Was grapje ... ze had 'm gewoon zelf stukje opengemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef humpty het volgende:
O gut heeft iemand iets van Ashley haar paasei gegeten
om te kijken of er wat in zatquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was grapje ... ze had 'm gewoon zelf stukje opengemaakt.
Vinden is niet illegaalquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:08 schreef Loverboii het volgende:
weet niet of het mag maar heb een gratis stream gevonden
Dat zei Alice, maar ze vond het gezeur van Ashley over dat paasei.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, over Tom. Dat hij zweert op het hoofd van Fil (Phil). Ronahi : Over een paasei!!!
Oh ik verstond 10?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Glenn koopt een groot iets uit de wall voor 4 coins. En wie staat er gelijk weer met d'r neus bovenop? Ronahi idd.
Die denkt ook, volgende week zit ik vast op de bank en ga ik naar huis door mijn mega nominatie zet, dus spenden die coinsquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:20 schreef Kissingbird het volgende:
Glen koopt voor 10 coins de super grote paashaas![]()
![]()
![]()
haha ik zal het wel verkeerd verstaan hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht deurtje 10 .. maar ik kan het mis hebben.
Die gast is gewoon amper te verstaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha ik zal het wel verkeerd verstaan hebben
quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Luchtalarm ging even af in het huis. Ronahi ontdekte caramel in de wall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |