Jaja echt 2 freubeltutjes samen...quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat ze alles samen doen. Zelfs het snijden van alles....Zullen we dit doen of nog ff langer Ook met het kaas
Danny moest gister nog op het matje komen bij de 'generaal' om even naar haar gewenste strategie te luisterenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is een keertje geweest, die grap is al erg oud.
De bewoners hebben gewoon namen, lijkt me duidelijk,
Lekker hoor, spruiten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:24 schreef chufi het volgende:
Ash moet oppassen met teveel spuitjes eten
Spruitjes met draadjesvlees!! Maar dan wel die kleine spruitjes, die grote knollen vind ik niet lekker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker hoor, spruiten.
Eigenlijk hoort daar een lekker stuk reerug met rode portsaus bij, wat aardpeer en een glas Pauillac, maar ik denk dat dat allemaal niet op het menu staat daar.
Oké.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze was met Danny in gesprek over hem. Dat hij zijn eigen ding doet, hij niet te manipuleren is, en dat als je met hem praat zijn ogen soms afdwalen alsof hij niet luistert. Dat maakt dat ze hem niet helemaal vertrouwt. Ik kreeg de indruk dat ze aan Danny vroeg om Tom te peilen maar Danny zei ook al dat dat heel moeilijk is.
Zo iets was het.
En wat is de uitslag?quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beetje raar vind ik dat. Gisteren op de streams zag je ook duidelijk dat ze samen beslisten wat ze gingen doen.
Ze doet het nog dagelijks , zichzelf de generaal noemenquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is een keertje geweest, die grap is al erg oud.
De bewoners hebben gewoon namen, lijkt me duidelijk,
Zij is ook degene die het programma draagt. Mocht ze er op een of andere manier vroegtijdig uit gaan, denk ik dat ik afhaak.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kijk dit jaar veel minder streams juist om haar, dit is geen BB meer maar een one-man show.
De Tom fanclubquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oké.
https://www.facebook.com/share/v/XbFjTJtLSKoRvdaU/
Luister even luister even, Mag ik wat zeggen, Mag ik wat zeggen, Nee luisterquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:51 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny moest gister nog op het matje komen bij de 'generaal' om even naar haar gewenste strategie te luisteren
Typisch Ashley, gewoon verkeerd gespeld, wat ze eigenlijk bedoelt is genderneutraal.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze doet het nog dagelijks , zichzelf de generaal noemen
Die hebben al gestemd dus vergeefse moeite.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:58 schreef Puzzie het volgende:
Geslijm om Danny heen, ineens is Danny populair
Nee , dat valt me enorm tegen van hem ,quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:00 schreef zodeju het volgende:
Oh, Danny speelt zijn rol goed.....vertelt kleine groepje dat hij moeite heeft met het gezeur van grote groep over wat ze hebben gedaan....Kleine groep zegt wat niet mag mag niet . Ja maar dan moet je bij die andere zijn en wijst naar andere tafel die blijven vragen wel 20 keer.....
Je kan van die man ook totaal niet aan.
Dat is het punt nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hebben al gestemd dus vergeefse moeite.
Sowieso jezelf 'fan' noemen als je al uit de pubertijd bentquote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De Tom fanclub
Ja dat hele fandom is vaak wel ziekelijk
Hoe zou jij jezelf noemen, neem aan dat je al uit de pubertijd bent.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sowieso jezelf 'fan' noemen als je al uit de pubertijd bent
Dank je voor de link maar ik ben geen type fanclub.quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oké.
https://www.facebook.com/share/v/XbFjTJtLSKoRvdaU/
Maar dat zegt wel wat over het niveau van dat soort clubjesquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sowieso jezelf 'fan' noemen als je al uit de pubertijd bent
Gewoon iemand die naar de streams kijkt en bepaalde mensen sympathieker vindt dan anderen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe zou jij jezelf noemen, neem aan dat je al uit de pubertijd bent.
Wij noemen het hier , mijn Favoriet , dus niet, van wie ben jij Fan, maar wie is jou Favorietquote:Op donderdag 7 maart 2024 10:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe zou jij jezelf noemen, neem aan dat je al uit de pubertijd bent.
Dat is het gesprek waar we het over hadden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dank je voor de link maar ik ben geen type fanclub.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is het gesprek waar we het over hadden.
Niet benoemd hier. Stond toevallig in die groep.
Deze gaat wel te ver....quote:Op donderdag 7 maart 2024 09:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij is ook degene die het programma draagt. Mocht ze er op een of andere manier vroegtijdig uit gaan, denk ik dat ik afhaak.
De rest zijn zulke dooien, als die langs een crematorium fietsen, springen de ovens spontaan aan.
Goh .. we hadden geen idee...quote:Op donderdag 7 maart 2024 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie aan het eind van de eettafel mijn soort mensen. Mensen waar ik het mee zou kunnen vinden.
Randy, Alice, Ronahi en Tyron.![]()
Jimmy, Dilano en Danny vind ik gluperige slijmballen.![]()
Glenn en Tom vind ik weinig van. Een soort van neutraal zeg maar.![]()
Ashley en Karen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |