quote:
Danny moest als eerste.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mocht danny (jimmy, dylano) ook meestemmen
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]zeker als je weet dat Jimmy en Dilano mee zijn gegaan.. Genoeg stemmen dan.
Glenn moest ook maar even struikelen suggereerde ze al eerderquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Ireth het volgende:
"Je mag het balletje ook laten vallen voor me, dat ik hem pak..."
Ashley die subtiel aan Tom vraagt eist dat hij haar de PON moet laten winnen. En Tom snapte hem niet...
Maar hoeveel namen mochten ze noemen 1? Dan kan deze uitkomst want niet door randy tyron of rohaniquote:
Inderdaad, Glenn begreep hem pas te laat.....zelfs Karen is dan een vreemde voor madam Want zij komt op de eerste plaats dat moest hij toch nu wel weten hoe graag zij die pon wilde en niet aan een ander mocht gunnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Ireth het volgende:
"Je mag het balletje ook laten vallen voor me, dat ik hem pak..."
Ashley die subtiel aan Tom vraagt eist dat hij haar de PON moet laten winnen. En Tom snapte hem niet...
Ashley is toch al de pispaal. Zo blijven Tom en Glenn nog buiten schot.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Glenn moest ook maar even struikelen suggereerde ze al eerder
5 tegen 4quote:
Ieder 4.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar hoeveel namen mochten ze noemen 1? Dan kan deze uitkomst want niet door randy tyron of rohani
Word ook minstens 1 x op een van hun 3 gestemd
Wat als Danny niet op A gaan...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley : dit is natuurlijk de allermooiste situatie die we nu beleven. Wie van het groepje gaat er nu naar huis??
maar we zitten wel met een ding hoor..
(tegen Tom en Jimmy, zitten samen op de slaapkamer en gaan een spel spelen)
Iedere persoon mocht 4 namen noemen?quote:
Tom zal nooit op Alice gaan , Tom is ook wel wat blindquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tom zal haar die PON niet zomaar laten winnen.
Die wil Alice safen.
Die is allang niet zwevend meer. Die zit keihard in het groepje met Tyronequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:18 schreef b_engeltje het volgende:
Ik vergeet alice maar dat is in mijn ogen een zwervende stem
Danny gaat ook niet op alicequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tom zal nooit op Alice gaan , Tom is ook wel wat blind
Dat jaquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is allang niet zwevend meer. Die zit keihard in het groepje met Tyrone
Ze heeft vet ontstoken ogen en opgezwollen gezicht van die schminkquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:19 schreef Ireth het volgende:
"Heel Nederland en België moeten verplicht naar mijn gezicht kijken, ik zie er niet uit!!"
Ashley heeft zelfkennis
quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft vet ontstoken ogen en opgezwollen gezicht van die schmink
Viel mij ook al op
Of de filler spuiter moet langs geweest zijn
Tom heeft gisteren de beste verkleedde/gesminkt gewonnenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley: "Ik speel zo niet, ik speel zoals ik het spelen wil"
Tom: "Ik vind het chapeau dat wij met allemaal op de bank zitten"
Ashley: "Let maar op, ze willen straks allemaal aansluiten. Als dat zo gaat worden stap ik op, ga ik mijn eigen route doen. En ik kan je vertellen Tom, dan moet jij ook heel goed gaan uitkijken"
Tom: "Voor wie?"
Ashley: "Ja, voor wie niet!?"
Ken je die mop van dat vliegtuigje?.......quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:22 schreef kiki2024 het volgende:
Ik las ergens iets over een vliegtuigje voor karin. iemand enig idee wanneer die komt?
maar de achterban zit niet in het huis en iedereen weet dat hij heel populair is. Ik denk dat Ashley dat bedoelt. Ze willen allemaal Tom eruit hebben omdat ze denken dat hij alles gaat winnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom heeft gisteren de beste verkleedde/gesminkt gewonnen
Terwijl hij niet de beste/leukste was... dus die achterban van Tom zit wel goed
neequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ken je die mop van dat vliegtuigje?.......
Precies dat !quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:02 schreef Verida het volgende:
Ik kan ashley wel volgen eigenlijk, Alice eruit willen omdat dat de andere overgebleven Nederlandse vrouw is
en Ty, Dil of Randy eruit omdat die echt helemaal niets toevoegen aan het spel.
ja en waarom ? hahaquote:
Nee zij zetten mensen op de bank, maar wij saven wie we erin willen houdenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
maar de achterban zit niet in het huis en iedereen weet dat hij heel populair is. Ik denk dat Ashley dat bedoelt. Ze willen allemaal Tom eruit hebben omdat ze denken dat hij alles gaat winnen.
Tom wil Alice niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:27 schreef Joyce-43 het volgende:
Ze wil alice tegen Randy en Tyron want alice is sterk dus dan gaat 1 van die jongens
wat is er nou met Tom aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |