jij mag vinden wat je wilquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
klopt, maar ik mag toch gewoon vinden dat Ash een tokkie is. dan ben ik jaloers op haar? mag niemand iets over je fan zeggen ofzo
Maar goed. Wat als ze er al jaren woonde en nu ineens wel 10k verdiend?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
sterker nog met 10k in de maand kom je niet eens in aanmerking voor een sociale huurwoning
de semi gaat ze wel halen denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley ziet zichzelf niet perse als finalist
klopt, laten we dan wel persoonlijke aanvallen achterwege laten dat ik jaloers zou zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij mag vinden wat je wil
en een ander ook
dus zij moet eruit gaan voor andere terwijl ze er misschien al jaren woont ik weet het niet hoor maar zo werkt het niet, alsof jij dat zou doen hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doorstroming, andere gezinnen ook een woning gunnen
Met 10k per maand kan je makkelijk kopen of vrije sector huren
Dan kan er weer een gezin met LAAG inkomen in komen te wonen
Ik vind het ook een tokkie hoor.. dat heeft ze gisteren heel goed latennzien toen ze stond te gillen boven dat douchehokje naar Glennquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
klopt, maar ik mag toch gewoon vinden dat Ash een tokkie is. dan ben ik jaloers op haar? mag niemand iets over je fan zeggen ofzo
Als zij er met de kind of kinderen er al woonde en hij bij haar ingetrokken is officieel dan heeft ze flink veel subsidies in moeten leveren.....ook huursub. en kan me niet voorstellen dat zij voor een eensgezinswoning met vrij grote tuin 550eur per maand moet betalen, Denk dat dat met huursub, is.quote:
ja echt bizar...net ook weer tegen Tomquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook een tokkie hoor.. dat heeft ze gisteren heel goed latennzien toen ze stond te gillen boven dat douchehokje naar Glenn
nou jij begon er weer over na 2 dagen, slaat werkelijk nergens opquote:
ja is mijn ook te lang aan de gang van iets wat 2 dagen terug is gezegd.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:48 schreef greysbones het volgende:
misschien die hele wat verdient wie discussie achterwege
want het is niet on stream
jawel hoor zelfs ik viel haar gisteren af maar het slaat gewoon nergens opquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
Zou wel kunnen denk ik en dat hangt vooral af in wat voor buurt ze woont..quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als zij er met de kind of kinderen er al woonde en hij bij haar ingetrokken is officieel dan heeft ze flink veel subsidies in moeten leveren.....ook huursub. en kan me niet voorstellen dat zij voor een eensgezinswoning met vrij grote tuin 550eur per maand moet betalen, Denk dat dat met huursub, is.
Daar woont toch haast niemand meer voor......of ze moet haar leven lang daar al wonen.
nee ze moet er zelf uit gaan word er hier voorgesteldquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Maar goed. Wat als ze er al jaren woonde en nu ineens wel 10k verdiend?
Geen enkele huur coöperatie die haar eruit gaat zetten.
hoeft ook nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawel hoor zelfs ik viel haar gisteren af maar het slaat gewoon nergens op
mag jij vinden....nu doorquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jawel hoor zelfs ik viel haar gisteren af maar het slaat gewoon nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |