Daar heeft ze wel gelijk inquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley hoopt dat er 2 weg mogen gaan.. dat zou echt een cadeautje zijn.. hoe eerder hoe beter zegt ze![]()
![]()
karen: gij zijt echt niet normaal bij
Ashely: ja is toch niet zo raar dan kunnen we tenminste echt aan het werk dan zijn alle kinderziektes eruit zeg maar
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens, maar ik denk dat ze aan het melken zijn omdat ze een extra week hebben.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley hoopt dat er 2 weg mogen gaan.. dat zou echt een cadeautje zijn.. hoe eerder hoe beter zegt ze![]()
![]()
karen: gij zijt echt niet normaal bij
Ashely: ja is toch niet zo raar dan kunnen we tenminste echt aan het werk dan zijn alle kinderziektes eruit zeg maar
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat Ashley niet kan rekenenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
karen kirt: gij zijt echt niet normaal gij
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee zou wel een keer tijd wordenquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze denken allemaal dat het in de eerste week van april al finale is, maar het is de 2e week pas.quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ashley niet kan rekenen
Over wat voor werk heeft ze het dan?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dan kan Ashley op gemak aan haar eigen groepje werken.....bye bye bye babyquote:Op woensdag 6 maart 2024 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel nog voor de finale week graag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan 'n week voor de finale, Ashley naar huis
Eens, allemaal passanten. Op donderon...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
Dus voor Ashley zijn Randy, Tyron, Ronahi en Dilano kinderziekten.
Slachtvee.
Oprotten maar.
Ik zei het in de eerste week al.
Ashley is een KAAUUUTHEE wijf
Ik ben voor!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Duurt mij te langquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ain't gonna happen my friend....quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ben bang van nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dat groepje is ook al weken bezig om haar eruit te krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ik kan ashley wel volgen eigenlijk, Alice eruit willen omdat dat de andere overgebleven Nederlandse vrouw is
en Ty, Dil of Randy eruit omdat die echt helemaal niets toevoegen aan het spel.
En terecht, ik heb het script al gelezenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang van niet
Tom en Ashley wordt het.....
Ik ook, plus dat Alice alleen maar op safe speelt , wat saai isquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ik kan ashley wel volgen eigenlijk, Alice eruit willen omdat dat de andere overgebleven Nederlandse vrouw is
Ik weet ook niet hoe dit tot stand is gekomen. Je had het beter aan de kijker kunnen vragen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zeg het nog maar eens dat hele pon gebeuren klopt niet
Men mocht zelf kiezen wie voor de pon ging spelen
Dat zijn nu ashley, glenn , karen en tom
Geloof je nu echt dat Tyron, Randy en rohani voor 1 van deze 4 gekozen hebben?
Zaakie stinkt!!
Nee hoor, ze mogen toch niet op zichzelf stemmen? En het groepje van Ashley is gewoon met meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
Ik dacht dat hij Alice niet zou doen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:52 schreef mazaru het volgende:
Tom zou Alice, Ro en Ty op de bank zetten zegt hij
Het was Glenn. Ik haal die stemmen steeds door elkaarquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Alice niet zou doen?
Enige waar ik me nog aan vasthou is "hardlopers zijn doodlopers"..en...."hoogmoed komt voor de val"quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, ik heb het script al gelezen
Groepje van ashley bestaat alleen nog maar uit ashley en karenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen toch niet op zichzelf stemmen? En het groepje van Ashley is gewoon met meer.
een gezwel zelfsquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is zelf het grootste gezwel in die hut.
Te veel toeval........quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
Ty an Randy hebben de afgelopen weken niets anders gedaan dan het spel gespeelt. Die andere heb ik zien konkeken en kaarten.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ze zijn met 1 meer.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, ze mogen toch niet op zichzelf stemmen? En het groepje van Ashley is gewoon met meer.
Ventilerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ah gezellig binnen roddelen kletsen met Tom nu
Mocht danny (jimmy, dylano) ook meestemmenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn met 1 meer.
Ik begrijp ook niet hoe het kan.
Meerderheid telt. Logisch toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:03 schreef b_engeltje het volgende:
Zaakie stinkt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |