Frummel.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond Ronahi leuk gisterenavond, ik vond haar er ook leuk uitzien...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:50 schreef Frummelie het volgende:
Is er nog thee in de aanbieding.... ik ben gewend hier thee te krijgen of moet ik ook gaan schreeuwen... GEINTJE...
Morguh Frummelquote:
Had er behoorlijk last van en toen had hij nog een paar biertjes op. Denk dat hij nog wel moeilijk loopt vandaag.quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met Glenn zn pootje gaat, zag er niet best uit gisteren...
Ja sowieso dat is natuurlijk ook hartstikke stijf na een nachtje slapen... de verdoving is wel uitgewerkt... wel sneu hoor...quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:59 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh Frummel
[..]
Had er behoorlijk last van en toen had hij nog een paar biertjes op. Denk dat hij nog wel moeilijk loopt vandaag.
Is ook ieder jaar wel z'n geval bij he die geblesseerd raakt of ietsquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sowieso dat is natuurlijk ook hartstikke stijf na een nachtje slapen... de verdoving is wel uitgewerkt... wel sneu hoor...
Ja daar kan je de klok op gekijk zetten.... dit was een lullige verstapping, nou daar zit je dan...quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:04 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook ieder jaar wel z'n geval bij he die geblesseerd raakt of iets
Ze hebben een fijne bank.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar kan je de klok op gekijk zetten.... dit was een lullige verstapping, nou daar zit je dan...
6 inmiddels zie ik, ik ga ze even aanpassen thnxquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:26 schreef Mickytjuh het volgende:
@:dotteke dit is alweer deel 5.
Wellicht de TT aanpassen?
Ik zat nog in het vorige deel te wachten, het is dat ik gementiond was anders had ik nog zitten wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vond Ronahi leuk gisterenavond, ik vond haar er ook leuk uitzien...
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige deel te wachten, het is dat ik gementiond was anders had ik nog zitten wachten
Hey heer JKquote:
Ja ga ik doen, lijkt mij een strak planquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Hahahaha ook Goedemorgen Dotteke.
Pak nog een koffie
Heb daar een abo opquote:
Ik moet gewoon aanleren om naar de postaantallen te kijken.quote:
bijna halfe ur opente de idiotquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet gewoon aanleren om naar de postaantallen te kijken.
Helaas boeit mij dat nooit of ik laatste post heb. Zit ook niet te springen om een nieuwe topicc te openen.
Ok daar ging mijn water tegen de spiegel aanquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok daar ging mijn water tegen de spiegel aan
gelukkig was het je spiegel en niet je matrasquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ok daar ging mijn water tegen de spiegel aan
Welk erf?quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Even weer wat fietsen buiten het erf gekieperd.
Hoe komen die fietsen op jouw erf??quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
Even weer wat fietsen buiten het erf gekieperd.
Mijn erf,de bovenbuur denkt daar ook aanspraak op te kunnen maken.Wat dus niet zo is.quote:
Oo bij erf denk ik aan een boerderij of zoquote:Op woensdag 6 maart 2024 08:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn erf,de bovenbuur denkt daar ook aanspraak op te kunnen maken.Wat dus niet zo is.
Hey Jock.quote:
Laatst vroeg een kennis al of we een fietsenhandel hadden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oo bij erf denk ik aan een boerderij of zo
Je bedoeld je tuin.
Lekker als de buren daar hun prut op zetten
Jemig heb je geen poort die je op slot kan doen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst vroeg een kennis al of we een fietsenhandel hadden.
Nee,hij moet wel bij zijn hok kunnen,maar het is niet zijn pad/erf verder.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig heb je geen poort die je op slot kan doen?
O zijn hok staat op jou terrein?quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,hij moet wel bij zijn hok kunnen,maar het is niet zijn pad/erf verder.
Yep.En ik ben heus niet moeilijk verder.Maar dit slaat nergens op.quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het zijn wel vrolijke kleurtjes![]()
[ afbeelding ]Goedemorgen
Waarom is dat helemaal open dan?quote:
Zit ook een brandtrap naast waar mensen nogal veel gebruik van maken.quote:
O vandaar dat het open isquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zit ook een brandtrap naast waar mensen nogal veel gebruik van maken.
Dat en en die fietsen geeft nogal wat irritatie.quote:
Snap ikquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat en en die fietsen geeft nogal wat irritatie.
Herkenbaar die grote bekken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik
Heb dat hier met autos voor de deur. Precies achter parkeerplaatsen. Kan er amper uitdraaien
Van een blaag van 18 jaar en als je haar aanspreekt zegt ze heb geen in in ver te lopen dus zet hem gewoon hier neer
Doet me denken aan Amerikaanse toestanden met dat programma "Hufters op beeld" van Veronica. Die vrouw waar de auto bij in de weg staat komt naar die auto met een hamer en een hele grote bakkes en begint op die auto te rammen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik
Heb dat hier met autos voor de deur. Precies achter parkeerplaatsen. Kan er amper uitdraaien
Van een blaag van 18 jaar en als je haar aanspreekt zegt ze heb geen in in ver te lopen dus zet hem gewoon hier neer
Echt een slabek van 19 jaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt een slabek van 19 jaar
ALs je maar weet dat i hier gewoon blijf staan anders moet ik te ver lopen euhhhhhh
DIe ornaje auto is van haar, die witte van haar vader
Links van die witte zijn drie parkeerplaatsen, en achter die oranje zijn een hele rij parkeerplaatsen. Dus zoveel verder is het niet lopen. Moet ik maar aanbellen als ik weg wil Ik zeg euhhh dame ik heb niet voor niets een invalideparkeerplaats en dan moet ik naar jou huis lopen?Idd zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk, wat een aso's !quote:Op woensdag 6 maart 2024 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Tegenwoordig wil iedereen het liefst zijn auto in zijn voortuin lijkt het wel. Lopen is er niet meer bij.
Het kan altijd nog gekker, heb een laadpaal op de oprit, stond dus van de week een auto MyWheels op geparkeerd![]()
Heb hem weg laten slepen, nu in conflict met hun.
Tja ik vraag me altijd af, wat gaat er in zo iemand om.quote:
Goeie reis 👋quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga Nederland maar weer eens van boven bekijken
Wij weten helemaal niets van niemandquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik heb haar insta niet bekeken dus zou het niet weten.
oude koeien van 2 dagen geleden zijn niet op het scherm, en het is een spel en in een spel mag je liegen, misschien is die huurwoning wel niet eens 550 euroquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oude koeien? 2 dagen geleden is toch geen oude koeien? en het is mijn mening dat het RAAR is dat je 10k verdient en er zo bij loopt
ook die 10 K kan gelogen zijn , want ze spelen een spel!!quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
sterker nog met 10k in de maand kom je niet eens in aanmerking voor een sociale huurwoning
wat gaat ons dat eigenlijk aan, en is dit op de stream?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze daar is gaan wonen voordat ze zoveel verdiende dan kan dat makkelijk. Ze kunnen haar er niet uitgooien omdat ze nu een hoger inkomen heeft.
Maar we weten niet of die 10K wel zo isquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gigantisch scheefwonen. Als ze er al woonde voor haar 10k inkomen kan ze idd nu 10k verdienen en in een sociale huurwoning zitten...
wat veel aannames weeerquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar die reizen hoeven niet duur te zijn natuurlijk. Dat doen vrienden van mij ook zo en heel vaak en als ik dan hoor dat dat helemaal niet zo duur hoeft te zijn als je van te voren alles goed uitzoekt. Ja kan dan heel veel besparen op de reis en vliegtickets.
precies we weten er niets vanquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze verdient samen met haar huidige partner dat bedrag
waarschijnlijk woonde ze er al voor ze hem kende met haar kinderen
wordt allemaal ietwat uit verband getrokken
@Dotteke wanneer stop je deze aannames die niet op stream zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die had ze al voor ze der huidige man/vriend leerde kennen
Dus ooit was ze ook een alleenstaande moeder (met kind?)
Met een minimum inkomen
Hij is bij haar ingetrokken met zijn (giga( inkomen om zo goedkoop mogenlijk te zitten dat is aso
Kan ook bruto zijn 😁quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ook die 10 K kan gelogen zijn , want ze spelen een spel!!
aannamesquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
aso idd...maja zij komt over als een tokkie dus ja
allemaal aannamesquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:40 schreef mazaru het volgende:
Op woensdag 6 maart 2024 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze verdient samen met haar huidige partner dat bedrag
waarschijnlijk woonde ze er al voor ze hem kende met haar kinderen
wordt allemaal ietwat uit verband getrokken
Ik hoorde haar van de week ook over haar huis praten. Ze is er echt heel blij mee en woont prima naar haar zin. Dan zou ze dom zijn als ze zou gaan verhuizen naar een woning met dubbele huur van wat ze nu betaalt. Zou ik ook niet doen Jammer dat ze een sociale huurwoning bezet, maar niemand gooit geld weg als het niet nodig is.
rare streams hebben jullie waar de inkomsten van partners worden besprokenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik verdien geen 10 k met mijn partner hoor, kom nog niet eens aan de helft
Dat is een hoop hoor!!!
dat heeft Ash wel degelijk gezegdquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
rare streams hebben jullie waar de inkomsten van partners worden besproken
graagquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een leuke woning kopen/huren in de buurt als je wil dat je kids in die buurt blijven. ik geloof niks van wat ze zegt...gister verdraaide ze het hele verhaal met glenn ( glenn zou keihard hebben geschreeuwd lol). maar goed ik blijf verder on topic
ja fout van de woningbouwquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat is dan toch een fout van de woningbouw en niet van haar, en voor hetzelfde geld staat alleen zij en haar kinderen ingeschreven. Hier in dorp krijgen 1 persoons mensen ook eensgeinswoningen ook belachelijk iets maar ja dat doet de woningbouw en niet de mensen dus ook Ashley niet en als ze zo een woning krijg waarom weigeren dan
over lijkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef kiki2024 het volgende:
bakken met geld en over lijken gaan voor 70.000 - belasting
lol
aannamesquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"telefoniste" bij zo'n 0906 nummer?
is ze serieus op stream haar salarissen aan het optellen en uitpluizen ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij woont toch niet samen met haar vriend?
Ashley kennende die telt dan zijn salaris op met dat van haar. Hij zijn huis en zij haar huis. Hij verdient misschien 7500 pm en zij 2500 pm en dat is samen dan ook 10k
nee zelfs de gulden niet ongelooflijkquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hele klus voor je @:rinardo om alle Slappe Clets hier naar toe te halen.Maar het kwartje valt niet
inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Doorstroming, andere gezinnen ook een woning gunnen
Met 10k per maand kan je makkelijk kopen of vrije sector huren
Dan kan er weer een gezin met LAAG inkomen in komen te wonen
ja waar kan je allemaal geld mee verdienen hequote:Op woensdag 6 maart 2024 12:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Telemarketing voor NHA.
Mensen cursussen aanpraten of zoiets denk ik.
niet te doen tochquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
aso idd...maja zij komt over als een tokkie dus ja
het lijkt wel of het jou steekt dat zij dat eventueel zou verdienen jaloers noemt men zoiets als je er ook na 2 dagen weer over valt
ja hoorquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef kiki2024 het volgende:
klopt, maar ik mag toch gewoon vinden dat Ash een tokkie is. dan ben ik jaloers op haar? mag niemand iets over je fan zeggen ofzo
Slappe Cletsquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hele klus voor je @:rinardo om alle Slappe Clets hier naar toe te halen.Maar het kwartje valt niet
IDDquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:49 schreef PinkLow het volgende:
[..]
sterker nog met 10k in de maand kom je niet eens in aanmerking voor een sociale huurwoning
Maar goed. Wat als ze er al jaren woonde en nu ineens wel 10k verdiend?
Geen enkele huur coöperatie die haar eruit gaat zetten.
jaloersquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:50 schreef kiki2024 het volgende:
jke aanvallen achterwege laten dat ik jaloers zou zijn.
Ik ben er veel maar niet 24/7quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Dotteke wanneer stop je deze aannames die niet op stream zijn
google zegt wat anders dan mijn hoofd, mijn hoofd zegt Ma Flodderquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ff een serieuze vraag.
Wanneer ben je een tokkie ?
volgens mij is hij gevallenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
nou de makeup van de action en de huur woning van ahley duurde wel een heel topic langquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er veel maar niet 24/7
Het is nu gestopt dus om er nu nog iets van te zeggen
Op zich is het niet erg als de discussie gaat over iets wat geweest is op de streams dat gebeurd zo vaak
Maar dat overtuigen van elkaar en dat verdedigen/aanvallen van een bewoner. Laat lekker iedereen zijn mening hebben. Denk ik dan
Oké dus daar zijn we ook uit !quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
google zegt wat anders dan mijn hoofd, mijn hoofd zegt Ma Flodder
De term tokkie is een begrip dat wordt gebruikt als pejoratief voor een (meestal laagopgeleid) persoon met overheersend negatieve kwaliteiten en asociaal gedrag. In de spreektaal wordt de term ook gebruikt als bijwoord, zoals bijvoorbeeld in de zin: "Nou, zij kleedt zich wel heel erg tokkie zeg!".
Het begrip 'tokkie' wordt vrijwel alleen gebruikt in het Nederlands. In het Belgisch-Nederlands wordt doorgaans de term 'marginaal' gebruikt in plaats van 'tokkie'; beide termen worden dikwijls als synoniemen van elkaar beschouwd. In het Brits-Engels kent men de term 'chav', dat min of meer vergelijkbaar is met het begrip 'tokkie'.
Ik was er niet had wat anders te doen sorryquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou de makeup van de action en de huur woning van ahley duurde wel een heel topic lang
hahaha ja hoor jij mag datquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Oké dus daar zijn we ook uit !
Ik kan zo met een gerust hart in mijn zeeman joggingbroek en hoodie gaan onkruid trekken in de voortuin, gelukkig 🍀 😂
Je bent ook geen kleuterjufquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er niet had wat anders te doen sorry
Ik heb ook geen idee wat er op de streams was.
precies, wij moeten zelf zo verstandig zijn om niet 300 berichten over een huur huis van Ashley 10 K inkomen en een potloodje van de hema te lullen, maar sommigen blijven zich verdedigen, en we weten allemaal wie dat zijnquote:
en anderen blijven erop in gaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
precies, wij moeten zelf zo verstandig zijn om niet 300 berichten over een huur huis van Ashley 10 K inkomen en een potloodje van de hema te lullen, maar sommigen blijven zich verdedigen, en we weten allemaal wie dat zijn
Nou ik vind het soms een grote kleuterklasquote:
Het worst steeds gekkerquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:48 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ik zou een drone show eisenquote:
Dat zei ik laatst ook al, nog even en er vliegt een heel squadron overquote:
Ja, het is wel goed met de vliegmachinesquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al, nog even en er vliegt een heel squadron over
2 tegelijk is wel het toppunt van kijk eens wat mij voor elkaar kunnen krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het is wel goed met de vliegmachines
Ja ze hebben extra verdiensten als er een RLS isquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het is wel goed met de vliegmachines
Geeft misschien ook wel valse boost aan die kliek. Karen erop zonder wat te vrezen zou zomaar eens haar exit kunnen zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 tegelijk is wel het toppunt van kijk eens wat mij voor elkaar kunnen krijgen
het bijzondere is inderdaad dat in de vorige stemming Karen maar met de hakken over de sloot kon blijvenquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geeft misschien ook wel valse boost aan die kliek. Karen erop zonder wat te vrezen zou zomaar eens haar exit kunnen zijn
ik denk ook zeker dat er geroddeld gaat worden over ''de 2 vliegtuigjes''quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het bijzondere is inderdaad dat in de vorige stemming Karen maar met de hakken over de sloot kon blijven
dat wordt er elke keerquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk ook zeker dat er geroddeld gaat worden over ''de 2 vliegtuigjes''
wil je deze niet in SV zetten?quote:Op woensdag 6 maart 2024 16:44 schreef rinardo het volgende:
Ik durf Ashley erop te zetten.. -Danny.
-woensdagmiddag 5 maart 2024- https://fb.watch/qEh-w1pYjb/
quote:
Ja hoor, waarom nietquote:
Nou niet echt een lekkere keuzequote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
De keuze is aan jullie! Wat moeten volgende week de weekly basics zijn? Stemmen kan tot donderdag 7 maart 17:00 uur. Zie de ingrediënten in de reply! A,B,C of D als je op de link klikt kan je stemmen, ik heb C gedaan
https://x.com/bigbrothernlbe/status/1765411566260720087?s=20
[ link | afbeelding ]
Ashley ?quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ergens bij het teruglezen kwam ik "tokkies" en de uitleg daarvan is volgens mij dit (bron wikipedia)
De Tokkies is de naam waaronder de Amsterdamse familie Ruijmgaart-Tokkie vanaf 2003 landelijk bekend werd als een typisch geval van EPH: Extreem Problematische Huurders, een term voor mensen die zoveel overlast veroorzaken dat niemand naast hen wil wonen. Door de aandacht van de media voor dit gezin is 'een tokkie' een synoniem geworden voor een asociaal persoon.
Ik wil ze die stoofvlees wel eens zien klaarmaken. 1 van mijn specialiteitenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:31 schreef rinardo het volgende:
De keuze is aan jullie! Wat moeten volgende week de weekly basics zijn? Stemmen kan tot donderdag 7 maart 17:00 uur. Zie de ingrediënten in de reply! A,B,C of D als je op de link klikt kan je stemmen, ik heb C gedaan
https://x.com/bigbrothernlbe/status/1765411566260720087?s=20
[ link | afbeelding ]
Maar met rijst en tomaten ???quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wil ze die stoofvlees wel eens zien klaarmaken. 1 van mijn specialiteiten
Lust niet graag rijst, en tomaten bij stoofvlees, wordt bijna goulash (Met nog wat extra groenten...)quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij vraagt het jezelf, dan geef zelf ook maar antwoord
klinkt goedquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lust niet graag rijst, en tomaten bij stoofvlees, wordt bijna goulash (Met nog wat extra groenten...)
Stoofvlees eet je met zelfgemaakte frieten !
Mooi om te zien. Vrijdag twee keer vanaf Teugequote:Op woensdag 6 maart 2024 18:27 schreef Jockari het volgende:
Vliegertje oplaten
https://www.facebook.com/reel/1144897236686694
Deze pagina werkt niet www.fb.watch heeft je te vaak omgeleid.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef rinardo het volgende:
Tom heeft de PON weggegeven aan Glenn
https://fb.watch/qEqlpxH5X2/
werkt hier goedquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze pagina werkt niet www.fb.watch heeft je te vaak omgeleid.
Verwijder je cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
probeer deze link en dan bovenste filmpje https://www.facebook.com/TuinmanEntertainmentquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deze pagina werkt niet www.fb.watch heeft je te vaak omgeleid.
Verwijder je cookies.
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
Zo ging het welquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
probeer deze link en dan bovenste filmpje https://www.facebook.com/TuinmanEntertainment
quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:53 schreef Ireth het volgende:
Als ik die bouwkeet op Google map wil zoeken, wat voor straatnaam moet ik dan invullen? Weet iemand dat?
Oe dan ben ik er vrijdag vlakbij!!quote:
Gaan we jou ook op Videoland stream zien?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe dan ben ik er vrijdag vlakbij!!Met al mijn collega's naar Holland Zingt Hazes in de Ziggo Dome!
Moet je goed zoeken, we zitten ergens bovenin achteraan in een hoek. Denk dat ik thuis op de streams een betere avond zal hebben qua zichtquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Gaan we jou ook op Videoland stream zien?![]()
Doe je Rachel de groetjes.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken, we zitten ergens bovenin achteraan in een hoek. Denk dat ik thuis op de streams een betere avond zal hebben qua zicht
quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet je goed zoeken, we zitten ergens bovenin achteraan in een hoek. Denk dat ik thuis op de streams een betere avond zal hebben qua zicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:07 schreef Ireth het volgende:
Eehhmmm....
Ik wilde deze net posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nu jij er bent wel.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:45 schreef Mercedes. het volgende:
Proest, ik kwam even kijken, wat een animo, NOT, doei.
Hey Soury.Hoe gaat het met jou ?quote:
Ok hier. Btw ik heb een bestelling binnen van Boohoo prima spul voor niet veel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Soury.Hoe gaat het met jou ?
Top,Wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok hier. Btw ik heb een bestelling binnen van Boohoo prima spul voor niet veel.
Dag lotje je ging toch weg? Proestquote:Op donderdag 7 maart 2024 00:57 schreef Mercedes. het volgende:
Proest. Met Soury gaat het prima en heeft een eigen mening, heerlijk. Maar misschien lukt het je om je in te likken bij haar, lol.
Een rok een top en een soort huis/jogging pak. Prima kwaliteitquote:
Ik dacht dat je voor Sabeau haar pakje zou gaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rok een top en een soort huis/jogging pak. Prima kwaliteit
Ik vond haar kleding best wel tof, dus is ze ergens goed voor geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Sabeau haar pakje zou gaan.
Leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Een rok een top en een soort huis/jogging pak. Prima kwaliteit
Klopt,en dicht bij haarzelf gebleven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar kleding best wel tof, dus is ze ergens goed voor geweest
https://nl.boohoo.com/quote:
Nou ik niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:11 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Iedereen is gemeen. Het leven is gemeen!
Ja leuke kleding site. Heb nog een rits aan spullen om mijn lijstje staan maar wilde eerst kijken of het wel een beetje kwaliteit is voor dat geld.quote:
Ohquote:Op donderdag 7 maart 2024 01:13 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja ik ken het! Ook aardig wat geshopt
Dat laatste lees ik vaker.Maar kopen gaat prima.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:17 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja ook wel eens wat gekocht! Ideaal als je wat wil kopen, vreselijk als je wil verkopen
Is ook niet waar, meeste problemen zijn met retour sturen en daar geeft bohoo keurig antwoord op.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:15 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad gelukkig.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mijn kat heeft mijn schoot verlaten (ik ben een softie) dus geen reden meer om nog niet naar bed te gaan![]()
Slaap lekker!
Ha, ik heb er drie. En als de meest schuchtere op mijn schoot komt liggen wat ze soms doet, Is zo genieten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:20 schreef PunkieePie het volgende:
Mijn kat heeft mijn schoot verlaten (ik ben een softie) dus geen reden meer om nog niet naar bed te gaan![]()
Slaap lekker!
Biertje bijna op dan ga ik ook pittenquote:Op donderdag 7 maart 2024 01:47 schreef FreshFruit het volgende:
Toch leuk dat Soury en PunkieePie er waren.
Ontwijk de WC pot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Biertje bijna op dan ga ik ook pitten
Lolquote:
Dat waren wel mooie tijden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Lolwas een duur geintje idd (en natte sokken) Dit waren 2 kasteel biertjes dus dat zal wel goed gaan.
Ja en het was bier voor stoofvlees. Dat werd een dagje uitgesteldquote:
Was ook zwaar bier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en het was bier voor stoofvlees. Dat werd een dagje uitgesteld
quote:
;wquote:
Ja wie niet in de vroege morgenquote:
Morguh Enginequote:
Morguh Dot....lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engineook een lekker bakkie
Hoe is het met de uiltjes?quote:
quote:
Mijn linker hand was sneller dan mijn rechterquote:
Ik wist wel wat je bedoelde,maar het stond er zo grappig.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn linker hand was sneller dan mijn rechter
Ja dat zijn van die leuke foutjuhsquote:Op donderdag 7 maart 2024 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist wel wat je bedoelde,maar het stond er zo grappig.
Daar zijn er zeker meer van.quote:
O dat is ook een mooiequote:Op donderdag 7 maart 2024 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn er zeker meer van.![]()
" Het is s`avonds minder koud dan buiten."
Geen idee meer van wie die was.Mijn raderen draaien over een uitspraak die jij ooit hebt gedaan.quote:
Ellende altijd dat wachtenquote:
Mijn liefste Frummel.quote:
ik heb geen idee wat je bedoeld?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dot help me even.Het was iets met Rob in de ochtend?
Zeggen we nog goedemorgen @FreshFruitquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Dot help me even.Het was iets met Rob in de ochtend?
#post 232quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zeggen we nog goedemorgen @:FreshFruit![]()
Kom ik later op terug.Maar het was echt heel leuk.quote:
Lekker geslapen?quote:
Ja redelijk maar mega vroeg wakker... maar dan slingeren we netflix maar weer aan...quote:
Wat kijk je nu?quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja redelijk maar mega vroeg wakker... maar dan slingeren we netflix maar weer aan...
Nice.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee meer van wie die was.Mijn raderen draaien over een uitspraak die jij ooit hebt gedaan.
Alles wel, vanmiddag even longonderezoek en controle longarts, geen zin inquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hello Dotje, alles wel?
Thnx lekke bakkie...![]()
Ik werd om 4 uur wakker,ben daarna nog even gaan slapen en moet nu wachten.quote:
Ook lekker vroeg dus...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werd om 4 uur wakker,ben daarna nog even gaan slapen en moet nu wachten.
Ik snap dat je er geen zin in hebt maar wél belangrijk..quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles wel, vanmiddag even longonderezoek en controle longarts, geen zin in
je kan hem delen maar als je hem deelt is de kans grooot dat hij verwijderd word, dus kan je beter niet doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:08 schreef Loverboii het volgende:
weet niet of het mag maar heb een gratis stream gevonden
ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het pure spul, dus zonder de suiker?
Goed hoor maar nog niet zoveel te zien. Vrouwtje bosuil druk aan het broeden op de drie eitjes maar duurt nog wel twee weken zoietsquote:
Nee dat longonderzoek is echt niet belangrijk om dat na 13 jaar een keertje te doen na de operatiequote:Op donderdag 7 maart 2024 09:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap dat je er geen zin in hebt maar wél belangrijk..
O dan nog even wachten voor de kleintjes te zien zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef engine het volgende:
[..]
Goed hoor maar nog niet zoveel te zien. Vrouwtje bosuil druk aan het broeden op de drie eitjes maar duurt nog wel twee weken zoiets
Waarom?quote:
Ooh oké.. na 13 jaar gaat dan ook nergens over...quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat longonderzoek is echt niet belangrijk om dat na 13 jaar een keertje te doen na de operatie
Merk zelf wel of ik achteruit ben gegaan heb ik dat onderzoek n iet voor nodig
Ze kunnen er toch niets aan doen
Nee toch , geld verspillendquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké.. na 13 jaar gaat dan ook nergens over...
Heyquote:
* Jockari bloostquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyHoe later op de ochtend hoe schoner het volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja dat is dan inderdaad geldverspilling...... om hem een pleziertje te doen, vooruit dan maar..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee toch , geld verspillend
Moest het de vorige keer al doen maar heb ik afgebeld. Bij hem in de kamer zei ik zonde van het geld hoef het niet te weten ik vvoel het al
Maar hij wiklde het wel weten. NNou om hem een plezeirtje te doen vooruit dan maar
ZIe daar altijd tegen op, zo klem op je neus en in dan zo klein hokje zitten een soort telefoon celquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is dan inderdaad geldverspilling...... om hem een pleziertje te doen, vooruit dan maar..... gekkie...
Jahhhh lekker claustrofobisch ieuwww.. niet fijn...quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe daar altijd tegen op, zo klem op je neus en in dan zo klein hokje zitten een soort telefoon cel
Het verstikt mij altijd
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zo speciaal geconfigureerd, zodat wij ook kunnen volgen ;-)
Beter, wij zijn ook geen 18 meer hèquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is zo speciaal geconfigureerd, zodat wij ook kunnen volgen ;-)
Vreselijk. Ik hoef gelukkig niet meer te blazen. Mijn longarts gaat ervan uit dat het toch een momentopname is die verder niet zoveel zegt. Wel wordt er een foto gemaakt (toevallig ook vanmiddagquote:Op donderdag 7 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe daar altijd tegen op, zo klem op je neus en in dan zo klein hokje zitten een soort telefoon cel
Het verstikt mij altijd
Ja bij mij is het 14 jaar geleden dat ik geopereerd ben, 13 jaar geleden voor het laatst b ij de longarts zo testquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik hoef gelukkig niet meer te blazen. Mijn longarts gaat ervan uit dat het toch een momentopname is die verder niet zoveel zegt. Wel wordt er een foto gemaakt (toevallig ook vanmiddag) en een consult met de longarts. Maar die gaat er inmiddels van uit dat ik zelf wel kan vertellen hoe ik me voel.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb met een BMW M2 '23 net een tijd neergezet op de Nordschleife, 7:52 . Ik ben niet ontevreden, maar het kan nog beter
Ik moet nog wel twee keer per jaar naar de longarts, maar hoef niet meer te blazenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij mij is het 14 jaar geleden dat ik geopereerd ben, 13 jaar geleden voor het laatst b ij de longarts zo test
Fijn dat jij niet meer hoeft. Ik maak iedere 6 of 9 maanden een longfoto en dan naar de longarts. Nu een longtest en 13 juli weer een fotoen dan ook weer naar de longarts
Ja, negentien seconden sneller dan gisteren, en dat op een circuit van 20,8km met 73 bochtenquote:
Dat is het ook geeft toch een gerust gevoelquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik moet nog wel twee keer per jaar naar de longarts, maar hoef niet meer te blazenEn ook de 6 minuten looptest bij de fysio hoef ik niet meer te doen
En dan ook nog twee keer per jaar naar de longverpleegkundige.
Ach ze houden wel de vinger aan de pols, dat vind ik wel een fijn idee.
Wauw, netjes hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, negentien seconden sneller dan gisteren, en dat op een circuit van 20,8km met 73 bochten
quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, negentien seconden sneller dan gisteren, en dat op een circuit van 20,8km met 73 bochten
O jee nu snap ik waarom je haar niet wil zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet je op wie Ashley lijkt. Qua gedrag en houding
ZPNN
Alles goed met de blaas? Die van mij heb ik net geleegd. Ook wel fijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo blaastest gehad. Nu op naar de longarts.
Andere blaastest 🤣 voor de longen. Uitslag krijg ik zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles goed met de blaas? Die van mij heb ik net geleegd. Ook wel fijn
Snap ik. Geintjequote:Op donderdag 7 maart 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Andere blaastest 🤣 voor de longen. Uitslag krijg ik zo
die andere blaas heb ik ook maar ff geleegd. Moet nog 15 min wachten hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |