The one and only.quote:
Heeft ze er een van Alice geleased?quote:
Herpes moet je delen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft ze er een van Alice geleased?
Doe maar niet delen.We weten al waar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:08 schreef Loverboii het volgende:
weet niet of het mag maar heb een gratis stream gevonden
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef humpty het volgende:
O gut heeft iemand iets van Ashley haar paasei gegeten
Was grapje ... ze had 'm gewoon zelf stukje opengemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef humpty het volgende:
O gut heeft iemand iets van Ashley haar paasei gegeten
om te kijken of er wat in zatquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was grapje ... ze had 'm gewoon zelf stukje opengemaakt.
Vinden is niet illegaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:08 schreef Loverboii het volgende:
weet niet of het mag maar heb een gratis stream gevonden
Dat zei Alice, maar ze vond het gezeur van Ashley over dat paasei.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, over Tom. Dat hij zweert op het hoofd van Fil (Phil). Ronahi : Over een paasei!!!
Oh ik verstond 10?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn koopt een groot iets uit de wall voor 4 coins. En wie staat er gelijk weer met d'r neus bovenop? Ronahi idd.
Die denkt ook, volgende week zit ik vast op de bank en ga ik naar huis door mijn mega nominatie zet, dus spenden die coinsquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Glen koopt voor 10 coins de super grote paashaas![]()
![]()
![]()
haha ik zal het wel verkeerd verstaan hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht deurtje 10 .. maar ik kan het mis hebben.
Die gast is gewoon amper te verstaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ik zal het wel verkeerd verstaan hebben
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Luchtalarm ging even af in het huis. Ronahi ontdekte caramel in de wall.
Ontploffen haar lippen dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef chufi het volgende:
Ash moet oppassen met teveel spuitjes eten
4 coinsquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Hoeveel cions was die paashaas van Glenn wel niet?
4 of 10quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef Frummelie het volgende:
4quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef Frummelie het volgende:
Hokje 10 en 4 coinsquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
4 of 10
Lionheart en ik hoorden die getallen
Thnx...4 hoorde Ledn81....quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
4 of 10
Lionheart en ik hoorden die getallen
Denk omdat Randy een eitje kreeg en later zijn handen met papier moest schoonmaken dus een beetje zacht warenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom leggen ze chocolade in de koelkast![]()
krijg je van die witte aanslag op je chocolade
Ze heeft al uitslagquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley wil weten hoe lang ze nog moeten wachten op de uitslag.
'allerbelangrijkste van het hele spel' zegt ze.
Vorige week was het, dacht ik, rond tienenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:32 schreef Frummelie het volgende:
Kom op BB roep ze naar de woonkamer...
Denk het ook en we weten al wie denk ik. Maar wie weet een wonderquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:34 schreef -river- het volgende:
Ergens denk ik dat er 4 op de bank komen deze week, maar er maar een weg gaat zaterdag.
Goedemorgen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vorige week was het, dacht ik, rond tienen
gm
En het is daar geregeld 22/23 graden hoor ik ze zeggenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk omdat Randy een eitje kreeg en later zijn handen met papier moest schoonmaken dus een beetje zacht waren
Ik ben bang dat ze Alice erbij zettenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het ook en we weten al wie denk ik. Maar wie weet een wonder
Oh die zit er zeker op. Opdracht van de generaal he.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze Alice erbij zetten
Ik kijk dit jaar veel minder streams juist om haar, dit is geen BB meer maar een one-man show.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh die zit er zeker op. Opdracht van de generaal he.
Die zijn gewoon lekker aan het genieten daar. De andere krijgen van de stress pukkels en grijze haren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
De mannen hebben het goed voor elkaar, lekker eitje klutsen...
Danny en Glenn doen echt gewoon wat ze zelf willen. Niet alles kan op Ashley afgeschoven worden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk.. leuk om te zien ook..quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:41 schreef marky het volgende:
[..]
Die zijn gewoon lekker aan het genieten daar. De andere krijgen van de stress pukkels en grijze haren.
misschien een ideetje om gewoon alle bewoners bij hun naam te noemen? of een afkorting van hun naam?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf de Generaal, dan is het anders tochquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een ideetje om gewoon alle bewoners bij hun naam te noemen? of een afkorting van hun naam?
Ook zo leuk dat ze alles samen doen. Zelfs het snijden van alles....quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben groot gelijk.. leuk om te zien ook..
Ze was met Danny in gesprek over hem. Dat hij zijn eigen ding doet, hij niet te manipuleren is, en dat als je met hem praat zijn ogen soms afdwalen alsof hij niet luistert. Dat maakt dat ze hem niet helemaal vertrouwt. Ik kreeg de indruk dat ze aan Danny vroeg om Tom te peilen maar Danny zei ook al dat dat heel moeilijk is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik lees op X dat Adhley's nieuwe target Tom is? Dat ze hem helemaal aan het afbranden was bij Danny?
Iemand gevolgd?
Kan je nagaan hoeveel macht mensen haar gevenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny en Glenn doen echt gewoon wat ze zelf willen. Niet alles kan op Ashley afgeschoven worden.
Ze noemt zichzelf de generaal dus wat is er mis mee als ik het herhaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een ideetje om gewoon alle bewoners bij hun naam te noemen? of een afkorting van hun naam?
Die naam "generaal" heeft ze zichzelf gegevenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is een keertje geweest, die grap is al erg oud.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf de Generaal, dan is het anders toch
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat afbranden een groot woord is...Asley vertelde dat hij haar de pon gunde, zodat hij zelf geen keuze hoeft te maken voor de nominatie... dat vond ze raar.. of ik heb iets gemist, kan ook..quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik lees op X dat Adhley's nieuwe target Tom is? Dat ze hem helemaal aan het afbranden was bij Danny?
Iemand gevolgd?
Beetje raar vind ik dat. Gisteren op de streams zag je ook duidelijk dat ze samen beslisten wat ze gingen doen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoeveel macht mensen haar geven
Ze loopt nog steeds met die muts rond met generaal eropquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is een keertje geweest, die grap is al erg oud.
De bewoners hebben gewoon namen, lijkt me duidelijk,
Enige wat ik eruit haal is dat het makkelijk is om alles op te schuivenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar vind ik dat. Gisteren op de streams zag je ook duidelijk dat ze samen beslisten wat ze gingen doen.
Jaja echt 2 freubeltutjes samen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat ze alles samen doen. Zelfs het snijden van alles....Zullen we dit doen of nog ff langer Ook met het kaas
Danny moest gister nog op het matje komen bij de 'generaal' om even naar haar gewenste strategie te luisterenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker hoor, spruiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef chufi het volgende:
Ash moet oppassen met teveel spuitjes eten
Spruitjes met draadjesvlees!! Maar dan wel die kleine spruitjes, die grote knollen vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker hoor, spruiten.
Eigenlijk hoort daar een lekker stuk reerug met rode portsaus bij, wat aardpeer en een glas Pauillac, maar ik denk dat dat allemaal niet op het menu staat daar.
Oké.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze was met Danny in gesprek over hem. Dat hij zijn eigen ding doet, hij niet te manipuleren is, en dat als je met hem praat zijn ogen soms afdwalen alsof hij niet luistert. Dat maakt dat ze hem niet helemaal vertrouwt. Ik kreeg de indruk dat ze aan Danny vroeg om Tom te peilen maar Danny zei ook al dat dat heel moeilijk is.
Zo iets was het.
En wat is de uitslag?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar vind ik dat. Gisteren op de streams zag je ook duidelijk dat ze samen beslisten wat ze gingen doen.
Ze doet het nog dagelijks , zichzelf de generaal noemenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Zij is ook degene die het programma draagt. Mocht ze er op een of andere manier vroegtijdig uit gaan, denk ik dat ik afhaak.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kijk dit jaar veel minder streams juist om haar, dit is geen BB meer maar een one-man show.
De Tom fanclubquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oké.
https://www.facebook.com/share/v/XbFjTJtLSKoRvdaU/
Luister even luister even, Mag ik wat zeggen, Mag ik wat zeggen, Nee luisterquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny moest gister nog op het matje komen bij de 'generaal' om even naar haar gewenste strategie te luisteren
Typisch Ashley, gewoon verkeerd gespeld, wat ze eigenlijk bedoelt is genderneutraal.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze doet het nog dagelijks , zichzelf de generaal noemen
Die hebben al gestemd dus vergeefse moeite.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:58 schreef Puzzie het volgende:
Geslijm om Danny heen, ineens is Danny populair
Nee , dat valt me enorm tegen van hem ,quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:00 schreef zodeju het volgende:
Oh, Danny speelt zijn rol goed.....vertelt kleine groepje dat hij moeite heeft met het gezeur van grote groep over wat ze hebben gedaan....Kleine groep zegt wat niet mag mag niet . Ja maar dan moet je bij die andere zijn en wijst naar andere tafel die blijven vragen wel 20 keer.....
Je kan van die man ook totaal niet aan.
Dat is het punt nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben al gestemd dus vergeefse moeite.
Sowieso jezelf 'fan' noemen als je al uit de pubertijd bentquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De Tom fanclub
Ja dat hele fandom is vaak wel ziekelijk
Hoe zou jij jezelf noemen, neem aan dat je al uit de pubertijd bent.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sowieso jezelf 'fan' noemen als je al uit de pubertijd bent
Dank je voor de link maar ik ben geen type fanclub.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oké.
https://www.facebook.com/share/v/XbFjTJtLSKoRvdaU/
Maar dat zegt wel wat over het niveau van dat soort clubjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sowieso jezelf 'fan' noemen als je al uit de pubertijd bent
Gewoon iemand die naar de streams kijkt en bepaalde mensen sympathieker vindt dan anderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe zou jij jezelf noemen, neem aan dat je al uit de pubertijd bent.
Wij noemen het hier , mijn Favoriet , dus niet, van wie ben jij Fan, maar wie is jou Favorietquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe zou jij jezelf noemen, neem aan dat je al uit de pubertijd bent.
Dat is het gesprek waar we het over hadden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank je voor de link maar ik ben geen type fanclub.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is het gesprek waar we het over hadden.
Niet benoemd hier. Stond toevallig in die groep.
Deze gaat wel te ver....quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij is ook degene die het programma draagt. Mocht ze er op een of andere manier vroegtijdig uit gaan, denk ik dat ik afhaak.
De rest zijn zulke dooien, als die langs een crematorium fietsen, springen de ovens spontaan aan.
Goh .. we hadden geen idee...quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie aan het eind van de eettafel mijn soort mensen. Mensen waar ik het mee zou kunnen vinden.
Randy, Alice, Ronahi en Tyron.![]()
Jimmy, Dilano en Danny vind ik gluperige slijmballen.![]()
Glenn en Tom vind ik weinig van. Een soort van neutraal zeg maar.![]()
Ashley en Karen![]()
![]()
danny ook hequote:
Danny huilen? hij heeft genomineerdquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Danny huilen toen Alice kwam en Alice lacht
Vind je?quote:
oja hahaha sorryquote:
Dat kan , ik vind het laf , volgens mij mag ik ik dat vindenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:14 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Vind je?
Ik vind het terecht.
Alice en Ty zijn sterk, ze willen Ro eruit. Simpel
Waarom zou hij ook? Samen met Ashley kan hij in de finale komen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Lafbek hoor die Danny, het niet aangedurft om Ashley er op te zetten
Denk je dat serieus? Ronahi gaat eruit hoor.quote:
Zeker. Jij vind het laf, ik vind het prima. En dat is allebei goed ♡quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan , ik vind het laf , volgens mij mag ik ik dat vinden
Ja ze zijn bang dat blijkt maar weerquote:
Inderdaad, zet dan Tom of Ash erop, maar nee ze kiezen ervoor om lafaards te zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Heb je ook gezien wat hij tegen ze riep over wie hij ging nomineren? Dan ben je gewoon een laffe hondquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:15 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker. Jij vind het laf, ik vind het prima. En dat is allebei goed ♡
Ja precies , en prima dat je die mensen weg wil hebben ,maar ga dan niet liegen tegen mensenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang dat blijkt maar weer
Het is maar een spelletje ♡quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat hij tegen ze riep over wie hij ging nomineren? Dan ben je gewoon een laffe hond
dat dusquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niet dat iedereen (hier) doorheeft dat het een spel is, dat je er alleen voor jezelf zit, en dat er safety in numbers is.
Hoe dan?quote:
Beetje flauw ditquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje ♡
Vies en vals spelen is ook een tactiek.
Nou wordt die helemaal mooi! Die heeft allang haar kant gekozen. Dat werd ook wel duidelijk toen ze de ballen in de kerstboom hingquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt als ik terug kom weet ik waar ik sta in de groep
Natuurlijk, ze is in een Hannibal-moodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die krijgen hun bakje karma nog welquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef Gellarboy het volgende:
Hahaha, Ashley en Karen volledig unbothered.
Wat grappig, dus het programma is klaar........wat ik erg vind is dat ze knuffelen alsof ze het erg vinden....Zou daar zo'n moeite mee hebben.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
Tegen beter weten in twee keer op Ty gestemd. Zwaar vermoeden dat er nu echt een man uit moet dus het is niet anders.
Ligt eraan wie het doet. Daarom is Ronahi ook zo extreem populair nu natuurlijk..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje ♡
Vies en vals spelen is ook een tactiek.
Zo heftig hoe weinig zelfreflectie er is onder deze mensen. Herkennen nooit hun eigen toxic gedrag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef mazaru het volgende:
Nou wordt die helemaal mooi! Die heeft allang haar kant gekozen. Dat werd ook wel duidelijk toen ze de ballen in de kerstboom hing
Goeie ..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het doet. Daarom is Ronahi ook zo extreem populair nu natuurlijk..
Denk ik ook. De sturende hand van de productie gaat ingrijpen.quote:
Wij gaan er niet uitkomen samen.quote:
Mag het hopen van niet.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Denk ik ook. De sturende hand van de productie gaat ingrijpen.
Mannenoverschot .
Nou echt, wat een flapdrol...quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Maar zo is het een saai spel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niet dat iedereen (hier) doorheeft dat het een spel is, dat je er alleen voor jezelf zit, en dat er safety in numbers is.
Danny en Glenn hebben vooral hun pootjes laten hangen naar wat Ashley graag wildequote:Op donderdag 7 maart 2024 10:21 schreef mazaru het volgende:
Ik snap de verontwaardiging niet erg. Glenn en Danny hebben mensen gekozen die hun er ook zonder aarzelen op zouden zetten en de eigen partij gespaard.
Precies dat echt zwak van die 2quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
lafbekjes Danny en Glenn volgen dus de orders van de Generaal
Het opvolgen van orders van meerderen is niet laf, zo hoort het!quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef Kodiak100 het volgende:
lafbekjes Danny en Glenn volgen dus de orders van de Generaal
Yup, en dan moet je er ook vol achter staan en niet nu gaan janken. Tactisch gezien heeft hij het slim gedaan ... maar daar heeft ie dus eigenlijk de guts niet voor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:22 schreef Puzzie het volgende:
Den Danny heeft het zichzelf moeilijk gemaakt nu
Nee joh.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:15 schreef mazaru het volgende:
Ik denk niet dat Tyron eruit gaat. Het gaat spannen tussen Alice en Ro
Danny en Glenn hebben gekozen wie ze moesten kiezen voor hun eigen hachje, wat niet meer dan logisch is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny en Glenn hebben vooral hun pootjes laten hangen naar wat Ashley graag wilde
Natuurlijk. Zij gaat de 2 kanten van de draaideur kunnen bewonderen zaterdag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:15 schreef Was-beer het volgende:
Ronahi: er kan beter geen liveshow zijn zaterdag
Dus dat. Zeg dan nietsquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en prima dat je die mensen weg wil hebben ,maar ga dan niet liegen tegen mensen
Valt me tegen van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat ie daar wel een punt heeftquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:21 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy :' Dat gaat hem volgende week op de bank zetten'
Ik heb helemaal niet het idee dat het de makers iets uitmaakt die balans, vorig jaar was toch ook al een paar weken eerder duidelijk dat bepaalde mensen de finale niet meer konden ontlopen. Het heeft ook totaal geen zin om het manipuleren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu maar afwachten of Ty de spreekwoordelijke haak gaat krijgen omdat het anders een mancave gaat worden daar
Dat is jouw idee van een goede bank.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Wat een onzin dit BB seizoen. Nog steeds wordt een goede bank zoals Tom/Ashley/Karen vermeden.
Ze willen er een Belg uit ... en Ronahi wint wellicht van Randy.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Waarom Alice ?? Als ze ook Randy hadden kunnen nemen
Lafjes van de heren
Productie heeft met die verkleedpartij een popipoll daar stonden ze redelijk dicht bijelkaar. Ze kunnen dat dus wel maken.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hoe dan?
Tom lovers gaan allemaal op Alice stemmen. Dat staat al vast.
Tyron heeft zijn eigen fans. Meer dan Ronahi denk ik wel.
Of Tyron moet er zelf de brui aan geven.
Ja, dat was wel een nare streek. Hij had gewoon niets moeten zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies , en prima dat je die mensen weg wil hebben ,maar ga dan niet liegen tegen mensen
Valt me tegen van hem
Hey .. welkom terug ... leuk programma he.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef ben34567 het volgende:
Wat een onzin dit BB seizoen. Nog steeds wordt een goede bank zoals Tom/Ashley/Karen vermeden.
Vooral dat snap ik idd niet van Danny , verder snap ik hun keuze primaquote:
Zou ik ‘ oprecht’ jammer vindenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu maar afwachten of Ty de spreekwoordelijke haak gaat krijgen omdat het anders een mancave gaat worden daar
Ze kunnen beter aansluiting zoeken bij Team Ashley dan bij die onbetrouwbare groep, daar spinnen ze meer garen bij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Inderdaad, zet dan Tom of Ash erop, maar nee ze kiezen ervoor om lafaards te zijn.
1 van die 2 moet eens snel vertrekken, ze bepalen teveel daar op een vooral schijnheilige manier.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn en Danny allebei angstig lijkt het wel omdat ze Alice erop gezet hebben. Laffe mannen zeg. Sta achter je beslissing. Danny och arme ronahi
Mensen blij maken en vervolgens nominerenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vooral dat snap ik idd niet van Danny , verder snap ik hun keuze prima
Omdat hij in allebei de groepen iets anders heeft verteld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:21 schreef Harry het volgende:
Danny kon het deze keer niet goed doen....
Jimmy wil hem nu op de bank gaan zetten, omdat het niet fair is. Hij wilde er een sterke speler uit, zegt Jimmy.
Alice is zo walgelijk politiek correct, die zegt altijd precies wat de ander wil horen. Niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Alice lief tegen Danny het is goed he schat
Ook niet verdient. Dan is Alice meer voor de toneelhaak omdat ze zich afzijdig houdt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik ‘ oprecht’ jammer vinden
Ty is zeker geen favoriet bij mij
Maar Eén toneelhaak zou ik sneu vinden
Helemaal mee eens en ook het enige logische wat ze konden doen. Ze hadden hooguit Randy nog kunnen nomineren ipv een van die drie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kunnen beter aansluiting zoeken bij Team Ashley dan bij die onbetrouwbare groep, daar spinnen ze meer garen bij.
En met die cityhoppers die van kamp naar kamp vliegen, de zogenaamde "neutralen", valt al helemaal geen land te bezeilen.
Verstandige keuze dus van D & G.
Eens. Wat ze hebben gestemd maakt me niet zoveel uit maar wel hoe Danny daar gisteren mee omging , en dan nu de conclusie . Dit gaat zich tegen hem keren en logischquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie daar wel een punt heeft![]()
Dat ie ze nomineert snap ik wel, met wat ie erom heen tegen verschillende mensen geroepen heeft, gooide hij z'n eigen ruiten in. Game by numbers waarbij het tellen Danny toch lastig af lijkt te zijn.
Glenn heeft hier ook een aandeel in, maar die hield z'n kaarten voor de borst.
Dan zal het Glenn wel zijn geweest die haar naam in de DBK heeft genoemdquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Danny heeft gister tegen alice gezegd ik zet je er niet op.
Kan het misschien zijn dat ze echt zo is.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alice is zo walgelijk politiek correct, die zegt altijd precies wat de ander wil horen. Niet te vertrouwen.
Wie er ook gaat is primaquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Er kan gestemd worden https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Denk het ook wanr ashley wilde haar absoluut erop hebben is er een week mee bezig geweestquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal het Glenn wel zijn geweest die haar naam in de DBK heeft genoemd
Ja... maar bij mensen die echt niet te vertrouwen zijn moet je ver uit de buurt blijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kan het misschien zijn dat ze echt zo is.
Ze hadden in dat geval ook naar de verhouding kunnen kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen er een Belg uit ... en Ronahi wint wellicht van Randy.
Ja, en zou lullig zijn aangezien hij ze allebei de PoN heeft gegund ... wellicht tactisch, maar toch. Of iig Glenn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden in dat geval ook naar de verhouding kunnen kijken
Dat er een man uit zou moeten
Echt ro eruit willen hadden ze Tom erop moeten zetten
Maar dat durven ze ook niet
Meteen gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Er kan gestemd worden https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Die vind ik nu weer stukken beter te pruimen zonder Sabeau en met Jimmyquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
Zolang volgende week Dylano er maar op komt
Niks hoor, dit zijn de dappere rode baretten, de fiere stoottroepen van de Generaal.quote:
Ik heb ook op Ro gestemd.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Harry het volgende:
Gestemd (voor wat het waard is) voor Ronahi, om Tyron eruit te krijgen.
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:30 schreef Harry het volgende:
Gestemd (voor wat het waard is) voor Ronahi, om Tyron eruit te krijgen.
Ze hebben precies gedaan wat Traschley wilde.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk het ook wanr ashley wilde haar absoluut erop hebben is er een week mee bezig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |