
Anders krijgt ze toch geen vliegtuigje met Tom??
Dat vliegtuigje zit hem goed dwars![]()
maar hij vindt het niet erg hoor
Ik vind hem vrij neutraal blijven.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny is wel vals ook die lult met alle winden mee
hey die bank he is oranjequote:Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat vliegtuig zit hem niet dwars maar het geeft wel informatie waar Danny duidelijk niets mee doet. Ty wil dat Danny wint. Ty weet al lang dat hij het niet redden gaat.
neuh niet echt hij lult nu met Ty mee en gisteren ook met Ashley dus beetje erg vals dusquote:
Wat een onzin. Ze praten er nu over omdat nu heel duidelijk is hoe er gestemd is. Daar mag je het gewoon over hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:42 schreef Joyce-43 het volgende:
hun hebben het ook echt nergens anders meer over hoor en ik vind dat ze Rohani er ook in mee trekken en nu Alice ook
En nu volop proberen Danny te bewerken met kijk naar wie je leuk vindt om mee verder te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt hoor , twee zuurtjes die maar klagen klagen klagen
ieder mag toch een mening hebben over de streams?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ze praten er nu over omdat nu heel duidelijk is hoe er gestemd is. Daar mag je het gewoon over hebben.
Is hij ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ty is NIET boos, maar ik weet gewoon hoe het gaat lopen
Ik herhaal Ty is NIET boos!
Je krijgt geen hoogte van die man.....vanochtend waarschuwde hij Ty dat hij goed op zijn gekochte dingen moest letten want anders was hij die zo kwijt......quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neuh niet echt hij lult nu met Ty mee en gisteren ook met Ashley dus beetje erg vals dus
en dan komende vrijdag 2 vliegtuigjes voor Karen hahahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar het wel steeds benoemen haha
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy zit buiten met een moeilijk gezicht spruitjes in vieren te snijden.
Eerst achterkantje er af, dan door de helft en dan weer door de helft.
Hij is ook niet boos.quote:
Die neemt het "kruisje in de onderkant" iets te letterlijk en snijdt de spruiten dus in vierenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe zal Ashley dat vinden wil zij er misschien drie.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
en dan komende vrijdag 2 vliegtuigjes voor Karen hahaha
quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Die neemt het "kruisje in de onderkant" iets te letterlijk en snijdt de spruiten dus in vieren![]()
lekkere drab van losse blaadjes krijg je dan
Hij heeft misschien een bepaald recept voor ogen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Die neemt het "kruisje in de onderkant" iets te letterlijk en snijdt de spruiten dus in vieren![]()
lekkere drab van losse blaadjes krijg je dan
uh laat die spruit gewoon heelquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Top bankje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
Tom zou Alice, Ro en Ty op de bank zetten zegt hij
Allemaal daar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:45 schreef Puzzie het volgende:
Randy:'Het is gewoon slim uitspelen .
Nou volgens mij heeft Randy zelf een groot aandeel gehad in het verloop van het spel
Och dat is toevallig al twee die alle drie hebben......quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:52 schreef Puzzie het volgende:
Glenn zou Alice ,Roni en Ty een mooie bank vinden
wat een geweldige smiley...quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
Danny heeft PON en wordt gewoon van twee kanten van alles ingefluisterd. Nog voor ie z'n pin had zat Ashley letterlijk in zijn oren Alice zwart te maken en gisteren was Glenn de lul. Ty en co proberen Danny in te laten zien dat Tom goed staat buiten, en daar is niks van gelogen..
Dooddoener incoming: dat is het spel [ afbeelding ]
Dat kan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mssn maakt Jimmy stamppot met de spruitjes
Alice gaat nergens heen, dat zou een safe vote kunnen zijn. Gaat tussen Ty en Roquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley: ik denk het het belangrijkste is dat A erop komt.. want die staat sterk in de buitenwereld en wij zijn de enigste 3 die haar erop kunnen zetten want die anderen gaan dat niet doen.![]()
Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley hoopt dat er 2 weg mogen gaan.. dat zou echt een cadeautje zijn.. hoe eerder hoe beter zegt ze![]()
![]()
karen: gij zijt echt niet normaal bij
Ashely: ja is toch niet zo raar dan kunnen we tenminste echt aan het werk dan zijn alle kinderziektes eruit zeg maar
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, maar ik denk dat ze aan het melken zijn omdat ze een extra week hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley hoopt dat er 2 weg mogen gaan.. dat zou echt een cadeautje zijn.. hoe eerder hoe beter zegt ze![]()
![]()
karen: gij zijt echt niet normaal bij
Ashely: ja is toch niet zo raar dan kunnen we tenminste echt aan het werk dan zijn alle kinderziektes eruit zeg maar
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat Ashley niet kan rekenenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
karen kirt: gij zijt echt niet normaal gij
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee zou wel een keer tijd wordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze denken allemaal dat het in de eerste week van april al finale is, maar het is de 2e week pas.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ashley niet kan rekenen
Over wat voor werk heeft ze het dan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan kan Ashley op gemak aan haar eigen groepje werken.....bye bye bye babyquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel nog voor de finale week graag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan 'n week voor de finale, Ashley naar huis
Eens, allemaal passanten. Op donderon...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
Dus voor Ashley zijn Randy, Tyron, Ronahi en Dilano kinderziekten.
Slachtvee.
Oprotten maar.
Ik zei het in de eerste week al.
Ashley is een KAAUUUTHEE wijf
Ik ben voor!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Duurt mij te langquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ain't gonna happen my friend....quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ben bang van nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dat groepje is ook al weken bezig om haar eruit te krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ik kan ashley wel volgen eigenlijk, Alice eruit willen omdat dat de andere overgebleven Nederlandse vrouw is
en Ty, Dil of Randy eruit omdat die echt helemaal niets toevoegen aan het spel.
En terecht, ik heb het script al gelezenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Tom en Ashley wordt het.....
Ik ook, plus dat Alice alleen maar op safe speelt , wat saai isquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ik kan ashley wel volgen eigenlijk, Alice eruit willen omdat dat de andere overgebleven Nederlandse vrouw is
Ik weet ook niet hoe dit tot stand is gekomen. Je had het beter aan de kijker kunnen vragen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zeg het nog maar eens dat hele pon gebeuren klopt niet
Men mocht zelf kiezen wie voor de pon ging spelen
Dat zijn nu ashley, glenn , karen en tom
Geloof je nu echt dat Tyron, Randy en rohani voor 1 van deze 4 gekozen hebben?
Zaakie stinkt!!
Nee hoor, ze mogen toch niet op zichzelf stemmen? En het groepje van Ashley is gewoon met meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
Ik dacht dat hij Alice niet zou doen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
Tom zou Alice, Ro en Ty op de bank zetten zegt hij
Het was Glenn. Ik haal die stemmen steeds door elkaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Alice niet zou doen?
Enige waar ik me nog aan vasthou is "hardlopers zijn doodlopers"..en...."hoogmoed komt voor de val"quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, ik heb het script al gelezen
Groepje van ashley bestaat alleen nog maar uit ashley en karenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen toch niet op zichzelf stemmen? En het groepje van Ashley is gewoon met meer.
een gezwel zelfsquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is zelf het grootste gezwel in die hut.
Te veel toeval........quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
Ty an Randy hebben de afgelopen weken niets anders gedaan dan het spel gespeelt. Die andere heb ik zien konkeken en kaarten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ze zijn met 1 meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen toch niet op zichzelf stemmen? En het groepje van Ashley is gewoon met meer.
Ventilerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ah gezellig binnen roddelen kletsen met Tom nu
Mocht danny (jimmy, dylano) ook meestemmenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn met 1 meer.
Ik begrijp ook niet hoe het kan.
Meerderheid telt. Logisch toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
quote:
Danny moest als eerste.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mocht danny (jimmy, dylano) ook meestemmen
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zeker als je weet dat Jimmy en Dilano mee zijn gegaan.. Genoeg stemmen dan.
Glenn moest ook maar even struikelen suggereerde ze al eerderquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Ireth het volgende:
"Je mag het balletje ook laten vallen voor me, dat ik hem pak..."
Ashley die subtiel aan Tom vraagt eist dat hij haar de PON moet laten winnen. En Tom snapte hem niet...
Maar hoeveel namen mochten ze noemen 1? Dan kan deze uitkomst want niet door randy tyron of rohaniquote:
Inderdaad, Glenn begreep hem pas te laat.....zelfs Karen is dan een vreemde voor madam Want zij komt op de eerste plaats dat moest hij toch nu wel weten hoe graag zij die pon wilde en niet aan een ander mocht gunnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Ireth het volgende:
"Je mag het balletje ook laten vallen voor me, dat ik hem pak..."
Ashley die subtiel aan Tom vraagt eist dat hij haar de PON moet laten winnen. En Tom snapte hem niet...
Ashley is toch al de pispaal. Zo blijven Tom en Glenn nog buiten schot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Glenn moest ook maar even struikelen suggereerde ze al eerder
5 tegen 4quote:
Ieder 4.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar hoeveel namen mochten ze noemen 1? Dan kan deze uitkomst want niet door randy tyron of rohani
Word ook minstens 1 x op een van hun 3 gestemd
Wat als Danny niet op A gaan...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley : dit is natuurlijk de allermooiste situatie die we nu beleven. Wie van het groepje gaat er nu naar huis??
maar we zitten wel met een ding hoor..
(tegen Tom en Jimmy, zitten samen op de slaapkamer en gaan een spel spelen)
Iedere persoon mocht 4 namen noemen?quote:
Tom zal nooit op Alice gaan , Tom is ook wel wat blindquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom zal haar die PON niet zomaar laten winnen.
Die wil Alice safen.
Die is allang niet zwevend meer. Die zit keihard in het groepje met Tyronequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:18 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vergeet alice maar dat is in mijn ogen een zwervende stem
Danny gaat ook niet op alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom zal nooit op Alice gaan , Tom is ook wel wat blind
Dat jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is allang niet zwevend meer. Die zit keihard in het groepje met Tyrone
Ze heeft vet ontstoken ogen en opgezwollen gezicht van die schminkquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:19 schreef Ireth het volgende:
"Heel Nederland en België moeten verplicht naar mijn gezicht kijken, ik zie er niet uit!!"
Ashley heeft zelfkennis
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft vet ontstoken ogen en opgezwollen gezicht van die schmink
Viel mij ook al op
Of de filler spuiter moet langs geweest zijn
Tom heeft gisteren de beste verkleedde/gesminkt gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik speel zo niet, ik speel zoals ik het spelen wil"
Tom: "Ik vind het chapeau dat wij met allemaal op de bank zitten"
Ashley: "Let maar op, ze willen straks allemaal aansluiten. Als dat zo gaat worden stap ik op, ga ik mijn eigen route doen. En ik kan je vertellen Tom, dan moet jij ook heel goed gaan uitkijken"
Tom: "Voor wie?"
Ashley: "Ja, voor wie niet!?"
Ken je die mop van dat vliegtuigje?.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:22 schreef kiki2024 het volgende:
Ik las ergens iets over een vliegtuigje voor karin. iemand enig idee wanneer die komt?
maar de achterban zit niet in het huis en iedereen weet dat hij heel populair is. Ik denk dat Ashley dat bedoelt. Ze willen allemaal Tom eruit hebben omdat ze denken dat hij alles gaat winnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom heeft gisteren de beste verkleedde/gesminkt gewonnen
Terwijl hij niet de beste/leukste was... dus die achterban van Tom zit wel goed
neequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ken je die mop van dat vliegtuigje?.......
Precies dat !quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
ja en waarom ? hahaquote:
Nee zij zetten mensen op de bank, maar wij saven wie we erin willen houdenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar de achterban zit niet in het huis en iedereen weet dat hij heel populair is. Ik denk dat Ashley dat bedoelt. Ze willen allemaal Tom eruit hebben omdat ze denken dat hij alles gaat winnen.
Tom wil Alice niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze wil alice tegen Randy en Tyron want alice is sterk dus dan gaat 1 van die jongens
wat is er nou met Tom aan de hand
en een sociale huurwoning van 550 in de maand, en shopt bij primarkquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:26 schreef b_engeltje het volgende:
Ow enne ze is weer bezig met een action make up pallet
Mevr 10 k op der rekening
Had al 1 pallet gespot van action, dit is een andere
Wenkbrauw potloot van hema
nee omdat Karen aan het lachen was ofzoquote:
Tuurlijk zijn er wel stemmen op tyron randy en Ronahi gekomen van Randy Ronahi en tyron zelf, maar omdat het Ashley leger groter is meer stemmen op het Ashley leger, zo moeilijk is dat toch niet te tellenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
Hij is helemaal niet boos op Ashley maar op Karenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef marky het volgende:
Tom gaat straks naar de andere kant en dan heeft ze het zelf gedaan.
OMG gesprek van hoelang terug nu weer aanhalen, en wat maakt het uit waar de makeup vandaan komtquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en een sociale huurwoning van 550 in de maand, en shopt bij Primera
maar dus wel zo zwevend dat ze aan de kant van het Ashley leger kiezenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Groepje van ashley bestaat alleen nog maar uit ashley en karen
De andere zijn zwervende spelers geworden, zijn niet meer zo zeker van ashley en karen
Maar het ging ook over Alice voor Tomquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee omdat Karen aan het lachen was ofzo
Nee der was een onderonsje gebasr tussen ashley en karen, dat viel tom op en daar valt hij over volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
Karen is de hele ochtend al stront vervelend tegen Tom
en vervolgens heeft Tom het gedaan bij Karen
dat gesprek over haar woning was aantal dagen geleden...en het maakt niet uit waar je make up vandaan komt...maar ga niet beweren dat je 10k in de maand verdient als je bij de goedkoopste winkels shopt en in een sociale huurwoning woontquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OMG gesprek van hoelang terug nu weer aanhalen, en wat maakt het uit waar de makeup vandaan komt
wat kies jijquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
maar dus wel zo zwevend dat ze aan de kant van het Ashley leger kiezen
ja maar hij snapt het hele spel niet en wat ze uitlegt ook niet dat Alice dus niet weg gaat maar 1 van die 2 jongensquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het ging ook over Alice voor Tom
Nee Karen is de hele ochtend al vervelend tegen tomquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee der was een onderonsje gebasr tussen ashley en karen, dat viel tom op en daar valt hij over volgens mij
Voor Tom ging het in eerste instantie iig om Alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hij snapt het hele spel niet en wat ze uitlegt ook niet dat Alice dus niet weg gaat maar 1 van die 2 jongens
Dus jij denkt bluf......quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
en een sociale huurwoning van 550 in de maand, en shopt bij Primera
want wat maakt dat uit waar je shopt dan als je 10k verdiend? maar heb geen zin in oude koeien slaat echt nergens op dit weer oprakelenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:31 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
dat gesprek over haar woning was aantal dagen geleden...en het maakt niet uit waar je make up vandaan komt...maar ga niet beweren dat je 10k in de maand verdient als je bij de goedkoopste winkels shopt en in een sociale huurwoning woont
ik zou niet weten waarom tom daar wel in mee moet gaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar hij snapt het hele spel niet en wat ze uitlegt ook niet dat Alice dus niet weg gaat maar 1 van die 2 jongens
ja, die heeft Alice heel hoog zitten. Dat zal pas veranderen als ze hem op de bank zet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor Tom ging het in eerste instantie iig om Alice
Nee gaat om waarheid in der verhalenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
OMG gesprek van hoelang terug nu weer aanhalen, en wat maakt het uit waar de makeup vandaan komt
Waarom? Hij kan goed met haar. Ze is NL dus geen directe concurrent en ze zal hem niet nomineren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom zal nooit op Alice gaan , Tom is ook wel wat blind
Ik heb haar insta niet bekeken dus zou het niet weten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jij denkt bluf......
Als je al die vakantie's foto's ziet op haar insta ik weet het niet....weet alleen dat zij zeer belangrijk is want het zijn haat enkel foto's van haar.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja, die heeft Alice heel hoog zitten. Dat zal pas veranderen als ze hem op de bank zet.
oude koeien? 2 dagen geleden is toch geen oude koeien? en het is mijn mening dat het RAAR is dat je 10k verdient en er zo bij looptquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
want wat maakt dat uit waar je shopt dan als je 10k verdiend? maar heb geen zin in oude koeien slaat echt nergens op dit weer oprakelen
sterker nog met 10k in de maand kom je niet eens in aanmerking voor een sociale huurwoningquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee gaat om waarheid in der verhalen
Action make up is prima daar niet van maar als je maandelijk 10 k hebt ga je wel kijken naar andere merken
En sociale huurwoning van 550, das pas aso als je echt zoveel maandelijks verdiend.. daar kan een gescheiden vrouw met kinderen een moord voor doen
Ik deel die meningquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oude koeien? 2 dagen geleden is toch geen oude koeien? en het is mijn mening dat het RAAR is dat je 10k verdient en er zo bij loopt
Als ze daar is gaan wonen voordat ze zoveel verdiende dan kan dat makkelijk. Ze kunnen haar er niet uitgooien omdat ze nu een hoger inkomen heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
sterker nog met 10k in de maand kom je niet eens in aanmerking voor een sociale huurwoning
Gigantisch scheefwonen. Als ze er al woonde voor haar 10k inkomen kan ze idd nu 10k verdienen en in een sociale huurwoning zitten...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
sterker nog met 10k in de maand kom je niet eens in aanmerking voor een sociale huurwoning
Maar die reizen hoeven niet duur te zijn natuurlijk. Dat doen vrienden van mij ook zo en heel vaak en als ik dan hoor dat dat helemaal niet zo duur hoeft te zijn als je van te voren alles goed uitzoekt. Ja kan dan heel veel besparen op de reis en vliegtickets.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus jij denkt bluf......
Als je al die vakantie's foto's ziet op haar insta ik weet het niet....weet alleen dat zij zeer belangrijk is want het zijn haast enkel foto's van haar.
ze verdient samen met haar huidige partner dat bedragquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze daar is gaan wonen voordat ze zoveel verdiende dan kan dat makkelijk. Ze kunnen haar er niet uitgooien omdat ze nu een hoger inkomen heeft.
Die had ze al voor ze der huidige man/vriend leerde kennenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ergens in blijven hangen is ook wel des COSquote:
Ze heeft zelf 10 k genoemdquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze verdient samen met haar huidige partner dat bedrag
waarschijnlijk woonde ze er al voor ze hem kende met haar kinderen
wordt allemaal ietwat uit verband getrokken
aso idd...maja zij komt over als een tokkie dus jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die had ze al voor ze der huidige man/vriend leerde kennen
Dus ooit was ze ook een alleenstaande moeder (met kind?)
Met een minimum inkomen
Hij is bij haar ingetrokken met zijn (giga( inkomen om zo goedkoop mogenlijk te zitten dat is aso
Kan ze die wenkie's niet beter met 'n Edding 2000 waterproof marker doen, hoeft ze hetquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef Ireth het volgende:
Ash doet alvast haar make-up, want dan staat ze er goed op als ze de PON-pin mag halen in de dbk...
NIVEAquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met een minimum inkomen
Hij is bij haar ingetrokken met zijn (giga( inkomen om zo goedkoop mogenlijk te zitten dat is aso
Ik hoorde haar van de week ook over haar huis praten. Ze is er echt heel blij mee en woont prima naar haar zin. Dan zou ze dom zijn als ze zou gaan verhuizen naar een woning met dubbele huur van wat ze nu betaalt. Zou ik ook niet doen Jammer dat ze een sociale huurwoning bezet, maar niemand gooit geld weg als het niet nodig is.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice voor Tom het rustpunten is daar en dat is waarschijnlijk voor hem heel belangrijk. Het is denk ik al druk genoeg in zijn hoofd en bij Ashley is het alleen maar chaos wat hij hoortquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
ja, die heeft Alice heel hoog zitten. Dat zal pas veranderen als ze hem op de bank zet.
Tom zei net dat ie er wel voor gaat strijden maar dat ie hoopt dat Ashley die gedeelde pon pakt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Ash is eigenlijk net zo lang aan het lullen
in de hoop dat ze haar de Pon gunnen
denk dat ze dan bij Tom en Glenn aan het verkeerde adres is
Ik verdien geen 10 k met mijn partner hoor, kom nog niet eens aan de helftquote:
Dat hoop ik wel echt..quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
je kan ook gewoon een leuke woning kopen/huren in de buurt als je wil dat je kids in die buurt blijven. ik geloof niks van wat ze zegt...gister verdraaide ze het hele verhaal met glenn ( glenn zou keihard hebben geschreeuwd lol). maar goed ik blijf verder on topicquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
NIVEA
misschien zijn ze er blijven wonen vanwege haar kinderen
Ze heeft zelf verteld dat ze in de coronatijd is gaan thuiswerken en daar was ze soooooooooo goed in, bakken met geld komt er binnen. Daarom is ze dit nu blijven doen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Met een minimum inkomen
ja maar dat is dan toch een fout van de woningbouw en niet van haar, en voor hetzelfde geld staat alleen zij en haar kinderen ingeschreven. Hier in dorp krijgen 1 persoons mensen ook eensgeinswoningen ook belachelijk iets maar ja dat doet de woningbouw en niet de mensen dus ook Ashley niet en als ze zo een woning krijg waarom weigeren danquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee gaat om waarheid in der verhalen
Action make up is prima daar niet van maar als je maandelijk 10 k hebt ga je wel kijken naar andere merken
En sociale huurwoning van 550, das pas aso als je echt zoveel maandelijks verdiend.. daar kan een gescheiden vrouw met kinderen een moord voor doen
Ik hoop het. ik snap ook wel dat Tom een beetje genoeg krijgt van dat betweterige koffiedik kijken steedsquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Vrije sector ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een leuke woning kopen/huren in de buurt als je wil dat je kids in die buurt blijven. ik geloof niks van wat ze zegt...gister verdraaide ze het hele verhaal met glenn ( glenn zou keihard hebben geschreeuwd lol). maar goed ik blijf verder on topic
"telefoniste" bij zo'n 0906 nummer?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze geeft zelf verteld dat ze in de coronatijd is gaan thuiswerken en daar was ze soooooooooo goed in, bakken met geld komt er binnen. Daarom is ze dit nu blijven doen.
Zij woont toch niet samen met haar vriend?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"telefoniste" bij zo'n 0906 nummer?
Nee hoor die hebben slappe knieen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
Doorstroming, andere gezinnen ook een woning gunnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat is dan toch een fout van de woningbouw en niet van haar, en voor hetzelfde geld staat alleen zij en haar kinderen ingeschreven. Hier in dorp krijgen 1 persoons mensen ook eensgeinswoningen ook belachelijk iets maar ja dat doet de woningbouw en niet de mensen dus ook Ashley niet en als ze zo een woning krijg waarom weigeren dan
Telemarketing voor NHA.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"telefoniste" bij zo'n 0906 nummer?
ik heb geen idee of ze echt samen wonenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij woont toch niet samen met haar vriend?
Ashley kennende die telt dan zijn salaris op met dat van haar. Hij zijn huis en zij haar huis. Hij verdient misschien 7500 pm en zij 2500 pm en dat is samen dan ook 10k
het lijkt wel of het jou steekt dat zij dat eventueel zou verdienen jaloers noemt men zoiets als je er ook na 2 dagen weer over valtquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
aso idd...maja zij komt over als een tokkie dus ja
Ik neem alles wat Ashley zegt met een korreltje zout.. dat is het beste denk ik maarquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb geen idee of ze echt samen wonen
wel dat ze zei dat ze samen dat bedrag binnen halen
aangezien Bart echt een goedbetaalde baan heeft zal inderdaad het leeuwendeel van hem komen
haha jaloers op wat? op Ashley ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het lijkt wel of het jou steekt dat zij dat eventueel zou verdienen jaloers noemt men zoiets als je er ook na 2 dagen weer over valt
korreltje?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik neem alles wat Ashley zegt met een korreltje zout.. dat is het beste denk ik maar
jij mag vinden wat je wilquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
klopt, maar ik mag toch gewoon vinden dat Ash een tokkie is. dan ben ik jaloers op haar? mag niemand iets over je fan zeggen ofzo
Maar goed. Wat als ze er al jaren woonde en nu ineens wel 10k verdiend?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
de semi gaat ze wel halen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ziet zichzelf niet perse als finalist
klopt, laten we dan wel persoonlijke aanvallen achterwege laten dat ik jaloers zou zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij mag vinden wat je wil
en een ander ook
dus zij moet eruit gaan voor andere terwijl ze er misschien al jaren woont ik weet het niet hoor maar zo werkt het niet, alsof jij dat zou doen hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doorstroming, andere gezinnen ook een woning gunnen
Met 10k per maand kan je makkelijk kopen of vrije sector huren
Dan kan er weer een gezin met LAAG inkomen in komen te wonen
Ik vind het ook een tokkie hoor.. dat heeft ze gisteren heel goed latennzien toen ze stond te gillen boven dat douchehokje naar Glennquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
klopt, maar ik mag toch gewoon vinden dat Ash een tokkie is. dan ben ik jaloers op haar? mag niemand iets over je fan zeggen ofzo
Als zij er met de kind of kinderen er al woonde en hij bij haar ingetrokken is officieel dan heeft ze flink veel subsidies in moeten leveren.....ook huursub. en kan me niet voorstellen dat zij voor een eensgezinswoning met vrij grote tuin 550eur per maand moet betalen, Denk dat dat met huursub, is.quote:
ja echt bizar...net ook weer tegen Tomquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook een tokkie hoor.. dat heeft ze gisteren heel goed latennzien toen ze stond te gillen boven dat douchehokje naar Glenn
nou jij begon er weer over na 2 dagen, slaat werkelijk nergens opquote:
ja is mijn ook te lang aan de gang van iets wat 2 dagen terug is gezegd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
misschien die hele wat verdient wie discussie achterwege
want het is niet on stream
jawel hoor zelfs ik viel haar gisteren af maar het slaat gewoon nergens opquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
Zou wel kunnen denk ik en dat hangt vooral af in wat voor buurt ze woont..quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als zij er met de kind of kinderen er al woonde en hij bij haar ingetrokken is officieel dan heeft ze flink veel subsidies in moeten leveren.....ook huursub. en kan me niet voorstellen dat zij voor een eensgezinswoning met vrij grote tuin 550eur per maand moet betalen, Denk dat dat met huursub, is.
Daar woont toch haast niemand meer voor......of ze moet haar leven lang daar al wonen.
nee ze moet er zelf uit gaan word er hier voorgesteldquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Maar goed. Wat als ze er al jaren woonde en nu ineens wel 10k verdiend?
Geen enkele huur coöperatie die haar eruit gaat zetten.
hoeft ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawel hoor zelfs ik viel haar gisteren af maar het slaat gewoon nergens op
mag jij vinden....nu doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawel hoor zelfs ik viel haar gisteren af maar het slaat gewoon nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |