Heb je ook gezien wat hij tegen ze riep over wie hij ging nomineren? Dan ben je gewoon een laffe hondquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:15 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Zeker. Jij vind het laf, ik vind het prima. En dat is allebei goed ♡
Ja precies , en prima dat je die mensen weg wil hebben ,maar ga dan niet liegen tegen mensenquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn bang dat blijkt maar weer
Het is maar een spelletje ♡quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat hij tegen ze riep over wie hij ging nomineren? Dan ben je gewoon een laffe hond
dat dusquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof niet dat iedereen (hier) doorheeft dat het een spel is, dat je er alleen voor jezelf zit, en dat er safety in numbers is.
Hoe dan?quote:
Beetje flauw ditquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje ♡
Vies en vals spelen is ook een tactiek.
Nou wordt die helemaal mooi! Die heeft allang haar kant gekozen. Dat werd ook wel duidelijk toen ze de ballen in de kerstboom hingquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Alice zegt als ik terug kom weet ik waar ik sta in de groep
Natuurlijk, ze is in een Hannibal-moodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Die krijgen hun bakje karma nog welquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef Gellarboy het volgende:
Hahaha, Ashley en Karen volledig unbothered.
Wat grappig, dus het programma is klaar........wat ik erg vind is dat ze knuffelen alsof ze het erg vinden....Zou daar zo'n moeite mee hebben.....quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:17 schreef marky het volgende:
Tegen beter weten in twee keer op Ty gestemd. Zwaar vermoeden dat er nu echt een man uit moet dus het is niet anders.
Ligt eraan wie het doet. Daarom is Ronahi ook zo extreem populair nu natuurlijk..quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:18 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje ♡
Vies en vals spelen is ook een tactiek.
Zo heftig hoe weinig zelfreflectie er is onder deze mensen. Herkennen nooit hun eigen toxic gedrag.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:19 schreef mazaru het volgende:
Nou wordt die helemaal mooi! Die heeft allang haar kant gekozen. Dat werd ook wel duidelijk toen ze de ballen in de kerstboom hing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |